تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813005646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواشناسی: پیش بینی ورود گرد و خاک به مناطق مرکزی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هواشناسی: پیش بینی ورود گرد و خاک به مناطق مرکزی ایران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، ضمن اشاره به تداوم وزش باد و گرد وخاک در شرق کشور، از پیش بینی این شرایط برای استان‌های مرکزی کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : در روز یکشنبه، نیز وضعیت جوی استان تهران صاف و در بعداز ظهر همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده‌است. دمای هوا نیز در گرمترین ساعت روز به 37 و در خنک ترین ساعت نیز به 26 درجه بالای صفر می‌رسد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، ضمن اشاره به تداوم وزش باد و گرد وخاک در شرق کشور، از پیش بینی این شرایط برای استان‌های مرکزی کشور خبر داد.


احد وظیفه ، ضمن پیش بینی تداوم وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل که گاهی همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود، افزود: در سه روز آینده برای استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و درارتفاعات رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.


به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سمنان، قم، مرکزی، شمال اصفهان و جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. در همین مدت نیز در نیمه شمالی کشور شاهد افزایش دمای نسبی هستیم.


وظیفه همچنین در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان تهران در دو روز آینده نیز گفت: در روز شنبه، این استان شاهد آسمانی صاف خواهد بود. وزش باد نیز برای بعضی ساعات پیش بینی شده است. بیشینه دما در این روز 38 و کمینه آن نیز 26 درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.


وی ادامه داد: در روز یکشنبه، نیز وضعیت جوی استان تهران صاف و در بعداز ظهر همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده‌است. دمای هوا نیز در گرمترین ساعت روز به 37 و در خنک ترین ساعت نیز به 26 درجه بالای صفر می‌رسد.
منبع: عصر ایران 




۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن