تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815524128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش‌بینی وقوع گرد و خاک در تهران و چند استان دیگر


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در ساعات بعدازظهر در استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان‌های سمنان و تهران به علت وزش باد شدید موقتی، وقوع پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تراز ، احد وظیفه پیش‌بینی هوای کشور در سه روز آینده (از روز چهارشنبه تا جمعه) را بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری اعلام و اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی در مناطقی از شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان رخ خواهد داد.

وی افزود: مناطق مرزی شمال غرب کشور نیز علاوه بر بارش در بعضی ساعات پدیده گرد و غبار را خواهند داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه همچنین امروز در ساعات بعدازظهر در استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان‌های سمنان و تهران به علت وزش باد شدید موقتی، وقوع پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، گفت: آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره‌های هواشناسی، گرد و غبار در غرب و جنوب غرب کشور و همچنین استقرار توده گرد و خاک را روی کشور عراق نشان می‌دهد.

وظیفه ادامه داد: بنابراین امروز و فردا شاهد تداوم این پدیده در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و با غلظت کمتر در فارس، بوشهر، لرستان و مرکزی خواهیم بود که انتظار می‌رود بتدریج از غلظت آن در مناطق مذکور نیز کاسته شود. لازم به ذکر است طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه خلیج فارس، شرق دریای عمان و همچنین طی این مدت دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.


منبع: ایسنا









زمانبندی انتشار: 16 تير 1395 - 16:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن