تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانك مركزي جزئيات توافق با FATF را به نمايندگان نداد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بانك مركزي جزئيات توافق با FATF را به نمايندگان نداد
عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به جلسه چهارشنبه گذشته اين كميسيون با معاونان رئيس كل بانك مركزي گفت: اين جلسه نگراني نمايندگان مجلس نسبت به توافق با FATF را برطرف نكرد و مقامات بانك مركزي جزئيات توافق با FATFرا در اختيار نمايندگان قرار ندادند.
علي‌اكبر كريمي در گفت‌وگو با تسنيم در مورد توافق دولت ايران با كارگروه بين دولتي FATF و موضع مجلس در اين رابطه گفت: واقعيت اين است كه نمايندگان مجلس نسبت به آثار نامطلوب توافق با كارگروه اقدام مالي و تبعاتي كه مي‌تواند براي اقتصاد و امنيت كشور داشته باشد نگراني‌هايي دارند.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد، اتفاقي كه در مورد برجام و مذاكرات با طرف غربي روي داد نبايد اينجا تكرار شود كه ايران تعهداتي را بپذيرد و اقداماتي را انجام دهد و طرف مقابل ايران را به بهانه‌هاي مختلف در ليست سياه يا ليست اقدامات تنبيهي خود نگه دارد و از اين ليست‌ها خارج نكند. اين نگراني وجود دارد كه محدوديت‌هايي از اين دست بر ايران اعمال و تشديد شود.
كريمي افزود: در اين رابطه مسئولان اين دو نهاد توضيحاتي را ارائه كردند و تا حدودي ابعاد موضوع مشخص شد اما نمايندگان تأكيد داشتند كه نكات تكميلي يا جزئيات توافق با كارگروه اقدام مالي در اختيار مجلس قرار گيرد و بتوان موضوع را از نزديك و با داشتن اطلاعات كافي مورد قضاوت نهايي قرار داد.
اخيرا ايران توافقي را با كارگروه اقدام مالي به امضا رسانده است كه بر اساس آن ايران طي 12 ماه آينده بايد مفاد اين توافق، موسوم به اكشن پلان يا برنامه اقدام را اجرايي كند. در عوض، طي اين دوره 12 ماهه اجراي اقدامات تنبيهي عليه ايران متوقف شده است.

منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن