تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«رویای یک شب نیمه تابستان» روی صحنه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
«رویای یک شب نیمه تابستان» روی صحنه




نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان»، کمدی مشهور ویلیام شکسپیر به کارگردانی مصطفی کوشکی از شنبه ۲۷ تیرماه در سالن مستقل تهران به روی صحنه می‌رود.





خبرگزاری تسنیم: نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان»، کمدی مشهور ویلیام شکسپیر به کارگردانی مصطفی کوشکی از شنبه ۲۷ تیرماه در سالن مستقل تهران به روی صحنه می‌رود.


«رویای یک شب نیمه تابستان» روی صحنه می‌رود



این نمایش با بازی‌نویسی باقر سروش، طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی و با حضور آزاده صمدی، محمد صادق ملک، سجاد باقری، روشنک گرامی، مجید نوروزی، شهروز دل‌افکار، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی و غزل شجاعی (به ترتیب ورود به صحنه) در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می رود.

حسن جودکی مدیر تولید و مجری طرح این پروژه است و مصطفی کوشکی طراحی صحنه، شیما میرحمیدی طراحی لباس و آکسسوار، علی کوزه‌گر طراح نور، سارا اسکندری طراحی گریم ، بهرنگ عباسپور ساخت موسیقی و حسین شاهیوند دستیار کارگردان و برنامه ریزی این نمایش را برعهده دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پادشاه آتن، قرار است چله تابستان، شبی که ماه قرص کامل است با هیپولیتا ازدواج کند. بنابراین شاه دستور میدهد آن شب جوانان آتنی واقعاً خوش‌گذرانی کنند؛ اما تمام جوانان آتنی از این موضوع خوشحال نیستند. لایساندر و دیمیتریوس که از کودکی با هم دوست بوده‌اند، هردو عاشق هرمیای زیبا دختر همسایه‌شان هستند ولی پدر هرمیا دو پا را در یک کفش کرده که دخترش باید شب عروسی شاه و در حضور شاه با دیمیتریوس ازدواج کند، وگرنه هرمیا را می‌کشد یا به معبد کاهنان می‌فرستد که تا آخر عمر همان جا ترشیده بماند، حال آنکه هیچکس در آن محله آتن نیست که نداند هرمیا از بچگی عاشق لایساندر بوده‌است...»

علاقه مندان برای خرید بلیت های این نمایش می توانند از ساعت 12 روز شنبه نوزدهم تیرماه به سایت تیکیت مراجعه کنند.

نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» از 27 تیرماه، هر شب ساعت 19:15 دقیقه به روی صحنه می رود.

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، عکاس: محمدصادق زرجویان، تبلیغات و فضای مجازی: علیرضا حسینی و فرید حسینی.








تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن