تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگردان زن سینما: من به حجابم ایمان دارم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کارگردان زن سینما: من به حجابم ایمان دارم
شاه حسینی گفت: من به حجاب خود ایمان دارم و بنا بر شرایط اجتماعی همیشه سعی می کنم آن را حفظ کنم و معتقدم که حجاب فقط پوشش نیست و باید نگاهمان و همه افکارمان حجاب داشته باشد تا بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.
میزان: انسیه شاه حسینی کارگردان سینمای دفاع مقدس گفت: منهای مسائل عقيدتی و ايدئولوژی اگر نگاه سلامت به بحث حجاب داشته باشیم در هر کشوری باشیم باید آن را رعایت کنیم.

این فیلمنامه نویس با اشاره به نوع حجاب در کارهایش گفت: سینماگران می توانند به گونه در فیلم های خود حجاب رابه تصویر بکشند که برای مخاطب باور پذیر باشد و با آن همذات پنداری کند.

وی ادامه داد: من 5 فیلم سینمایی دارم که در آنها حجاب بازیگر از جنس مردم است و احساس نمی‌شود زمانی که ما با زنان مزرعه و صحرانشین برخورد می‌کنیم همه آنها حجاب دارند چراکه حجاب آنها در وجود آنهاست و چون همیشه حجاب با این زنان همراه هست و همیشه آن را دارند برای مخاطب باورپذیر تر و تاثیرگذارتر می شود.

این کارگردان تصریح کرد: حجاب باید فرهنگ سازی شود و این فرهنگ سازی از دل خانواده‌ها شکل می‌گیرد زمانی که این مسئله درونی شود و از خانواده شکل بگیرد حتی دیگر نیازی به آموزش آن در بیرون از خانواده نیست.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: من به حجاب خود ایمان دارم و بنا بر شرایط اجتماعی همیشه سعی می کنم آن را حفظ کنم و معتقدم که حجاب فقط پوشش نیست و باید نگاهمان و همه افکارمان حجاب داشته باشد تا بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.





تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن