تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804525493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت از اتباع خارجي در پوشش پليس مخفي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرد جواني كه متهم است با همدستي يكي از دوستانش در پوشش پليس مخفي از اتباع خارجي اخاذي و سرقت مي‌كرد، دستگير شد و به جرمش اقرار كرد.

به گزارش جوان، شامگاه دهم فروردين ماه مرد جواني به اداره پليس رفت و از مرد مأمورنمايي به اتهام اخاذي شكايت كرد.

شاكي گفت: من تاجر افغاني هستم. لحظاتي قبل در حال عبور از نزديكي سفارت آلمان بودم كه مرد جواني به من نزديك شد و خودش را مأمور مخفي پليس معرفي كرد. او كارت شناسايي به من نشان داد و مدعي شد من داعشي هستم. به او گفتم كه اشتباهي گرفته است و من تاجر هستم، اما او حرف‌هاي مرا قبول نكرد و براي اينكه در برابرش مقاومت نكنم از سرباز نگهبان سفارت هم كمك گرفت و مرا بازرسي بدني كرد. وقتي سرباز به محل نگهباني‌اش رفت، مرد مأمورنما تلفن همراه، عابر بانكم و رمزش را از من گرفت و با موتورسيكلتي از محل گريخت.

با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 براي شناسايي مرد مأمورنما در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران با شكايت‌هاي مشابهي روبه‌رو شدند كه مشخص شد متهم در پوشش مأمور مخفي پليس از تعدادي اتباع خارجي اخاذي و سرقت كرده است. همچنين مشخص شد متهم در بعضي از سرقت‌ها همراه مرد جوان ديگري دست به اخاذي و سرقت زده است.  بررسي‌هاي بعدي مأموران نشان داد چهره متهم هنگام برداشت پول با كارت سرقتي در دوربين مداربسته بانك ثبت شده است. بنابراين با شناسايي متهم كه مرد 28 ساله‌اي به نام سعيد است، مأموران 25 خردادماه وي را بازداشت كردند.

وي در بازجويي‌ها به 11 فقره سرقت از اتباع خارجي اعتراف كرد. همچنين مدعي شد كه در سه سرقت مرد جواني به نام بابك با او همكاري كرده است. وي در توضيح سرقت‌ها گفت: سال 94 تصميم به سرقت و اخاذي از اتباع خارجي گرفتم. به همين دليل با لباس نظامي عكس گرفتم و براي خودم كارت مأمور پليس مخفي جعل كردم. اولين سرقتم مربوط به سه روز مانده به چهارشنبه آخر سال 94 بود كه به عنوان مأمور پسر افغاني را در حوالي اتوبان صدر خفت كردم. پس از اخاذي 100 هزار تومان، او را رها كردم و از محل گريختم. سرقت دوم را سه روز بعد انجام دادم كه از پسر افغاني درخواست كارت شناسايي كردم. او كارتي همراه نداشت كه 200 هزار تومان از وي اخاذي كردم.  پس از اين، سرقت‌هايم را در سال 95 ادامه دادم. اولين طعمه‌ام در سال 95 مرد ژاپني بود كه به بهانه بازرسي بدني تبلت و لپ تاپ او را سرقت كردم و از محل گريختم. چند روز پس از اين سرقت، سراغ مرد و زن سوئيسي در خيابان سنايي رفتم و اموال آنها را با همين ترفند سرقت كردم و گريختم.

وي در ادامه گفت: در اين مدت از سه نفر ديگر در حوالي خيابان جشنواره و سازمان آب سرقت كردم تا اينكه در آخرين سرقتم در نزديكي سفارت آلمان، مرد تاجر افغاني را خفت و كارتش را سرقت كردم كه پس از برداشت پول از حسابش شناسايي و دستگير شدم.

وي در پايان گفت، در سه سرقت ديگر هم بابك همدست من بود.

پس از اعتراف متهم، مأموران بابك را شناسايي و دستگير كردند. بابك در بازجويي‌ها به سه فقره سرقت از اتباع خارجي اعتراف كرد. وي مدعي شد سعيد در اين سه فقره سرقت به او فقط پول بنزين موتورش را داده به همين دليل بعد از آن با او قطع رابطه كرده است.

دو متهم به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند. همچنين قاضي دستور داد سعيد براي تست سلامت روحي و رواني به پزشكي قانوني منتقل شود.



۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن