تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799143232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر «برکینگ بد» ابرقهرمان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بازیگر «برکینگ بد» ابرقهرمان می شود




برایان کرانستن ستاره سریال پرطرفدار «برکینگ بد» که چند ماه پیش با بازی در نقش شخصیت اصلی درام تاریخی «ترامبو» موفق به کسب اولین نامزدی جایزه اسکار در کارنامه حرفه‌ایش شد، به‌تازگی دست به انتخابی باورنکردنی زده و به جمع بازیگران فیلم ابرقهرمانی «پاور رنجرز» ملحق شده است.





وب‌سایت آی‌سینما: برایان کرانستن ستاره سریال پرطرفدار «برکینگ بد» که چند ماه پیش با بازی در نقش شخصیت اصلی درام تاریخی «ترامبو» موفق به کسب اولین نامزدی جایزه اسکار در کارنامه حرفه‌ایش شد، به‌تازگی دست به انتخابی باورنکردنی زده و به جمع بازیگران فیلم ابرقهرمانی «پاور رنجرز» ملحق شده است.


برایان کرانستن در دنیای ابرقهرمان‌ها



کرانستن با قبول بازی در نقش شخصیتی به نام «زوردن» که در واقع استاد گروه پاور رنجرز است هوادارانش را حسابی شگفت‌زده کرده و در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از انگیزه‌اش برای حضور در این پروژه پرده برداشته است.

بازیگر و تهیه‌کننده 60 ساله معترف است سال‌ها پیش در سریال تلویزیونی «پاور رنجرز» (Power Rangers) داشت و از همان زمان فکرش درگیر نقش «زوردن» شده بود، چون به نظرش این شخصیت در سریال بسیار مضحک و خنده‌دار به تصویر کشیده شده است.

هرچند، به گفته خودش وقتی فیلمنامه نسخه سینمایی «پاور رنجرز» را دریافت کرد متقاعد شد که در پروژه بازسازی این فیلم شرکت کند. کرانستن تفاوت بین سریال تلویزیونی «پاور رنجرز» و نسخه سینمایی آن را با سه‌گانه کریستوفر نولان مقایسه کرده که سریال «بتمن» را پشت سر گذاشت و تصویری جدید از ابرقهرمان محبوب کتاب‌های مصور دی‌سی را روانه پرده سینماها کرد.

کرانستن که با بازی در نقش «والتر وایت» در سریال محبوب «برکینگ بد» به شهرتی بی‌سابقه رسید، در گفت‌وگوی اخیر خود با «هافینگتن پست» در اشاره به قبول نقش «زوردن» یادآور شده: «واقعا آن‌قدرها هم انگیزه‌ای برای بازی در این نقش نداشتم تا این که با تهیه‌کننده حرف زدم و فیلمنامه را خواندم و بعد با کارگردان صحبت کردم. بعد از آن بود که با خودم فکر کردم این پروژه متفاوت است و برایم تداعی‌گر تفاوتی بود که بین سریال تلویزیونی «بتمن» و سه‌گانه سینمایی «بتمن» وجود دارد. کسی نمی‌تواند آن دو نسخه را با هم مقایسه کند و هیچ‌کس نخواهد توانست نسخه سینمایی «پاور رنجرز» را با سریال تلویزیونی آن مقایسه کند.»

بازیگر نامزد جایزه اسکار در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرده: «بخش عمده فیلم مخاطب را غافلگیر خواهد کرد. اصل وفاداری به قصه اصلی رعایت شده، اما اقتباس متفاوتی است و حساسیت و رویکرد گروه سازنده فیلم این‌بار کاملا تفاوت دارد.»

کرانستن همچنین تاکید کرده فضای «پاور رنجرز» احتمالا به اندازه سه‌گانه نولان «تیره و تار» نخواهد بود چون مخاطب هدفش را تماشاگران نوجوان تشکیل می‌دهند اما او از تازگی و جذابیت نسخه جدید کاملا راضی است.

به جز کرانستن، بازیگران سرشناسی مانند الیزابت بنکس و دیوید دنمن نیز در نسخه سینمایی «پاور رنجرز» حضور دارند که از 24 مارس 2017 (4 فروردین 2017) در سینماهای سراسر امریکای شمالی روی پرده می‌رود.








تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن