تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 29 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807051413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدي: اميدوارم «آرام مي‌گيريم» قدري از دين ما را به ايثارگران ادا كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار نقدي: اميدوارم «آرام مي‌گيريم» قدري از دين ما را به ايثارگران ادا كند
آخرين روز از ماه مبارك رمضان مصادف شد با بازديد سردار محمدرضا نقدي از محل فيلمبرداري يكي از پربازيگرترين مجموعه‌هاي تلوزيوني سال‌هاي اخير. مجموعه «آرام مي‌گيريم» يك ملودرام اجتماعي است كه...
نویسنده : جواد محرمي 


آخرين روز از ماه مبارك رمضان مصادف شد با بازديد سردار محمدرضا نقدي از محل فيلمبرداري يكي از پربازيگرترين مجموعه‌هاي تلوزيوني سال‌هاي اخير. مجموعه «آرام مي‌گيريم» يك ملودرام اجتماعي است كه به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌هاي بين نسلي، گذشت و نوعدوستي و از طرفي زياده‌خواهي در بستر قصه‌اي با محوريت اعضاي يك خانواده مي‌پردازد؛ خانواده‌اي كه در سايه همدلي و همگرايي اعضاي آن آرامش و امنيت از دست رفته را دگر باره باز مي‌يابند.
گروه در حال فيلمبرداري يكي از پلان‌ها هستند. حميد هدايتي(بازيگر) روي تخت نشسته و با تلفن صحبت مي‌كند. روح الله سهرابي(كارگردان) پشت مونيتور است. هدفون را از روي گوشش برمي دارد و از هدايتي مي‌خواهد كه يك برداشت ديگر انجام شود. برداشت‌هاي مكرر سرانجام به جلب‌نظر كارگردان ختم مي‌شود. با فاصله كمي سردار نقدي نيز براي بازديد از روند توليد مجموعه در صحنه فيلمبرداري حاضر مي‌شود. محمد رضا نيرومند، رئيس انجمن سينماي دفاع مقدس هم او را همراهي مي‌كند. روح‌الله سهرابي با استقبال از سردار نقدي، گزارشي از كم و كيف توليد مجموعه ارائه مي‌دهد. سهرابي از پر بازيگر بودن سريال مي‌گويد و اينكه پخش سريال احتمالاً از آذر ماه آغاز مي‌شود. سردار از تعداد قسمت‌ها سؤال مي‌كند و پاسخ سهرابي 45 قسمت است. به گفته كارگردان، از ويژگي‌هاي سريال «آرام مي‌گيريم» اين است كه كاراكترهاي آن سنين مختلف را در بر مي‌گيرد، گفت و گوي سردار نقدي با عوامل ادامه دارد. مارال فرجاد(بازيگر) هم حاضر مي‌شود و با سردار احوالپرسي مي‌كند.
  
سردار نقدي: اميدوارم مجموعه «آرام مي‌گيريم» قدري از دين ما را به ايثارگران ادا كند
محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اين بازديد كه محمدرضا نيرومند، رئيس انجمن سينمايي دفاع مقدس نيز او را همراهي مي‌كرد، پس از گفت‌و‌گو با كارگردان اين مجموعه تلويزيوني و برخي از عوامل با بيان اينكه جاي خوشبختي است كه نسل جوان هنرمند ما دست اندركار سريال‌هاي بلند تلويزيوني هستند و اينها از رويش‌هاي انقلاب اسلامي هستند، گفت: روح الله سهرابي از اين نسل است و اين گروه در حال ساخت مجموعه‌اي هستند كه با محوريت ارزش‌هاي انقلاب و دفاع مقدس ساخته مي‌شود.

سردار نقدي به تهاجم فرهنگي به عنوان موضوعي كه جامعه ما امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌كند، اشاره كرد و توضيح داد: تهاجم فرهنگي دشمن براي تغيير سبك زندگي ملت ايران انجام مي‌شود. بنابراين يكي از رسالت‌هاي مهم رسانه در كشور ما تثبيت و تعميق سبك زندگي ايراني_اسلامي و حفاظت از مرزهاي فرهنگي ملت ايران است كه اميد مي‌رود اين مجموعه تلويزيوني به اين مهم دست يابد و به شكلي اثرگذار بتواند وجوه فرهنگي ملت ايران را تبيين كند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: آنچه اين مجموعه به آن مي‌پردازد و مسئله بسيار بااهميتي است، امنيت ملي ايران است. ما امروز در يك منطقه بسيار پرآشوب قرار داريم و به طور قطع امن‌ترين كشور منطقه هستيم و اين نتيجه ايثار و فداكاري بسياري از افراد جامعه ما است. رزمندگان عاشق و فداكاري كه از همه‌چيز خود براي حفظ امنيت ملي ايران مايه گذاشتند و لازم است كه اين مهم به بهترين شكل ممكن به تصوير كشيده شود. مردم ما كم و بيش با ابعاد ايثارگري رزمندگانمان در جنگ اطلاع دارند و مي‌دانند اگر امروز با آرامش در خانه‌هاي خود نشسته‌اند و از امنيت كامل برخوردارند، به بركت مجاهدت كساني است كه در مقابل توطئه‌هاي امريكا و صهيونيسم، امنيت ملي را حفظ مي‌كنند. اميدواريم نتيجه اين سريال موفقيت‌آميز باشد و قدري از دين بزرگي را كه ايثارگران انقلاب اسلامي بر گردن ما دارند، در قالب تصوير و رسانه ادا كرده باشيم.
  
كار در سريال «آرام مي‌گيريم» مايه دلگرمي است
گروه خود را آماده مي‌كند تا بخشي را با حضور سردار نقدي جلوي دوربين ببرد. طاهره اعلايي كه در حال آماده شدن براي حضور جلوي دوربين است، مي‌گويد: بازيگري را از سال 74 و با تئاتر آغاز كرده و در مجموعه تلويزيوني «آرام مي‌گيريم» ايفاگر نقش مادر است. او با بيان اينكه من بايد ويژگي‌هاي يك مادر صبور را به نمايش بگذارم به اين اشاره مي‌كند كه مشكلاتي سر راه دخترهاي من قرار گرفته كه زندگي آنها را دچار چالش كرده است و براي همين نقش مادر اهميت زيادي پيدا مي‌كند.
او مي‌افزايد: «بعد ديگر كاراكتري كه من نقش آن را بازي مي‌كنم، نقش همسر است و از جهت اينكه همسر من يك رزمنده دوران جنگ است، اين نقش وجه متمايزتري پيدا مي‌كند و اين نكته‌اي است كه تا حدودي ايفاي نقش را با اهميت‌تر، پيچيده‌تر و سخت‌تر مي‌كند، اما كار در اين گروه آنقدر شيرين است كه سختي‌هاي آن را مي‌پوشاند و براي من مايه دلگرمي است.»  بازيگر سريال «آرام مي‌گيريم» با اشاره به اينكه اولين بار است كه با روح الله سهرابي كار مي‌كند، عنوان مي‌كند: «با وجود سن بالايي كه دارم اعتراف مي‌كنم در كنار جوان‌ترهاي گروه تجربه مي‌آموزم.»
  
فرجاد: در حال تجربه كار با آدم‌هاي حرفه‌اي و كار بلد هستم
نوبت به مارال فرجاد مي‌رسد تا جلوي دوربين برود. پيش از آن و در حالي كه خود را آماده مي‌كند، پذيراي گپ و گفتي كوتاه مي‌شود و به اين اشاره مي‌كند كه نقش دختر كوچك خانواده‌اي مذهبي و پايبند به سنت‌ها را بازي مي‌كند. يك دختر مذهبي و مؤمن ولي استوار در جامعه كه مي‌تواند براي خودش تصميم بگيرد. تجربه شكست در ازدواج دارد و حالا در مسير تازه زندگي به مزاحمت‌هاي همسر قبلي دچار است.
فرجاد در پاسخ به اين سؤال كه ايفاي نقش يك دختر مذهبي چه ويژگي‌هايي دارد، مي‌گويد: «من تجربه ايفاي نقش‌هاي مثبت و منفي را داشته‌ام. نقش مثبت بايد به گونه‌اي باشد كه به دل مردم بنشيند؛ مردم آن را دوست داشته باشند و باور كنند و نقش‌هاي منفي نيز سختي خاص خود را دارند. به نظرم اغلب آدم‌ها از شخصيتي خاكستري برخوردارند. براي آدم‌هايي كه به اصطلاح شخصيت مثبت دارند هم امكان لغزش و اشتباه وجود دارد. فاطمه با اينكه پدرش رضايت نداشته براي ازدواج با يك پسر پافشاري كرده و شكست خورده است و همين سبب مي‌شود كه وجوه ديگر شخصيت او خود را نشان بدهد.» فرجاد در پايان مي‌گويد: «روح‌الله سهرابي كارگردان خوب و مستعدي است و ما در حال تجربه كار با آدم‌هاي حرفه‌اي و كار بلد هستيم.
  
خانواده در اين مجموعه نقش محوري دارد
حميد هدايتي از ديگر بازيگران مجموعه تلويزيوني «آرام مي‌گيريم» هم در فاصله استراحت پس از چند برداشت نسبتاً مشكل در پاسخ به اين سؤال كه آيا برداشت‌هاي مكرر شما را خسته نمي‌كند، مي‌گويد: «نه. اين كار ما است و جنبه‌هاي سخت آن هم براي ما شيرين است. اين كار درباره روابط و چالش‌هاي آدم‌هاي پس از جنگ است. من نقش حاج اسماعيل عموي خانواده و برادر كاراكتر اصلي، يعني حاج ابراهيم را بازي مي‌كنم. كاراكتري كه همراه برادرش است و خلأهاي هم را پر مي‌كنند. خانواده نقش محوري در اين مجموعه تلويزيوني دارد. اين نقش براي من به گونه‌اي سهل و ممتنع است و آن را دوست دارم. با روح الله سهرابي راحت هستم، او راهنمايي و كمك مي‌كند تا نقش دربيايد. در طول كار سعي مي‌كنم از همه ياد بگيرم.»
به گزارش «جوان»، سريال تلويزيوني «آرام مي‌گيريم» توسط فريدون فرهودى و فروغ فروهيده، بر اساس طرحي از روح‌الله سهرابي و سيد مرتضي مصطفوي به نگارش درآمده است. در اين سريال بازيگراني چون داريوش فرهنگ، آتيلا پسياني، هوشنگ توكلي، ثريا قاسمي، لعيا زنگنه، ليلا اوتادي، كامران تفتي، آشا محرابي، نگار عابدي، علي اوسيوند، محمد فيلي، مهدي سلوكي، ميرطاهر مظلومي، شهرزاد كمالزاده، حميد هدايتي، مونا فرجاد، نسرين نكيسا و ارسلان قاسمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.
«آرام مي‌گيريم» محصول مشترك انجمن سينماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فيلم و سريال شبكه 2 سيما است كه از حضور پرتعداد بازيگران سينما و تلويزيون بهره مي‌برد و مي‌توان پيش‌بيني كرد كه بتواند انتظار مخاطبان سريال‌هاي تلويزيوني را برآورده كند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن