تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804594465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قحطي زمين تمرين و حريف تداركاتي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قحطي زمين تمرين و حريف تداركاتي
در حالي تيم ملي فوتبال كشورمان بايد 11 شهريور در اولين بازي مرحله نهايي انتخابي جام جهاني روسيه به مصاف قطر برود كه شاگردان كرش با معضل پيدا كردن حريف تداركاتي و زمين تمريني مواجه هستند!
نویسنده : سعيد احمديان 


مهدي تاج و همكارانش در فدراسيون فوتبال در روزهايي كه كارلوس كرش در مرخصي به سر مي‌برد، سرگرم جمع و جور كردن برنامه‌هاي اردوها و بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي فوتبال كشورمان قبل از آغاز اولين بازي مرحله گروهي جام جهاني روسيه در تاريخ 11 شهريور هستند. كرش البته اواخر خرداد، پس از مجادله با برانكو و لغو اردوهاي تيم ملي در ارمنستان و اتريش، با عصبانيت اعلام كرده بود با اتفاقاتي كه افتاده است «ديگر مي‌خواهد مانند بقيه به سرنوشت تيم ملي بي‌تفاوت باشد» و به همين خاطر از برگزاري اردوي تيم ملي تنها چهار روز قبل از بازي با قطر خبر داد تا نشان دهد كه لغو برنامه‌هايش براي تيم ملي، او را نااميد كرده است.
با اين حال رئيس فدراسيون فوتبال پس از دلجويي از كرش، سرمربي پرتغالي تيم ملي را متقاعد كرده كه فدراسيون تمام تلاشش را براي عملي كردن برنامه‌هاي كرش براي تيم ملي خواهد كرد و به همين خاطر گفته مي‌شود كرش قبل از رفتن به مرخصي، در جلسه‌اي با تاج برنامه‌هايش را قبل از اولين بازي ايران در انتخابي جام جهاني كه 11 شهريور مقابل قطر برگزار مي‌شود، ارائه داده و تاج هم قول داده  برنامه اردوها و بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي طوري هماهنگ خواهد شد كه تداخلي با بازي‌هاي ليگ نداشته باشد و مشكلات گذشته پيش نيايد.
 
حريف تداركاتي نيست
بازي‌هاي تيم ملي فوتبال كشورمان در مرحله نهايي انتخابي جام جهاني روسيه از 11 شهريور آغاز مي‌شود و شاگردان كرش 11 شهريور در تهران ميزبان قطر هستند و چهار روز بعد يعني 15 شهريور در چين به مصاف تيم ملي اين كشور مي‌روند. بر اساس برنامه كرش، اردوي تيم ملي براي بازي با قطر، از 23مرداد آغاز شود. بازي‌هاي ليگ شانزدهم تا هفته چهارم پيگيري خواهد شد و 23مرداد، ملي‌پوشان به اردوي تيم ملي ملحق خواهند شد تا برنامه آماده‌سازيشان را براي بازي با قطر آغاز كنند. در همين راستا، برگزاري اردو در يكي از كشورهاي اروپايي در برنامه تيم ملي قرار گرفته است. از ايتاليا به عنوان يكي از گزينه‌هاي برپايي اردوي تيم ملي نام برده مي‌شود و تلاش براي برگزاري چند بازي تداركاتي با تيم‌هاي باشگاهي اين كشور آغاز شده است. با اين وجود، همزماني برپايي اردوي ايران با آغاز سري A باعث شده تا تلاش‌هاي فدراسيون تا امروز براي مهيا كردن بازي تداركاتي به جايي نرسد. تنها گزينه پيش‌روي تيم ملي بازي با تيم‌هاي درجه دومي ايتالياست که قطعاً اين موضوع با موافقت كرش روبه‌رو نخواهد شد.
ضمن اينکه مذاکرات با فدراسيون‌هاي تايلند و استراليا نيز ادامه دارد تا يکي از اين دو کشور قبل از ديدار با ايران به ديداري تدارکاتي به مصاف کشورمان بروند. به نظر مي‌رسد که اگر تايلند پاسخ مثبت خود را ارائه کند، اين ديدار دهه اول شهريور در تهران برگزار شود. در حالي تيم ملي با توجه به فراهم نشدن حريف تداركاتي، شايد بدون انجام بازي دوستانه به مصاف قطر برود كه قطري‌ها براي بازي با كشورمان برنامه گسترده‌اي را در نظر گرفته‌اند و چهار بازي تدارکاتي را در دستور کار قرار داده‌اند. قطري‌ها ابتدا 18 مرداد در دوحه به مصاف تيم ملي عراق خواهند رفت. آنها سپس به سوئيس سفر مي‌کنند و ۱۰ روز در اين کشور اردو دارند. قطري‌ها در سوئيس به مصاف تيم رئال بتيس و سپس به مصاف اردن مي‌روند و مجدداً به دوحه برمي‌گردند. آخرين بازي تدارکاتي قطري‌ها هم سوم شهريور در دوحه مقابل تيم تايلند است.
 
تيم ملي همچنان زمين تمرين ندارد
علاوه بر نامشخص بودن حريفان تداركاتي ايران براي انتخابي جام جهاني، مشكل زمين تمريني تيم ملي هم حل نشده است تا نگراني‌ها حول تيم فوتبال كشورمان همچنان ادامه داشته باشد. زير كشت رفتن زمين شماره يك آكادمي ملي فوتبال از ابتداي امسال باعث شد تا شاگردان كرش براي برپايي تمريناتشان خانه به دوش شوند تا جايي كه تمرينات تيم اوايل خرداد قبل از سفر به اروپا و بازي با مقدونيه، به خاطر نداشتن زمين، برگزار نشد. البته پس از نپسنديدن زمين باشگاه پاس قوامين و به مشكل خوردن كرش با رئيس وقت مجموعه ورزشي آزادي به خاطر تمرين نكردن در زمين شماره يك، براي مدتي تمرينات تيم ملي در زمين پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. در اين شرايط صحبت‌هاي مدير تيم‌هاي ملي نشان مي‌دهد كه همچنان معضل زمين تمرين تيم ملي به قوت خودش باقي است. محمدرضا ساكت ديروز به سايت فدراسيون فوتبال گفت: «يکي از چالش‌‌هاي مهم ما زمين‌هاي تمرين و مسائل مربوط به آن است. هم اکنون زمين شماره2 آکادمي ملي فوتبال در حال تعويض است و از حدود سه ماه پيش تاکنون قابليت استفاده را ندارد. زمين شماره يك آکادمي ملي فوتبال نيز نياز به اصلاحات دارد. هشت گروه کارشناسي از متخصصان برجسته اين زمين را مورد بررسي قرار داده‌اند و همه آنها به شرايط نامناسب آن تأکيد داشتند. ضمن اينکه پيمانکار فعلي زمين شماره يك در حال تلاش براي بازسازي اين زمين است اما در نهايت اين زمين تمرين نيز بايد مورد اصلاح مجدد قرار گيرد تا پاسخگوي نياز تيم‌هاي ملي باشد.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن