تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه نوساز در تهران چند؟ (+جدول)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خانه نوساز در تهران چند؟ (+جدول)
طبق گفته وزیر راه و شهرسازی بازار مسکن از دوره رکود عبور کرده است و با سیاست های ارائه تسهیلات قدرت خرید مردم افزایش یافته است و به تدریج شاهد افزایش معاملات مسکن خواهیم بود.

به گزارش ایلنا؛  طبق گزارش های بانک مسکن، این بانک 21 هزار تسهیلات خرید مسکن و 15 هزار و 600 فقره تسهیلات ساخت  پرداخت کرده که تسهیلات خرید مسکن نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد نشان می‌دهد و تسهیلات ساخت هم بیش از 24 درصد بوده است که این امار و ارقام نشان می دهد که تقاضا در بازار مسکن افزایش یافته است.

پیش از این بانک مرکزی از افزایش بیش از 8 درصدی معاملات مسکن در اردیبهشت ماه  گزارش داده بود و پیش بینی کارشناسان و مسئولان مسکنی کشورمان این است که این روند رو به رشد معاملات مسکن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

هر چند که هنوز قدرت خرید مردم با قیمت های موجود در بازار مسکن فاصله دارد اما طبق گفته مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی؛ مسکن در طول سه سال گذشته تا 30 درصد کاهش قیمت داشته است.حال اینکه عده ای از کارشناسان معتقد هستند که این روزها بهترین فرصت برای خرید مسکن و تامین نیاز مصرفی است و گفته می شود رونق از کم متراژ ها شروع خواهد شد.

در جدول زیر قیمت خانه های نوسازی در شهر تهران آمده است:

متراژ

محدوده قیمت (تومان) 70 متر پیروزی 245 میلیون 58 متر قلهک 580 میلیون 85 متر جمهوری 433 میلیون 95 متر عباس آباد 674 میلیون 72 متر نبرد 270 میلیون 84 متر امیراباد 506 میلیون 54 متر پاستور 212 میلیون 100 متر پاسداران یک میلیارد 66 متر میدان امام حسین  198 میلیون 110 متر چیتگر 352 میلیون 75 متر فاطمی 435 میلیون




تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۵ - 08 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن