تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819937545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار تردد خودروها به سمت استان‌های شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آمار تردد خودروها به سمت استان‌های شمالی
فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه از ثبت تردد 46 هزار و 711 دستگاه خودرو در کمتر از 32 ساعت گذشته به سمت استان‌های شمالی کشور خبر داد و گفت: تاکنون در این محور، هشت فقره تصادف به وقوع پیوسته است.
فارس: علی نیک‌روش عصر امروز با اشاره به وضع ترافیکی در محور دماوند- فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور دماوند - فیروزکوه نیمه‌سنگین و روان است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه افزود: تا شنبه هفته آینده، تردد تریلر برای تسهیل در تردد خودورهای عبوری در این محور ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه گفت: بر اساس گزارش دوربین‌های این محور، از ساعت 6 صبح روز گذشته تا ساعت 6 صبح امروز، تردد 37 هزار و 619 دستگاه خودرو به سمت شمال کشور به ثبت رسیده ست.

نیک‌روش ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح امروز تا ساعت 17 امروز، تردد 9 هزار و 92 دستگاه خودرو در محور دماوند - فیروزکوه ثبت شده است که در مجموع، 46 هزار و 711 دستگاه خودرو به دماوند وارد شده‌اند.

وی در خصوص حوادث نیز تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون، هشت فقره تصادف در محور دماوند - فیروزکوه و جاده‌های دماوند به وقوع پیوسته است که یک فقره منجر به مجروحیت شد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه بیان کرد: در این محور 14 دوربین ثبت تخلف هوشمند فعال است که تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند و نیروهای گشت پلیس راه نیز در تمام محور و جاده‌های روستایی شهرستان دماوند مستقر هستند و امنیت جان مسافران را تأمین می‌کنند.

نیک‌روش توصیه کرد: با توجه به حجم زیاد بار خودروها، رانندگان حتما در هنگام رانندگی صبر و حوصله داشته باشند و اگر هر موقع احساس خستگی کردند، استراحت کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.





تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن