تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815194975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سفر تابستانی تریلی سیار تئاتر کانون از 15 تیر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هم‌زمان با عید سعید فطر بر روی صحنه می‌رود آغاز سفر تابستانی تریلی سیار تئاتر کانون از 15 تیر تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آغاز سفر تابستانی خود روز 15 تیر تهران را به مقصد کرمانشاه ترک خواهد کرد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير ساعت 10:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، در این سفر تابستانی کودکان و نوجوانان استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان و مرکزی هر یک به مدت پنج روز میزبان تریلی سیار تئاتر کانون خواهند بود تا به تماشای نمایش «مترسک خودت باش» بنشینند.
نمایش «مترسک خودت باش» به کارگردانی و نویسندگی امیرمشهدی عباس با شیوه تلفیق زنده و عروسکی با بازیگری بهناز مهدی‌خواه و حمیدرضا حسینعلی اجرا می‌شود.
 بر اساس این گزارش در سفر استانی تریلی سیار نمایش کانون به این منطقه از کشور، از 16 تا 20 تیر این نمایش در شهرهای مختلف استان کرمانشاه اجرا خواهد شد و در ادامه از 22 تا 26 تیر گروه نمایشی همراه تریلی مهمان کودکان و نوجوانان شهرهای استان کردستان می‌شوند.
هم‌چنین این امکان فرهنگی از روز 27 تیر کردستان را به مقصد همدان ترک خواهد کرد تا از روز 28 تیر تا اول مرداد  شادی و لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان مناطق و شهرهای مختلف این استان بنشاند.
در همین‌حال استان مرکزی مقصد پایانی این سفر تریلی سیار است که کودکان و نوجوانان مناطق مختلف این استان نیز در روزهای 3 تا 7 مرداد میزبان گروه نمایش «مترسک خودت باش» خواهند بود.
در عین حال دور دوم سفر تابستانی تریلی سیار تئاتر کانون نیز به استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و البرز خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن