تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805120962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرجام سرقت مرگبار از دختر جوان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فرجام سرقت مرگبار از دختر جوان




جواني کیف‌قاپ که دختری را حین سرقت با ماشین به گاردریل کوبیده و باعث مرگ او شده‌ بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.





روزنامه شرق: جواني کیف‌قاپ که دختری را حین سرقت با ماشین به گاردریل کوبیده و باعث مرگ او شده‌ بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش خبرنگار ما، مأموران پلیس یکی از شب‌های ابتدای آبان سال گذشته در جریان کیف‌قاپی در خیابان ابوذر تهران قرار گرفتند و باخبر شدند صاحب کیف با سارق درگیر و به‌شدت زخمی‌ شده‌ است. وقتی مأموران به محل رسیدند متوجه شدند فرد زخمی که دختر جوانی به نام فرناز است، جانش را از دست داده و کیف‌قاپ از محل فرار کرده ‌است.

 به دستور بازپرس پرونده، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات از شاهدان پرونده آغاز شد. یکی از شاهدان به پلیس گفت: من دیدم مردی جوان کیف مقتول را از داخل ماشین او که یک پژو ٢٠٦ است برداشت، مقتول بلافاصله او را تعقیب کرد، مردم هم می‌خواستند به او کمک کنند، اما سارق با ماشین پرایدش از محل متواری شد. دختر جوان سعی کرد ماشین او را متوقف کند، سارق او را به گاردریل کوبید و همین هم باعث شد، او جانش را از دست بدهد.

وقتی مأموران محل حادثه را به‌دقت بررسی کردند، متوجه شدند برگه جریمه‌ای در همان اطراف افتاده ‌است، با ردیابی برگه جریمه، مشخص شد برگه متعلق به یک پراید است و مشخصاتش با مشخصاتی که مردم به مأموران داده‌اند، هم‌خوانی دارد با توجه به برگه جریمه، صاحب آن شناسایی و جوانی ٢٨ساله به نام پویان بازداشت شد.

او ابتدا منکر همه‌چیز شد، اما بعد لب به اعتراف گشود و گفت: قبول دارم من این کار را کردم، اما قصدم کشتن آن دختر نبود، می‌خواستم کیفش را بردارم و فرار کنم؛ اما او مقاومت کرد، کنترل فرمان از دستم رفت و این اتفاق افتاد.

بررسی‌های مأموران نشان داد او جوانی سابقه‌دار است و پیش از این نیز به اتهام سرقت بازداشت شده‌ است و سابقه کیف‌قاپی هم دارد. با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و خواستار مجازات متهم شد، درباره شخصیت او گفت: پرونده این جوان نشان می‌دهد او دیپلم برق و ماهانه ٥٠٠ ‌هزار تومان درآمد دارد. هرچند سرپرست خانواده نبود، اما از درآمدش هم راضی نبود. او شیشه مصرف می‌کرد و سابقه چندین‌بار خودکشی و خودزنی هم دارد. بااین‌حال او سلامت عقلی و قدرت تمییز دارد؛ بنابراین خواستار صدور حکم قانونی برای او هستم.

در ادامه مادر مقتول در جایگاه حاضر و خواستار مجازات متهم شد و گفت: دخترم بسیار خوب بود. او دختر فعالی بود و به هیچ‌کس آزاری نمی‌رساند. من درخواست دارم قاتل او را مجازات کنید؛ چون اگر قصد متهم فقط سرقت بود، می‌توانست دخترم را هل بدهد. نهایتش این بود که دست یا پایش می‌شکست اما او را کیلومترها کشاند و او را کشت.

سپس نوبت به متهم رسید. او اتهام قتل و سرقت مقرون‌به‌آزار را قبول نکرد و گفت: من فقط اتهام سرقت را قبول دارم و اتهام دیگری را نمی‌پذیرم. او گفت: به اولیای ‌دم تسلیت می‌گویم. قصدم کشتن دختر آنها نبود. برای خرید به آن منطقه رفته ‌بودم. دختر جوان ماشین را از پارکینگ بیرون آورد. کیفش روی صندلی عقب بود. پیاده شد و زنگ در خانه را زد، بعد من که شیشه زیادی مصرف کرده ‌بودم و در حالت عادی نبودم، به سمت کیف رفتم و آن را برداشتم می‌خواستم خرج موادم را تأمین کنم.

دختر جوان من را دید و به سمتم دوید مردم هم به سمتم آمدند و من خیلی ترسیدم. وقتی سوار ماشین شدم و حرکت کردم دختر جوان آمد و ستون ماشین از سمت راننده را گرفت. او قدرت بدنی بالایی داشت. ماشین را رها نمی‌کرد بعد دستش را به فرمان ماشین گرفت کنترل فرمان از دست من خارج شد و ماشین به سمت گاردریل رفت. یکباره دختر جوان افتاد، من اصلا متوجه نشدم او به جایی برخورد کرده ‌است. حتی نفهمیدم چطور شد که دستش از ماشین کنده ‌شد؛ چون خیلی قوی بود و چند ضربه هم به صورت من کوبید و سعی کرد مرا متوقف کند، اما نتوانست.

متهم گفت: در آن لحظه مسئله دیگر بردن کیف نبود. من از اینکه دوباره به زندان بروم می‌ترسیدم و وحشت وجودم را گرفته ‌بود. وقتی او به زمین افتاد، من هم فرار کردم و به خانه رفتم. یک ماه بعد هم مأموران آمدند و من را بازداشت کردند. اصلا فکر نمی‌کردم اتفاقی برای آن دختر افتاده ‌باشد؛ چون خیلی قدرتمند بود و من فکر کردم کنترلش را از دست داده و افتاده ‌است.

متهم درباره اینکه اگر قصد کشتن نداشت، چرا با‌سرعت حرکت می‌کرد گفت: گفته‌اند من ٧٠ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کردم؛ درحالی‌که اصلا این‌طور نبود. اگر هم می‌خواستم نمی‌توانستم با آن سرعت حرکت کنم.  هیأت قضات با پایان جلسه رسیدگی وارد شور شدند و متهم را به قصاص، زندان و رد مال محکوم کردند.









تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن