تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803817345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرش عمرانی شهرداری تبریز، واقع‌بینانه و بر مبنای رفع نیازهای قدیمی شهر است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نگرش عمرانی شهرداری تبریز، واقع‌بینانه و بر مبنای رفع نیازهای قدیمی شهر است
دکتر نجفی به هزینه ۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های گسترده عمرانی در دو سال گذشته، گفت: همت عمرانی شهرداری تبریز و برنامه‌های توسعه‌ شهر، رفع نیازهای قدیمی و اولویت‌دار شهر را مد نظر قرار داده است.


 
شهردار تبریز در جمع با کارشناسان عمران و شهرسازی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: حرکت‌هایی که شهرداری در دو سه سال‌گذشته آغاز کرده، رفع نیازهای عمرانی و حل گره‌های قدیمی ترافیک را هدفگذاری شده که تاثیر آن در سیمای کلی شهر بارز است.
وی با اشاره به احداث ۱۲ تقاطع غیرهمسطح در مسیرهای پرتراکم شهر در سه سال گذشته، افزود: بررسی‌های مستند موید این مطلب است که وضعیت امروز ترافیک در این مسیرها، تفاوت آشکار با وضعیت متراکم گذشته دارد. وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این تقاطع‌ها، در مناطق کم‌برخوردار شهر تعریف و اجرا شده و همین امر، در کنار تقویت روان سازی مسیرها و زیرساخت‌های شهر، سیمای کلی شهر را ارتقا داده است. وی پروژه عظیم میدان آذربایجان را از اقدامات کم‌نظیر در توسعه‌و‌عمران شهری توصیف و خاطرنشان کرد: این طرح، اَبَرپروژه‌ای است که حجم عملیاتی و هزینه‌ای آن، معادل اجرای چندین تقاطع غیرهمسطح زیرگذر و روگذر بوده و پیشرفت محدوده داخلی آن از نیمه گذشته است. وی با یادآور شدن اقدامات جدی شهرداری در خصوص بافت‌های ناکارآمد شهری گفت: از نخستین روز آغاز مسئولیت سعی کرده‌ایم نگاه واقع‌بینانه‌ای را به بافت حاشیه‌نشین شهر داشته باشیم؛ بر این اساس، در کنار اقدامات کم‌نظیری چون «طرح نجات تبریز»، اجرای رمپ‌های خروجی به اتوبان پاسداران و مسیرگشایی‌های سنگین و هزینه‌بر از قبیل سیلاب‌قوشخانه و ملازینال، برنامه‌های تثبیت و انتقال حاشیه‌نشینی شمالی تبریز را مورد توجه قرار داده که پروژه مسکن‌سازی ۳۰۰ واحدی در شهرک ارم و اجرای ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه مصداق عینی آن است. وی با بیان این‌که پارک بزرگ تبریز از مهم‌ترین پروژه‌های پارک‌سازی کشور است که علی‌رغم شرایط کاربری فضای سبز، از حدود ۴۰ سال پیش بلاتکلیف بود، اضافه کرد: شهرداری با جذب سرمایه‌گذاری به ارزش ۱ هزار میلیارد تومان، محدوده این پروژه را در مساحت ۱۵۳ هکتار تعریف کرده که این امر، نقش ارزنده در تقویت منطقه کم‌برخوردار شهر و توزیع فرصت‌های تفریحی خواهد داشت. وی با اشاره به این‌که اقدامات عمرانی شهرداری تبریز در خدمت ضرورت‌های اجتماعی و فرهنگی شهر است، گفت: ساخت بیمارستان ویژه کودکان مبتلا‌به‌سرطان، نمود واقعی این نگرش است که سال گذشته توسط شهرداری تبریز به اتمام رسید و مراحل تجهیز آن، اخیراً توسط دانشگاه علوم‌پزشکی آغاز شده است؛ به این ترتیب، نقش اساسی در دغدغه‌های سلامت کودکان خواهد داشت. وی، احداث سالن‌های چندمنظوره و پارک‌های محلی را از برنامه‌های سالانه‌ای عنوان کرد که علاوه بر توسعه نشاط اجتماعی، در مواقع بحرانی نیز کارساز خواهد بود. وی همچنین با یادآور شدن طرح‌های توسعه فضای سبز خاطرنشان کرد: جنگل‌کاری‌های انبوه در تفرج‌گاه‌ها عباس‌میرزا و آرپا‌دره‌سی، توسعه چشمگیر عون‌بن‌علی و ائل‌گلی، مجاری تنفس شهر و فرصت‌های نشاط اجتماعی را در آینده‌ای نزدیک، افزایش خواهد داد. وی اظهار داشت: این اقدامات در حالی با حمایت شورای محترم، توسط شهرداری تبریز اجرا می‌شود که تنگناهای مالی، در مدیریت بیشتر کلان‌شهرهای کشور بارز است؛ ولی با این حال، مصمم هستیم که با تعریف راهکارهای اثرگذار مالی و جذب زمینه‌های سرمایه‌گذاری، برنامه‌های توسعه شهر را در کمیت و کیفیت بیشتر، ادامه دهیم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن