تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798500382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوپر اسپورت فراری کالیفرنیا در تهران! + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: سوپر اسپورت فراری کالیفرنیا در تهران! + تصاویر
ملاقات با یک مرسدس بنز یا ب ام و شاید هیجان انگیز باشد ، اما هیچ زمان با حس و حال دیدن یک خودروی سوپر اسپرت قرمز رنگ ایتالیایی قابل قیاس نیست.فراری کالیفرنیا که بر پایه مدل مارانلو طراحی شده و شباهت عجیبی با فراری کلاسیک ، دینو دارد در سال 2008 در پاریس رونمایی شد. هدف تولید این اتومبیل ، راضی نگاه داشتن آن دسته از عاشقان سینه چاک فراری بود که بصورت روزمره در شهر تردد داشتند و برای آن ها رم کردن اسب های سرکشی چون مدل F430 اسطوره ای در ترافیک های سنگین شهری خسته کننده بود.

 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
ورود این خودرو در سال ۲۰۰۸ کولاکی به پا کرد و با عرضه قیمت مناسب و حتی کمتر از یک ساعت لوکس فراری ، بسیاری از ۹۱۱ سواران را به سمت کمپانی درخشنده فراری کشاند.



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
کمی به چراغ های جلو این اتومبیل در عکس ها دقت کنید.فرم قالب شاید ساده به نظر برسد اما در داخل ، دنیایی از هنر موج می زند.علاوه بر نماد اسب نقره ای رنگ، بر روی بالای سپر جلونیز از برند تجاری مستعطیل شکل زرد رنگ نیز استفاده شده است.تعدد بکار گیری برند در همه جا دیده می شود. بر روی گلگیر ها ، عقب خودرو ؛ بالای سیستم مدیا ،زیر رکابی های درب خودرو ، پشت سری ها و حتی در وسط دریچه تهویه مطبوع لوگو فراری را مشاهده خواهید کرد. امکان ندارد عکسی باشد که در یک گوشه ، آرم فراری یا نوشته کالیفرنیا را نبینید. بر روی درب موتور ورودی هوا قرار دارد که به مثل این است که خودرو از آنجا تنفس می کند. در قسمت کناری سپر جلو دو مسله توجه من را به خود جلب کرد. یکی شبرنگ نارنجی رنگ و دیگری پلاک جذاب آن مربوط به دبی ، که با حرف F که اولین حرف فراری است شروع می شد که خود پلاک که رند نیز هست در دبی ارزش بالایی را دارا می باشد.



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
در نمای جانبی اولین نکته که چشم را خیره می کرد ، طراحی رینگ بسیار زیبای آلیاژی و پنج پر دوبل آن با سایز ۲۰ اینچ و نسبت ۳۵ و پهنا لاستیک ۲۴۵ در جلو و ۲۸۵ در عقب بود که در وسط آن لوگو زرد رنگ فراری و در درون آن دیسک های سوراخ دار و کالیبر ترمز قرمز رنگ برمبو خودنمایی می کرد.این ترکیب رنگ ؛ بسیار حرفه ای به نظر می رسید. بر روی گلیگیر ، آبشش ها ،به همراه رکاب زیر که هر چه به قسمت عقب نزدیک تر می شد پهنتر بود ؛ نمای جنگده ای را به خودرو بخشیده بود که با ترکیب خطوط سیال طراحی بدنه همخوانی بی بدیلی را ایجاد کرده است.
 
از آبشش ها دو خط از بالا و پایین کشیده شده که دقیقا بالای دستگیره زیبا به هم می رسیدند و این خطوط نرم اما پرحجم نمای بالای گلگیر عقب را شکل می دادند.



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
یکی از قابلیت های بسیار خوب سقف جمع شونده فلزی است که می توان از هوای آزاد به همراه صدای زیبا اتومبیل لذت برد.این سقف فلزی در کوتاه ترین زمان ممکن که تا به حال دیده اید باز و بسته می شود. قسمت عقب خودرو کمی پرحجم است. گلگیر های ورم کرده ظاهر را عضلانی تر جلوه می دهند. شاید عضلانی بودن به منزله اسم کالیفرنیا و آمریکایی بودن هم باشد.



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
طراحی چراغ عقب بسیار زیباست. این چراغ گرد فراری در همه مدل ها با سبک های متفاوت دیده می شود. البته در کالیفرنیا متفاوت تر است. قسمت فوقانی چراغ عقب بیست سانتی متر بر روی خودرو طراحی شده است. داخل چراغ نیز از LED های متعدد استفاده شده که با ۱۶ پره شبرنگ انعکاس می یابند.چراغ ترمز وسط به صورت یک خط بزرگ و کشیده در زیر قوس انتهایی قرار گرفته است. در طراحی بدنه این اتومبیل توجه ویژه ای به مسایل آیرودینامیکی شده است تا جایی که با کمی دقت ریزه کاری ها را در خواهید یافت.دیفیوز بزرگ از دیگر نکات سپر عقب است که به همراهی دو سر اگزوز دوبل که بالای هم کار گذاشته شده اند تا زیبایی را به حد اعلا برسانند.



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
درب خودرو را باز می کنم. تنها جمله ای که می توانم بگویم ، فوق العاده است! چرم طبیعی کرم رنگ و بوی آن شما را مست می کند. تمام قطعات با چرم پوشانده شده اند ، به جرات می توانم بگویم فراری در طراحی کابین هیچ چیز را کم نگذاشته است.سلیقه های مردم متفاوت است و اصولا همین اختلاف سلیقه و طرز فکر مردم را از هم متمایز می کند.وقتی شما بتوانید کالایی و یا ترکیب چینش را جوری انجام دهید که همه مردم با دیدن آن شگفت زده شوند یعنی کار را عالی انجام داده اید. در مورد کابین فراری همین صدق می کند ،یک کابین فوق العاده زیبا که علاوه بر بکار بردن مواد لوکس و با کیفیت ،حس بی نظیر اسپرت سوار بودن را فراهم کرده است.صندلی های کرم رنگ با دور دوزی قرمز رنگ که با رنگ بدنه همخوانی دارد، اسفاده از قطعات کروم بر روی کنسول و دور دریچه های تهویه هوا که بصورت گرد طراحی شده اند و آرم فراری که در هرجا به چشم می خورد ، همه و همه عالی است. به خصوص وقتی سقف را باز می کنید تا نور خورشید به کابین خودروی شما جلوه ای بی نظیر ببخشد. این خودرو ۲+۲ است اما عملا ردیف عقب جز برای صندلی بچه کاربرد چندانی ندارد.یک نکته خاص توجهم را جلب کرد.



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
کپسول متوسط آتش نشانی قرمز رنگ در قسمت زیر پای صندلی شاگرد قرار داشت؛ در همان لحظه یاد آتش گرفتن های مکرر ۴۵۸ افتادم. در ادامه سعی کردم زیاد به این موضوع فکر نکنم! فرمان زیبا و خوش دست آنرا در دست می گیرم. دو اهرم تعویض دنده کرومی در طرفین قرار دارد. دکمه استارت موتور در گوشه چپ فرمان قرار دارد. هنوز برای دست زدن به این دکمه قرمز هیجان انگیز کمی زود است.در سمت دیگر فرمان هیجان بیشتری را یافت کردم ، یک کلید متغییر که مفهوم واضحی داشت. یک حالت کامفورت و شهری برای رانندگی ،یک حالت اسپرت برای تعویض دنده ها و کمک های خشک بی حد مرز به همراه آزاد کردن صدای نهفته در موتور و حالت آخر که اصلا جرات گذاشتن را نداشتیم ، CTS خاموش بود که همان سیستم کنترل پایداری خاموش است . در این حالت اتومبیل تمامی سیستم های تراکنش را خاموش کرده و برای نابود کردن لاستیک های خود آماده می شود. پیاده می شوم و درب موتور را بالا می دهم .



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران

 
موتور بصورت قلب با دو مجرای تنفسی سر جای خود به بهترین نحو طراحی شده بود. این اتومبیل را دیفرانسیل عقب و با موتور جلو-وسط می نامند. یک موتور هشت سیلندر خورجینی ۴٫۳ لیتری با توان تولیدی ۴۵۳ اسب بخار تنفس طبیعی در دور ۷۷۵۰! قرمز رنگ که به ازای هر لیتر ۱۰۶ اسب بخار نیرو تولید می کند.این حجم از تولید نیرو در یک موتور تنفس طبیعی جز بالاترین درصد های بازدهی محسوب می شود که اکثر موتور ها این مقدار را با کمک گرفتن از سوپر شارژ ها و توربو شارژها فراهم می کنند. اتاق این فراری با کد F149 شناخته می شود.در اتاق بعدی F149 M که از سال ۲۰۱۴ به بعد تولید شد موتور به ۳٫۹ لیتر کاهش یافت و از دو توربو شارژر استفاده شد که قدرت را به ۵۵۲ اسب بخار رساند.اتومبیل مورد بررسی ما شتاب صفر تا صد زیر ۴ ثانیه را دارا است و به حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند. دو نوشته فراری بر طبق معمول روی موتور قرار دارد و کمی پایین تر شماره شاسی آن که عدد ۱۸۴۹۱۸ را نمایش می داد در یک کادر نقره ای رنگ جا خوش کرده بود.



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران



 بررسی فرار کالیفرنیا در تهران



منبع: ایران جیب
 







شنبه, 12 تیر 1395 ساعت 13:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن