تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوآوری‌های نمایشگاه قرآن کریم تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوآوری‌های نمایشگاه قرآن کریم تشریح شد
ساعتي پيش نشست خبري تشريح نوآوري ها و دستاوردهاي كميته ويژه بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي قرآن برگزار شد.

نوآوری‌های نمایشگاه قرآن کریم تشریح شد
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعتي پيش نشست خبري تشريح نوآوري ها و دستاوردهاي كميته ويژه نمايشگاه بين المللي قرآن برگزار شد.

جواد نصيري مسئول بخش قرآن و رسانه در اين نشست عنوان كرد: امسال به جهت هدف گذاري كه از سوي شوراي سياست گذاري نمايشگاه صورت گرفته كميته ويژه طراحي شده است كه كاركرد ويژه اي دارد.
 
وي تصريح كرد: كميته ويژه شامل سه بخش اقتصاد مقاومتي، قرآن و رسانه و نهضت فهم قرآن با شعار به سوي فهم قرآن است؛ براي اولين بار شاهد ايجاد اين سه بخش در نمايشگاه قرآن بوديم و كميته ويژه سعي كرد در راستاي شعار اين كميته حركت داشته باشد.

در ادامه برنامه محمد مهدي عزيز زاده مدير كميته ويژه نمايشگاه قرآن در صحبت هايي اظهار داشت: نمايشگاه يكي از بزرگترين فعاليت هاي تبليغي ترويجي قرآني كشور است كه به لحاظ گستره كمي، حجم مخاطب و تنوع فعاليت ها مثل و مانندي در مجموعه فعاليت هاي قرآني كشور ندارد.
 
وي افزود: كاركرد اصلي و اساسي نمايشگاه اين است كه با ارائه فعاليت هاي جذاب و پر اثر در مخاطبين انگيزه، اشتياق و انس بيشتر با قرآن ايجاد و آن ها را به نزديكي بيشتر با قرآن علاقه مند كند كه بايد تمام بخش هاي نمايشگاه و حتي بخش هاي فروشگاهي هم با اين هدف حركت كند.
 
عزيز زاده يادآور شد: در بخش اقتصاد مقاومتي، هم با آسيب هاي فعاليت هاي اقتصادي كشور كه در حوزه هاي فردي و اجتماعي ما وجود دارد، آشنا مي شويم و هم با يكسري از رسالت ها و نقش هايي كه هركدام از اقشار مختلف جامعه مي توانند براي حل اين مشكلات ايفا بكنند. مطابق سخن مقام معظم رهبري كه فرمودند: ستون فقرات اقتصاد مقاومتي مصرف كالاي داخلي است، سعي كرديم يك مقدار مردم را نسبت به نقششان در رفع آسيب هاي اقتصادي حساس كنيم.
 
مدير كميته ويژه نمايشگاه قرآن در ادامه اظهار داشت: بخش قرآن و رسانه مردم را وارد رسانه‌هاي قرآني در جهان اسلام مي كند؛ كار رسانه اي در دنيای اسلام براي حوزه قرآن وارد گستره قابل توجهي شده كه يك مقدار سهم ما در اين حوزه كم است.

وي ادامه داد: مهمترين قسمت كميته ويژه مربوط به بخش فهم قرآن است كه چشمي براي چشيدن نامگذاري شده و در آن سعي كرديم اين نگاه را به مردم انتقال دهيم كه مي توانند وارد لايه هاي فهم قرآن شوند و به قدر فهم، درك و دانش خودشان از آموزه ها و معارف قرآني استفاده كنند؛ در اين بخش وارد لايه هاي مفهومي يكي از سوره هاي قرآن به نام ((عبس)) مي شويم كه اين سوره به طور خاص روي نگاه و نظر تمركز ويژه دارد و ما را دعوت مي كند كه به خلقت، آفرينش، محيط اطراف و عاقبت خودمان خيلي دقت بكنيم كه ما از اين كليد واژه نگاه كردن و نظر كردن در سوره ((عبس)) استفاده كرديم و وارد لايه هاي فهم اين سوره شديم.

وي خاطر نشان كرد: امسال تمريني بود كه ما به طور جدي در مدل برگزاري نمايشگاه قرآن تحول ايجاد كنيم چراكه نمايشگاه قرآن با سبكي كه در سال هاي گذشته برگزار مي شد نقطه اوج خودش را گذرانده و ديگر جذابيتي ندارد؛ بايد اهل هنر و قرآن با هم طراحي انجام دهند كه كل بخش هاي نمايشگاه در سال هاي آينده به شكل بخش هاي ويژه و به صورت معنايي و مفهومي و با جذابيت و مخاطب سنجي بيشتر برگزار شود در غير اين صورت نمايشگاه با افت در كيفيت برگزاري و مخاطب مواجه مي شود.

عزيز زاده در بخش پاياني صحبت هايش بيان كرد: در بخش قرآن و رسانه به جريان هدايت صهيونيستي كه در رسانه هاي مطرح دنيا وجود دارد، نقش صهيونيست ها در رسانه گرداني در جهان، جريان سازي خبري آن ها و به خصوص سرمايه گذاري كه در حال حاضر با جريان وهابيت انجام ميدهند، اشاره كرديم.

او همچنين از توليد ٢٠ انيميشن و دو فيلم مستند قرآني با حمايت كميسيون توسعه فعاليت هاي تبليغي ترويجي قرآني در سال ٩٤ خبر داد.




۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن