تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشتری‌های دست به نقد پرستاران ایرانی!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مشتری‌های دست به نقد پرستاران ایرانی!




رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به اینکه مهاجرت پرستاران ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و غربی در اردیبهشت و فرودین ماه امسال ۳۰۰ درصد افزایش یافته است، از بابت خالی شدن کشور از پرستاران حرفه ای و ماهر ابراز نگرانی کرد.





خبرگزاری تسنیم: علی محمد آدابی رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور ، با اشاره به اینکه آمریکا، کانادا، آلمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر و عربستان مشتری‌های دست به نقد برای جذب پرستاران ایرانی هستند، اظهار داشت: تاکنون و با وجود آنکه آمار دقیقی از مهاجرت پرستاران کشورمان نیست ولی تخمین زده می‌شود سالانه یک هزار پرستار به کشورهای مختلف برای کار با شرایط بهتر رفاهی و معیشتی مهاجرت می‌کنند.

بهترین پرستاران از ایران مهاجرت می‌کنند

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران با اشاره به اینکه مهاجرت پرستاران در اردیبهشت و فرودین ماه امسال 300 درصد افزایش یافته است، از بابت خالی شدن کشور از پرستاران حرفه ای و ماهر ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه بهترین پرستاران از ایران مهاجرت می‌کنند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور درباره مهمترین شرایط جذب پرستاران ایران در دیگر کشورهای دنیا عنوان کرد: مهمترین مولفه صلاحیت حرفه ای پرستاران است که سازمان نظام پرستاری آن را تایید می‌کند، و این درحالی است که به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین پرستاران دنیا از نظر اخلاق و با مهارت پرستاران ایران هستند.

دلیل بدخُلقی پرستاران در بیمارستانها

آدابی در پاسخ به نقدی درباره بدخُلقی پرستاران در بیمارستان‌های کشور پاسخ داد: اگر حق پرستاران را براساس قانون ارتقای بهره‌وری و کاهش ساعت کار ارائه کنند و پرستار احتیاج نداشته باشد برای معیشت خود چند شیفت کار کند و وزرات بهداشت نیز به مانند سیستم سلامت کشورهای دیگر به جِد پیگیر حقوق پرستاران از جمله قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری باشد مسلماً پرستاران نیز وضعیت روحی و اخلاقی بهتری پیدا می‌کنند زیرا آنها نیز انسان هستند و با انبوهی از مشکلات باید زندگی کنند و نمود اخلاق مناسب پرستاران ایران را می‌توان به وضوح در کشورهای دیگر دنیا شاهد بود.






تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن