تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815478380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کمدی سیاسی همزمان با انتخابات آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: سریال جدید «مرگ مغزی»؛
یک کمدی سیاسی همزمان با انتخابات آمریکا




برای کسانی که سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کنند، «همسر خوب» عنوان مطرحی است که هم در میان منتقدان و هم بینندگان محبوبیت زیادی دارد. رابرت و میشل کینگ، زوج سازنده‌ی این درام پرکشش با سریالی تازه به تلویزیون بازگشته و با همان اپیزود اول حسابی گرد و خاک به پا کرده اند.





مجله دنیای تصویر: برای کسانی که سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کنند، «همسر خوب» عنوان مطرحی است که هم در میان منتقدان و هم بینندگان محبوبیت زیادی دارد. رابرت و میشل کینگ، زوج سازنده‌ی این درام پرکشش با سریالی تازه به تلویزیون بازگشته  و با همان اپیزود اول حسابی گرد و خاک  به پا کرده اند.


سریال جدید «مرگ مغزی»؛ یک کمدی سیاسی همزمان با رقابت‌های انتخابی آمریکا



BrainDead یا مرگ مغزی داستان کارآموز سیاسی جوانی را با بازی مری الیزابت وینستد روایت می‌کند که در اولین تجربه‌ی کاری‌ خود در کاخ سفید با پدیده‌ای غریب رو به رو می‌‌شود: موجوداتی ناشناخته از فضا به زمین آمده و نمایندگان کنگره را به تسخیر خود در آورده اند!

خلاصه داستان و توصیفات اولیه سریال شبیه ترکیبی است از تریلر تخیلی و پارانویایی «هجوم ربایندگان جسد» و سریال‌های سیاسی آرون سورکین مانند «بال غربی» و «اتاق خبر». واکنش‌های منتقدان تا به این لحظه غالبا مثبت بوده و بعضی‌ها «مرگ مغزی» را نه تنها بهترین سریال تابستان بلکه مدعی جدی برای کسب عنوان بهترین سریال سال معرفی کرده اند. از سوی دیگر نقدهای زیادی هم با امتیاز متوسط منتشر شده و سریال را فاقد خلاقیت و حس طنز لازم برای آن چیزی ارزیابی کرده اند که ازش انتظار می‌رود.

شوخی‌های سیاسی و تند سریال درست در اوج رقابت‌های سیاسی، برگ برنده‌ی شبکه سی‌بی‌اس در تابستان پیش‌رو خواهد بود. در هفته‌های آینده که هر کنش و واکنشی از سوی دانلد ترامپ، هیلاری کلینتون و برنی سندرز می‌تواند تمام رسانه‌ها و حتی سرنوشت سیاسی آمریکا را به هم بریزد، سریالی که با هدف نقد تندروی سیاسی و به رخ کشیدن سیاسمتداران زامبی ساخته شده، مسلما شانس زیادی برای دیده شدن خواهد داشت.






تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن