تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821170167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توسعه ورزش رشته دارت در ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ضرورت توسعه ورزش رشته دارت در ارومیه استان‌ها > آذربایجان غربی - مجید نصیرپور رییس هیئت انجمن های ورزشی ارومیه گفت: توسعه همگانی دارت در ارومیه ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ،مجید نصیرپور در جلسه با هیئت رییسه کمیته دارت ارومیه افزود:ورزش دارت نه تنها ازلحاظ جسمی بلکه ازلحاظ روحی و روانی شرایط مطلوبی را برای دارت بازان به وجود می اورد.
وی بااشاره به جایگاه رشته دارت افزود:این رشته ازجایگاه معتبری درمیان مردم برخوردار است و همه افراد در تمام سنین میتوانند دران شرکت کنند.
رییس هیئت انجمن های ورزشی ارومیه تصریح کرد:ورزش تاثیر بسزایی درتحکیم بنیان خانواده دارد و رشته دارت موجب سوق دادن همه خانواده ها و بوجود اوردن شادی در میان خانواده ها می باشد.
نصیرپور خاطرنشان ساخت:رشته ورزشی دارت در ارومیه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و آن هم مرهون حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و هیئت انجمن های ورزشی استان و همچنین حمایت مدیران ورزشی ادارات و تلاشهای فعالان وهمکاران رشته دارت ارومیه میباشد.
رییس هیئت انجمن های ورزشی ارومیه افزود:درتلاش هستیم باسرعت بسیارزیاد در مسیرزیرساخت هاگام برداریم بطوریکه درهرخانه و مجموعه ای این ورزش مفرح نهادینه شود.
فتحی مسئول کمیته دارت شهرستان ارومیه هم در ادامه این جلسه به بیان مشکلات و دیدگاه های خود و برنامه ریزی بمنظور همه گیر شدن این رشته ورزشی پرداخت.

کلید واژه ها: ارومیه -




دوشنبه 31 خرداد 1395 - 11:43:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن