تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینطوری خاص تر و متفاوت تر از همیشه شوید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اینطوری خاص تر و متفاوت تر از همیشه شوید




برای بهار و تابستان 95 به فکر لباس ها و اکسسوری های خاص تری باشید تا متفاوت از همیشه به نظر بیایید.





مجله زندگی ایده آل: برای بهار و تابستان 95 به فکر لباس ها و اکسسوری های خاص تری باشید تا متفاوت از همیشه به نظر بیایید.

DOLCE AND GABBANA

تركیب بهار و تابستان


مدگردی اردیبهشتی



برای متفاوت بودن و برای خاص‌پوش شدن چنین گزینه‌ای پیش روی شماست. روسری دلچه اند گابانا با طرح خاص و متفاوتش بدون شك برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب‌تر است؛ به خصوص كه تركیب رنگی‌اش انگار برگرفته از طبیعت همین فصل بهار است.


 GUCCI

خانمانه


مدگردی اردیبهشتی



برای خانم‌های شیك‌پوش كه سادگی را نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند دست‌كم با جزییات كوچك اما تاثیرگذار سادگی را خنثی كنند، این محصول از گوچی می‌تواند یك انتخاب مناسب باشد. رنگ‌آمیزی آن به‌خصوص با فصل پیش رو كاملا همخوانی دارد.


LUNO WEAR

ساعت طبیعت


مدگردی اردیبهشتی



این ساعت ها بیشتر از این بابت مورد توجه هستند که به وودن واتچ یا همان ساعت های چوبی مشهورند.  خانم ها و آقایان طرفدار استایل مینیمالیستی قطعا از کنار این ساعت ها بی تفاوت عبور نمی کنند.


MANSOUR GAVREL

نوجوان پسند


مدگردی اردیبهشتی



کوله های شیک و دخترانه این برند با رنگ شاد بهاری و البته تابستانی برای دختر خانم های نوجوانی که می خواهند استایل و سن و سالشان با هم جور در بیاید انتخاب مناسب و بجایی است. ساده ، شیک و بادوام.


GUCCI

گوچی‌وار


مدگردی اردیبهشتی



بد نیست گاهی از كفش‌های پاشنه بلند مشکی به‌خصوص برای ‌مهمانی‌های بهاری فاصله بگیرید و انتخاب‌های متفاوتی را تجربه كنید. این كفش‌ها از جدیدترین محصولات 2016 گوچی است كه می‌تواند توجه هر خانمی را به خود جلب كند. رنگ‌های خاص این كفش بسیار جالب توجه است.


RAY BAN

همه ری‌بن‌بازها


مدگردی اردیبهشتی



ری‌بن ‌باز هم با طرح‌های آشنا و محبوبش، انتخاب را برای آقایان ساده كرده است. تفاوتی نمی‌كند در كدام فصل سال هستید، چنین عینكی با توجه به شكل و طرحش همیشه می‌تواند روی چشم‌های شما بنشیند و به استایل‌تان وقار خاصی ببخشد. چه اسپرت بپوشید و چه كلاسیك، این عینك می‌تواند حسابی به كارتان بیاید.


DOLCE AND GABBANA

گل در گل


مدگردی اردیبهشتی



لباس‌های راحتی در منزل برای خانم‌هایی كه ترجیح می‌دهند در خانه هم از پوشش‌های خاص و البته شیك استفاده كنند. این طرح از دلچه اند گابانا در ادامه طرح‌های گلدار 2016 این برند است كه حسابی پرطرفدار شده است.


 BVLGARI

بوی خوش تازگی


مدگردی اردیبهشتی



اگر دنبال بوی جدیدی به عنوان عطر هستید، باید بدانید بولگاری این ست جدید از عطر و لوسیون بدن را كه بوی زنده و شادابی دارد به بازار ارائه داده است. با این وصف می‌توانید بوی جدیدی را امتحان كنید؛ نه فقط در قالب عطر بلكه در قالب لوسیون بدن.


LA MER

متفاوت‌ترین


مدگردی اردیبهشتی



با یك تیر دو نشان بزنید. ساعتی با بند چرمی كه در عین حال كه مهره‌های سبزرنگش از زنجیری آویزان است و به بند ساعت متصل، آن را كاملا متفاوت كرده است. چه چیزی می‌تواند بیش از این ساعت برای خانم‌هایی كه به اكسسوارهای خاص اهمیت می‌دهند، جالب توجه باشد.


Emilio Pucci

کیف رنگین کمان


مدگردی اردیبهشتی



این نمونه از کیف های بهاری تابستانی با توجه به رنگ آمیزی خاصش و البته نوع شکل طراحی اش کیف هایی کلاسیک ، رسمی و قابل استفاده با استایل های اینچنینی است. دسته های کوتاه این کیف ها بیشتر به آنها وجاهت رسمی بودن بخشیده است.


LOUIS VUITTON

بهار گونه


مدگردی اردیبهشتی



با یك شلوار جین چنین كفش‌هایی استایلی فوق‌العاده شیك و متفاوت برای شما درست می‌كند كه اتفاقا كاملا متناسب با فصل است. قابلیت این كفش، بهاری تابستانی بودن آن است. شما هم می‌توانید در بهار از آن استفاده كنید و هم تابستان.


 GUCCI

برای روزهای آفتابی


مدگردی اردیبهشتی



اگر می خواهید از شر آفتاب داغ که این روزها سر و کله اش کم کم پیدا می شود در امان باشید می توانید از این کلاه های گوچی استفاده کنید. در این صورت هم خوش استایل خواهید بود هم از آفتاب در امان.


 GEOX

پیاده‌روی بهاری  


مدگردی اردیبهشتی



برای روزهای شلوغ كاری، رانندگی، سفر، یك شام یا ناهار بیرون از خانه همراه دوستان و در نهایت حتی برای پیاده‌روی‌های نصفه و نیمه در طول روز، این كفش‌ها برای آقایان انتخاب بجایی خواهد بود؛ نرم، راحت و بی‌دردسر؛ البته اگر بنا به پوشیدن چنین كفشی است استایل باید اسپرت باشد یا دست‌كم نیمه اسپرت.


 LOUIS VUITTON

كاری‌های خوش‌استایل      


مدگردی اردیبهشتی



برای آقایانی كه با كیف سر كار می‌روند یا باز هم آقایان دانشجویی كه همراه خودشان كیف به دانشگاه می‌برند، این نمونه‌های لویی ویتون می‌تواند انتخاب‌های مناسبی باشد؛ چون ضمن اینكه كارشان راه می‌افتد، استایل‌شان هم خاص و متفاوت خواهد بود.


 BVLGARI

به روز باشید


مدگردی اردیبهشتی



یک ساعت خاص در برابر شما قرار دارد. ساعتی که می توانید در محل کار،  مهمانی،  گردش بیرون از خانه و خلاصه هر مناسبتی استفاده کنید تا به همه نشان بدهید چطور می توان با اکسسوارهای خاص همیشه به روز بود. خانم ها قطعا نسبت به این ساعت بولگاری مشتاق خواهند بود.


Robert Graham

سال جدید عطر جدید


مدگردی اردیبهشتی



شاید بد نباشد گاهی با تغییر سال و ورود به سال جدیدتر،  بوی عطرتان را هم تغییر بدهید. آقایان اگر به دنبال عطر جدید هستند این نمونه از 2016 را دریابید. علاوه بر بسته بندی زیبا،  بوی خوش این عطر را هم از نظر بگذرانید.


 Monique Lhuillier

كوبیسم مانند


مدگردی اردیبهشتی



كوبیسم را روی كفش‌های‌تان تجربه كنید. دیگر استفاده از كفش‌های مشكی برای ‌مهمانی‌ها كه با همه ست‌های شما جور درمی‌آید تنها گزینه نیست. حالا شما گزینه‌های مناسب‌تری هم پیش روی خود دارید؛ مثلا به همین طرح پر از رنگ نگاه كنید.







تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن