تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر ژاپنی به فیلم جدید اسپیلبرگ پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بازیگر ژاپنی به فیلم جدید اسپیلبرگ پیوست




وین موریساکی بازیگر و خواننده ژاپنی به جمع بازیگران جدیدترین پروژه سینمایی استیون اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن شماره یک آماده» پیوست.





وب‌سایت آی سینما: وین موریساکی بازیگر و خواننده ژاپنی به جمع بازیگران جدیدترین پروژه سینمایی استیون اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن شماره یک آماده» پیوست. کارگردان 69 ساله پروژه جدید خود را با اقتباس از رمانی پرفروش به همین نام جلوی دوربین خواهد برد و بازیگر 25 ساله ژاپنی نقش شخصیتی به نام «دایتو» را بازی می‌کند.


بازیگر ژاپنی به فیلم جدید اسپیلبرگ پیوست



به گزارش ورایتی، وین موریساکی بازیگر و خواننده جوان ژاپنی به گروه بازیگران فیلم جدید اسپیلبرگ ملحق شد. پیش از این، حضور چهره‌های مطرحی مانند تای شریدن، الیویا کوک، سایمن پگ، بن مندلسن، تی جی میلر و مارک رایلنس در این پروژه قطعی شده بود.

موریساکی 25 ساله از چهره‌های جوان تلویزیون ژاپن است و بازی در دو فیلم ژاپنی «شری» و «گوکسن» را در کارنامه خود دارد. او بعد از پشت سر گذاشتن آزمونی سخت و طولانی موفق شد نقش «دایتو» را به دست آورد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، اسپیلبرگ از اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر) فیلمبرداری این پروژه را آغاز می‌کند. داستان فیلم براساس رمانی علمی-تخیلی به قلم ارنست کلاین روایت می‌شود و ماجرای آن در سال 2044 در دنیایی مجازی به نام «OASIS» رخ می‌دهد؛ در دورانی که دنیای واقعی به مکانی زشت و نفرت‌انگیز بدل شده، خالق یک ویدئوگیم محبوب می‌میرد و رقابتی مجازی با هدف دست یافتن به ثروت افسانه‌ای او آغاز می‌شود.

علاوه‌بر خود کلاین که نویسنده رمان اصلی است، زک پن و اریک ایسن نیز در نگارش سناریوی فیلم اسپیلبرگ همکاری داشته‌اند. رمان «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) اولین‌بار در سال 2011 منتشر شد.

فیلم سینمایی«بازیکن شماره یک آماده» تولید مشترک استودیوی «برادران وارنر» و «ویلج رودشو» به شمار می‌رود و بهار سال 2018 روانه پرده سینماها می‌شود. سازندگان ابتدا قصد داشتند فیلم را همزمان با آغاز سال میلادی جدید به نمایش درآورند اما به دلیل تداخل زمانی با نمایش قسمت بعدی «جنگ‌های ستاره‌ای»، تاریخ اکران فیلم به تعویق افتاد.






تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن