تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال گسترده شهروندان از ویژه برنامه جشن رمضان باغ موزه قصر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استقبال گسترده شهروندان از ویژه برنامه جشن رمضان باغ موزه قصر ویژه برنامه جشن رمضان باغ موزه قصر هر شب از ساعت 20 الی 24 با حضور پرشمار هنرمندان و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری پذیرای خانواده ها است.
۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد ساعت 11:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، از ابتدای ماه رمضان هر شب از ساعت 21:30 برنامه جشن رمضان به طور زنده از شبکه پنج روی آنتن رفته است. این برنامه در محل هواخوری مرکزی ساختمان مارکوف باغ موزه قصر با اجرای رضا امیر احمدی و ابوالفضل آقا خانی برگزار می شود .

فرهاد آییش، علی دهکردی، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، سیما تیرانداز، مجید واشقانی،غلامرضا صنعتگر، معراج محمدی، فریدون بیگدلی، حامد محضر نیا، علیرضا روزگار، مجتبی کبیری، علیرضا نادی و علی مولایی از جمله چهره های نام آشنایی بودند که تاکنون میهمان جشن رمضان باغ موزه قصر شدند.

همچنین استیج ویژه کودک و نوجوان روبروی ساختمان زندان سیاسی این مجموعه با اجرای برنامه های آموزشی، تفریحی و قرآنی از بخش های محبوب ویژه برنامه ماه مبارک رمضان باغ موزه قصر محسوب می شود.

ضمن اینکه بازارچه توانمند سازی و تولیدات مددجویان و کارآفرینان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور در محوطه باغ موزه قصر  بر پا است.

علاقمندان جهت حضور در ویژه برنامه جشن رمضان باغ موزه قصر  می توانند همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 20 الی 24 به باغ موزه قصر واقع در خیابان شریعتی، خیابان پلیس مراجعه نمایند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن