تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای خدمات هوشمندانه به مددجویان بهزیستی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سازمان بهزیستی به پانا خبر داد؛ ارتقای خدمات هوشمندانه به مددجویان بهزیستی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از ارتقای خدمات هوشمندانه به مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد.
۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد ساعت 01:20

خبرگزاری پانا+

حسین نحوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این خبر اظهار داشت: در حال حاضر 630 مراکز توانبخشی روزانه در کشور فعالیت می ‌کند و تسهیلات خدماتی بهزیستی در قالب های مختلف به معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن که تحت پوشش بهزیستی هستند و از مراکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی خدمات دریافت می کنند، ارائه می شود.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی ادامه داد: بخشی از خدمات توانبخشی در قالب خدمات در منزل به مددجویان ارائه می شود و یکی از اهداف بهزیستی به شمار می رود که در حال تقویت برنامه ها در این زمینه به عنوان اولویت بهزیستی در سال جاری هستیم.
وی با بیان اینکه هدف بهزیستی گسترش مراکز شبانه روزی خدمات نیست، گفت: در این راستا طرح خدمات در منزل به عنوان یکی از اولویت های سازمان بهزیستی در حال اجراست که در قالب آن افرادی به صورت داوطلب از خانواده معلولان و یا دیگر افراد آموزش های تخصصی لازم را برای بازتوانی و مراقبت از معلولان فرا می گیرند.
نحوی نژاد افزود: در طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه، معلولان شناسایی شده اند اما از آنجا که به دلیل کمبود امکانات نمی توان به همه آن خدمات ارائه کرد، تسهیلات در قالب طرح های مختلف اجرا می شود. ضمن اینکه با نظارت هایی که به صورت مستمر از مراکز توانبخشی صورت می گیرد، تلاش می شود تا از خدمات ارائه شده در این مراکز حمایت شود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن