تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت های حمل و نقل غیرمجاز تبریز برچیده می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار تبریز: شرکت های حمل و نقل غیرمجاز تبریز برچیده می شوند فرماندار تبریز گفت: برخی از دفترهای شرکت های حمل و نقل در اطراف میدان تره بار تبریز که فاقد مجوز است، در اسرع وقت برچیده می شوند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد ساعت 12:14

خبرگزاری پانا+شرکت های حمل و نقل غیرمجاز تبریز برچیده می شوند

 به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر در جلسه ساماندهی میدان تره بار تبریز افزود: محور و سرلوحه اقدام های دولت تدبیر و امید توجه به قانون است و در این ارتباط سازمان حمل و نقل و پایانه ها باید به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کنند. وی با انتقاد از وضیعت نامطلوب شرکت های حمل و نقل فاقد مجوز مستقر در اطراف میدان تره بار تبریز گفت: انجمن صنفی، کامیون داران و شرکت های حمل و نقل و پایانه ها در راستای رفع مشکلات اهالی منطقه و رانندگان گام بردارند.
شهرتی فر با اشاره به اینکه محل فعالیت شرکت ها باید همان جایی باشد که به آن آدرس پروانه اخذ کرده اند، گفت: شرکت های دارای مجوز فعالیت از تاسیس مکان هایی برای باریابی پرهیز کنند.
در این آیین مقرر شد تا نمایندگان فرمانداری، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و اتاق بازرگانی از محل میدان تره بار تبریز بازدید کرده و اقدام لازم جهت شناسایی شرکت های فاقد مجوز فعالیت را شناسایی کنند.
صدور بارنامه ها از مکان های مشخص و جلوگیری از صدور بارنامه از سوی افراد غیرمجاز و دلالان نیز از دیگر مصوبه های این جلسه به شمار می رود.
شهر تبریز با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت به عنوان بزرگترین و صنعتی ترین شهر شمالغرب کشور، مرکزی برای توزیع اقلام و کالاهای مصرفی است؛ این کلانشهر در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و از شرکت های حمل و نقل جاده ای و ریلی بزرگی برخوردار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن