تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815307440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت آتش سوزی جنگل های پاسارگاد 189 میلیارد تومان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: خسارت آتش سوزی جنگل های پاسارگاد 189 میلیارد تومان جامعه > محیط زیست - «خبرجنوب» نوشت: در حریق اخیر پاسارگاد 868 هکتار از مراتع و جنگل های این منطقه در آتش سوخت.

مدير كل منابع طبيعي فارس در جلسه ستاد مديريت بحران استان با اعلام اين مطلب گفت: در اين آتش سوزي بيش از 868 هكتار از جنگل ها و مراتع اين منطقه در آتش سوخت اين در حالي است كه وسعت كل منطقه اي كه در معرض آتش سوزي بود بيش از 17 هزار هكتار را تشكيل مي داد.
بوستاني ضمن ارايه گزارشي از نوع پوشش گياهي و جغرافياي منطقهاي كه آتش سوزي در آن رخ داد افزود: سال گذشته 180 ديده بان و قرق بان محلي و موقت را براي حفاظت بيشتر از عرصه هاي منابع طبيعي به كار گرفتيم كه امسال به دليل مشكلات مالي تنها 84 نفر را به كارگيري كرديم كه عموما افراد بومي هستند كه با راه هاي مناطق خود آشنا هستند.
وي افزود: در حادثه آتش سوزي پاسارگاد ابتدا 6 نفر را به عنوان مظنون دستگير كرديم كه پس از آن تعداد مظنونين به 3 نفر كاهش يافت.
بوستاني گفت: برطبق برآوردهاي اوليه ميزان خسارت وارد شده در اين آتش سوزي بالغ بر 189 ميليارد تومان تخمين زده مي شود كه اعتبار مورد نياز براي احيای بخشي از خسارت هاي وارد شده يك ميليارد و 560 ميليون تومان است اين در حالي است كه تنها در طول مدت زمان حادثه 28 ميليون تومان صرف تامين آذوقه و آب مورد نياز امدادگران و نيروهاي مردمي شد كه براي اطفای حريق به منطقه آمده بودند.
مدير كل منابع طبيعي فارس با انتقاد درخصوص نبود بالگرد گفت: يكي از مشكلات ما در اين آتش سوزي صعب العبور بودن منطقه بود كه نبود بالگرد نيز باعث شد تا اين مشكلات بيشتر شود اين درحالي است كه با آمدن بالگرد تنها پس از 4 ساعت 80 درصد آتش سوزي را خاموش كرديم و اگر بالگرد به موقع به منطقه اعزام شده بود 70 درصد از خسارت ها كاسته مي شد.

کلید واژه ها: استان فارس -




پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 02:51:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن