تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجالست فراگیر با خانواده‌های نیازمند/ مفتاح‌الجنه دری به سوی بهشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجالست فراگیر با خانواده‌های نیازمند/ مفتاح‌الجنه دری به سوی بهشت
همزمان با ماه مبارک رمضان و در حرکتی فراگیر به همت کمیته امداد استان اردبیل مجالست با خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت حال و هوایی متفاوت دارد.
به گزارش جوان از اردبیل، در حالی مدیران، مسؤولان، خیرین و متمولین در ماه بخشش و غفران الهی رمضان‌المبارک پا به خانه محرومان و نیازمندان می‌گذارند که در این حرکت معنوی و ارزشی می‌توان سراغی از مهربانی‌ها و حرکت بی‌ادعایی را در خدمت به محرومان به خوبی مشاهده کرد. در این مجالست در کنار همه سادگی‌ها، صفا و صمیمیت‌ها، همت و تلاش مدیران کمیته امداد و مسؤولان و خیرین دلسوزی را می‌توان مشاهده کرد که با ولی‌نعمتان این انقلاب همنشین شده و از نزدیک درد و آلام آن‌ها را به خوبی حس می‌کنند.








در طرح مفتاح‌الجنه که از روزهای نخستین ماه میهمانی الهی آغاز شده از مسؤولان شهرداری گرفته تا مدیریت درمانی تامین اجتماعی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، دلسوزان و خیرین پای کار آمدند تا به رسم سیره و سلوک شهید این ماه مولای متقیان دستگیر محرومان باشند.








مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از مفتاح‌الجنه به عنوان دریچه‌ای به سوی بهشت با نگاه مهربانانه به مستضعفان یاد کرد و گفت: مفتاح‌الجنه حرکت بی‌بدیلی است که در سال‌های اخیر به پیوند اغنیا با فقرا و احساس دلسوزی از سر صدق و صفا کمک کرده و زمینه‌ای را فراهم آورده تا در ماه غفران الهی مهربانی‌ها جای بی‌توجهی‌ها را بگیرد. بهروز زلالی با بیان اینکه در این مجالست‌ها روح معنوی همراه با نیت خیرخواهانه مشهود و آشکار است، گفت: حقیقت رمضان چیزی جز همدردی و همراهی با آلام دیگران و چشیدن طعم گرسنگی‌ها، فقر و نداری‌ها نیست.








وی با قدردانی از حضور و مشارکت مسئولان، خیرین و آحاد مردم برای مشارکت در این طرح معنوی از اعزام روزانه چندین اکیپ در قالب طرح مفتاح‌الجنه به منازل و خانه‌های افراد محروم و نیازمند خبر داد. زلالی گفت: در کنار این حرکت ارزشمند همزمان با ماه مبارک رمضان جشن بزرگی نیز در حمایت از مددجویان و جامعه آسیب‌پذیر کمیته امداد و ایتام انجام خواهد شد تا مشارکت بالای جامعه نیکوکار استان را در کمک و همکاری به این قشرها شاهد باشیم.





تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن