تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801768171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای برگزاری مطلوب جشنواره رضوی در استان خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تلاش برای برگزاری مطلوب جشنواره رضوی در استان خوزستان
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان از تلاش این اداره کل و همکاری دستگاه های فرهنگی و تبلیغی برای برگزاری مطلوب جشنواره رضوی در استان خبر داد.
 حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در جلسه ستاد برگزاری جشنواره رضوی در استان خوزستان، ضمن اشاره به برنامه های نهاد در سال جاری اظهار کرد: علاوه بر برنامه «۵۰ کتاب سال»، برگزاری جشنواره رضوی یکی از اساسی ترین فعالیت های مجموعه کتابخانه های عمومی کشور است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه های فرهنگی و تبلیغی بتوانیم جنبشی مطالعاتی با محوریت حیات امام رضا(ع) در کشور و استان ایجاد کنیم.


وی افزود: شیوه ‌نامه شرکت در ششمین جشنواره کتابخوانی در دبیرخانه این جشنواره در اداره‌ کل فرهنگی نهاد طراحی و با امضای دبیرکل محترم به استان‌ها ابلاغ شد؛ کتاب‌های جشنواره در بیش از کتابخانه های نهادی و مشارکتی استان توزیع شده است.


مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان تصریح کرد: امسال برخلاف سنوات گذشته که تنها یک کتاب در جشنواره مطرح می شد، سه عنوان کتاب برای گروه‌های مختلف سنی انتخاب شد، تا تمامی افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی خود در مسابقه شرکت کنند. این آثار عبارت است از: کتاب «دوست مهربان کبوترها»، نوشته مجید محمدی، انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان)؛ کتاب «اعترافات غلامان»، نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان)؛ کتاب «امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) » تألیف و انتشار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی (برای جوانان و بزرگسالان).


سپهر اضافه کرد: هر سه عنوان کتاب مسابقه با حدود ۶۵ درصد تخفیف در کتابخانه های عمومی استان در اختیار علاقمندان قرار گرفته، به جز این، فایل PDF کتاب‌ها و سؤالات این مسابقه در پرتال نهاد به آدرس www.iranpl.ir در دسترس است و علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۵، پاسخنامه را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی تحویل و یا به نشانی الکترونیک razavi@iranplir ارسال کنند. همچنین به زودی فایل PDF کتاب‌ها از طریق پرتال خبری اداره کل نیز، در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.


دبیر ستاد جشنواره رضوی استان خوزستان با بیان اهداف این جشنواره همچون ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبک زندگی رضوی، آن را در جهت هدف نهایی نهاد مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و تحقق سیاست های سال خواندن، دانست و در ادامه گفت: علاقمندان ضمن اینکه می‌توانند بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت کنند، این امکان را دارند که در قالب اعضای یک خانواده نیز بسته سه عنوان کتاب را تهیه و با ارسال پاسخ در قالب پاسخنامه‌های خانوادگی، برگزیده جشنواره شوند. جایزه ویژه بخش خانوادگی، به هشت خانواده در چهار گروه تعلق می‌گیرد.


 جشنواره کتابخوانی رضوی هر ساله به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و هم‌زمان با دهه کرامت، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.


هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی است؛ مسابقه کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است.







تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن