تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل، پایان مشاجره زن و شوهر جوان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قتل، پایان مشاجره زن و شوهر جوان
کد خبر: ۵۹۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ - 13 June 2016


 پرونده مرد خشنی که پس از کشتن همسرش دست به خودکشی زده بود، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

به گزارش ایران، بیست و ششم خرداد سال 94 مأموران پلیس پایتخت در جریان یک جنایت خانوادگی قرار گرفتند و پی بردند مردی پس از کشتن همسرش دست به خودکشی زده اما نمرده و با پیکری مجروح به بیمارستان منتقل شده است.همچنین جسد مهناز 30 ساله که آثار کبودی روی سر و بدنش مشهود بود نیز برای تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

مجتبی – عامل قتل-37 ساله در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه بین من و همسرم مهناز مشاجره لفظی بالا گرفت. بعد هم از شدت عصبانیت او را گرفتم و به کمد کوبیدم که ناگهان صورتش به دیوار اتاق خورد و به زمین افتاد.

همان لحظه هم با مشت و لگد به جانش افتادم، چرا که خیلی عصبی بودم و خون جلوی چشمانم را گرفته بود. پس از چند دقیقه، زنم رفت تا آب بخورد و وقتی برگشت، به زمین افتاد و سرش به سرامیک‌ها اصابت کرد. کمکش کردم روی تختخواب دراز کشید. فردای آن روز، صبح وقتی دیدم نفس نمی‌کشد، ترسیدم و وقتی مطمئن شدم که مرده است.

همان جا بود که دست به خودکشی زدم اما مادر زنم و مأموران پلیس سر رسیدند و من را در حال اغما به بیمارستان رساندند. حالا هم بشدت پشیمانم. پدر زن این مرد برای او تقاضای قصاص کرد ولی مادر قربانی از قصاص گذشت.

 به این ترتیب، پرونده جنایت خانوادگی با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا محاکمه متهم به قتل آغاز شود.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن