تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798926451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدگاه مقام معظم رهبری درباره فیلم «ایستاده در غبار»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در اکران افتتاحیه «ایستاده در غبار» مطرح شد؛ دیدگاه مقام معظم رهبری درباره فیلم «ایستاده در غبار» در اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» بیان شد که مقام معظم رهبری بعد از تماشای این فیلم آن را اثری فاخر دانسته اند.
۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد ساعت 01:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ساعاتی قبل--پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه- با حضور جمعی از سینماگران در پردیس کوروش نمایش داده شد.  در اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان هنرمندان و چهره هایی همچون ابراهیم حاتمی کیا، حمید فرخ نژاد، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، نرگس آبیار، محمدحسین قاسمی، محمدرضا شفیعی، علی سرتیپی، مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیما، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، الهام چرخنده، هادی مقدم دوست، مجید رجبی معمار، حسین پاکدل، عاطفه رضوی، رسول صدرعاملی، هایده حائری، داریوش فرضیایی، مسلم آقاجان زاده، سردار کاظمینی از فرماندهان سپاه و رزمندگان دفاع مقدس و... حضور داشتند.
پیش از نمایش فیلم محمدحسین مهدویان در سخنانی کوتاه از حضور مهمانان خود به اکران افتتاحیه ساخته اش تشکر و آنان را به تماشای اثر دعوت کرد. همچنین در مراسم یک ساعته بعد از پایان نمایش فیلم رسالت بوذری مجری این مراسم از بابک حمیدیان دعوت کرد تا روی سن بیاید و نظرش را درباره «ایستاده در غبار» بیان کند. حمیدیان گفت: در یکی از شب کاری های فیلم «بادیگارد» از آقای حاتمی کیا پرسیدم که اگر قرار باشد درباره یکی از شهدا فیلم بسازند چه کسی را انتخاب خواهند کرد؟ ایشان گفتند دوست دارم جهان متوسلیان را خلق کنم. 
وی افزود: من پیش از این که «ایستاده در غبار» را ببینم، به لحظه ای که بیسیم دست احمد متوسلیان بود حسادت کردم. کاش به جای این همه فیلم های سری که ساخت سری های دوم و چندمش هیچ اهمیتی ندارد، هزاران سری از فیلم هایی مثل «ایستاده در غبار» ساخته شود. 
این بازیگر همچنین ادامه داد: من عاشق شخصیت شهید بروجردی هستم و او را از کتابی که سال ها قبل از آقای شورجه هدیه گرفتم، می شناسم. ایشان برای بازی در فیلمی به نام «مسیح کردستان» به من فکر کرده بودند. همچنین در فیلم «مزرعه پدری» مرحوم ملاقلی پور که من را به خاطر شباهتم به آلمانی ها گشتابو صدا می کرد، گفت می خواهم نقش شیر بازی دراز را تو بازی کنی. محسن وزوایی شیر آن منطقه بود.
وی درباره «ایستاده در غبار» خاطرنشان کرد: این فیلم چکیده همه رویاهای من است. امیدوارم اگر محمد حسین مهدویان راهش را برای فیلمسازی درباه این شخصیت ها ادامه داد من را بپذیرد که هنرورش باشم و این را شعار نمی دهم. زیرا مطمئنم او من را به این خاطر به افتتاحیه فیلمش دعوت کرده است که نظرم را نسبت به «ایستاده در غبار» می داند. 
هادی مقدم دوست نویسنده آثار دفاع مقدس نظیر سریال «وضعیت سفید» نیز بیان کرد: «ایستاده در غبار» فیلم قدرتمندی است و من موفق شدم بفهمم در این فیلم چه اتفاقی می افتد. به ویژه آن بخشی از فیلم تماشاگر تحت تاثیر قرار می گیرد که ظلم ستیزی و باوفایی احمد متوسلیان را درک می کند. او ایثار، دقت، صراحت داشت و مجموع صفات یک شخصیت در این فیلم نمایان است. 
وی افزود: مهدویان دقیقا می دانست که این قهرمان ملی را چطور به ما بشناساند و از حالا به بعد ما او را بهتر می شناسیم.
نرگس آبیار نیز درباره این فیلم این طور اظهار نظر کرد: جنگ همیشه بستری برای پرورش آدم های بزرگ بوده است. من طرفدار جنگ نیستم اما آدم ها در طی آن با مفاهیم ژرف و معنوی و روحانی آشنا و خود بزرگ می شوند. شهدایی چون متوسلیان، همت، باکری  از این جنس هستند و ما به آن ها مدیونیم.
وی افزود: فیلمسازی می تواند گرد و غباری که شاید به خاطر بعضی مسائل سیاسی بر چهره واقعی شان شنسته است پاک کند. 
کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» با ابراز امیدواری نسبت به عدم توقیف فیلم ها در سینمای ایران توضیح داد: فیلمسازی کار خیلی سختی است. امیدوارم توقیف فیلم «عادت نمی کنیم» برطرف شود و سینما سرزنده به روال عادی خود ادامه دهد. 
حمید فرخ نژاد نیز در این مراسم گفت: متاسف شدم که داوران بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر بازی خوب هادی حجازی فر را ندیدند.
جواد نوروز بیگی تهیه کنندهس ینما نیز بیان کرد: بعد از مدت ها فیلم ویژه ای دیدم. من سال ها متعلق به این جنس از سینما بودم و امیدوارم دوباره به آن برگردم. محمد حسین مهدویان توانست بخش کوچکی از زندگی احمد متوسلیان را روایت کند و امیدوارم در ادامه عمق این تصویر را همب تواند نشان دهد. 
مهدویان نویسنده و کارگردان «ایستاده در غبار» نیز عنوان کرد: وقتی اخباری مبنی بر زنده بودن جاوید الاثر متوسلیان و همراهانش منتشر شد کمپینی مردمی با هشتک های احمد متوسلیان در فضای مجازی ایجاد شد که من تمایل دارم فیلم «ایستاده رد غبار» یک پیوست فرهنگی برای این جریان باشد. 
وی همچنین از امضای نامه ای خطاب به ظریف وزیر امور خارجه ایران خبر داد و مهمانان را دعوت به امضای آن برای حمایت از این اقدام کرد. 
سردار کاظمینی از فرماندهان جنگ تحیملی نیز در این جلسه گفت: حاج احمد عاشق مستضعفان و فردی رئوف بود. همیشه به پیشرفت و ابادانی کشور فکر می کرد و هر وقت منطقه ای را طی عملیاتی آزاد می کردیم از همان ابتدا به عمران و آبادانی اش می اندیشید. 
داریوش فرضیایی نیز درباره «ایستاده در غبار» گفت: به عناون یک ایرانی به عوامل این فیلم تبریک می گویم. به ویژه تماشای صحنه های بازسازی دهه ۶۰ ما را به حال و هوای آن دوران می برد. ما آزادی، استقلال و امنیت خود را مدیون احمد متوسلیان و امثال او هستیم و با اثر زیبای آقای مهدویان امروز با او بیشتر آشنا شدیم. 
مجید رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان نیز عنوان کرد:یکی از مشکلات زمان جنگ با همکاران حفاظ این بود که تصاویر باید ثبت می شد. بسیاری از چهره هایی که آن زمان در جنگ حضور داشتند اکنون رفتار و حرف هایشان بسیار تاثیرگذار است. یادم است سال ۷۷ که بزرگداشتی برای شهدا برگزار می کردیم از احمد متوسلیان عکسی نداشتیم که با زحمت توانستیم آن را پیدا کنیم. خوشبختانه صدای ایشان که رد فیلم استفاده شده است واقعی است و خوشحالم که محمدحسین مهدویان جوانی بااستعداد و عاشق ارزش های دفاع مقدس با همراهی صمیمانه رزمندگان لشگر ۲۷، موسسه اوج و خانواده شهید متوسلیان توانست «ایستاده در غبار» را بسازد.
هادی حجازی فر بازیگر نقش شهید احمد متوسلیان نیز بیان کرد: امیدوارم این فیلم را دوست داشته باشید و اگر آن را دوست دارید در معرفی اثر به ما کمک کنید. 
وی همچنین زحمت و تلاش خود برای بازی در این فیلم را به پدر مرحوم و دو عموی شهید خود با نام های کاظم و محمدرضا حجازی فر تقدیم کرد.  
در پایان ان مراسم برقی از همرزمان شهید متوسلیان که نسخه ای از فیلم را در اختیار بیت مقام معظم رهبری برای تماشای این اثر از سوی آیت الله خامنه ای قرار داده بود، درباره نظر ایشان نسبت به فیلم توضیح داد: پیش از آمدن به این مراسم از بیت رهبری با من تماس گرفته و خبر داده شده که مقام معظم رهبری فیلم «ایستاده در غبار» را تماشا کرده و گفته اند که فیلم فاخری است.  
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن