تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوچی‌گری در رسانه‌ها ممنوع!


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲




1465208681274_photo-10.jpg

در اولین نشست خبری پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه اینگونه عنوان شد که «رسانه‌های ما یک احساس حسرت و کوچکی پنهان در تأثیرگذاری نسبت به رسانه‌های غرب دارند و همیشه این انگاره کوچک را تقویت می‌کنند؛ در حالی که یکی از نکاتی که باید رسانه‌ها به آن توجه کنند، این است این احساس خودبودن را تقویت کنند.» در این نشست با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید در دنیای امروز به مساله‌ای به اسم منافع ملی به شدت پایبند باشند، مطرح شد که «در بسیاری از مواقع رسانه‌های خارجی به صورت کاملا هدفمند زمانی که احساس کرده‌اند منافع ملی‌شان در خطر است، خبر را بایکوت کرده‌اند. پس چطور آن‌ها در قبال منافع ملی هماهنگ عمل می‌کنند اما به کشورهای دیگر که می‌رسد، مدعی آزادی بیان می‌شوند؟!» به گزارش خبرنگار بخش رسانه ایسنا، اولین نشست خبری «پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه» با حضور سیدنظام‌الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس)، علی گنجی (مدیرمسؤول روزنامه جوان)، مسعود بصیری (رییس مرکز بسیج رسانه) و علی متقیان (مدیرعامل ایسنا) در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار شد. در ابتدای این نشست که صبح دوشنبه - 17 خرداد ماه - به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، علی متقیان ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه برای حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران، در سخنانی، به مطالبات، دغدغه‌ها و منویات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه، اشاره کرد.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

او در مقدمه‌ی سخنانش به هفت مورد از بایدها و 13 مورد از نباید‌هایی پرداخت که رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات رهبری باید به آن‌ها عمل کنند. متقیان همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) که فرمودند «اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید»، یادآور شد: ما وظیفه داریم به‌عنوان خط مشی ایسنا، این توصیه‌ی مقام معظم رهبری را در دستور کارمان قرار دهیم. مدیرعامل ایسنا سپس درباره بایدهایی که مقام معظم رهبری برای رسانه‌ها برشمرده‌اند، به افزایش سطح آگاهی و تحلیل مردم، نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل آرا، پاسداری از انتخابات، برگزاری انتخابات منطقی و پرهیز از منفی‌بافی، قانونمند شدن رسانه‌های اینترنتی و تشویق مردم به انتخاب اصلح که وظیفه رسانه‌هاست و باید به آن عمل کنند، اشاره کرد. متقیان درباره نبایدهایی که رسانه‌ها از تأکیدات مقام معظم رهبری باید سرلوحه خط مشی خود قرار دهند، به 13 نباید اشاره کرد و گفت: به خواست دشمن کمک نکنیم، ذهن مردم را به مسائل فرعی مشغول نکنیم، مردم را از انتخابات دلسرد نکنیم، اعتماد به نفس مردم را از انتخابات مأیوس نکنیم، در این زمینه از بی‌احترامی به شورای نگهبان هم پرهیز شود، از اختلافات جزئی و غیراصولی صرف نظر کنیم، شایعه‌سازی و شایعه‌ پراکنی نکنیم، نقاط برجسته ملت تضعیف نشود، هر چیزی گفتنی نیست، هتک آبروی افراد جایز نیست، تهمت به نظام گناهی بالاتر از تهمت به افراد است، یکدیگر را متهم نکنیم، غیبت کردن در رسانه‌ها و وبلاگ‌ها جایز نیست، همچنین هوچی‌گری در رسانه‌ها ممنوع است. مدیرعامل ایسنا همچنین در بخشی از صحبت‌هایش از رونمایی از سایت جدید این خبرگزاری همزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش ایسنا، علی گنجی، مدیرمسؤول روزنامه جوان در بخشی از این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بایدها و نبایدهایی که در رسانه‌ها باید به آن عمل شود، خاطرنشان کرد: این بایدها و نبایدها گفتمان غالب و دائمی مقام معظم رهبری است که لازم و ملزوم هر حوزه‌ای از جمله رسانه است. گنجی با اشاره به استنباطی که از سیره مقام معظم رهبری به کلیات رسانه در جامعه دینی داشته است و با توجه به کارکرد رسانه‌های دشمن در این خصوص به بیان چند نکته پرداخت و گفت: متأسفانه در رسانه‌های‌مان در داخل کشور یک احساس حسرت و احساس کوچکی پنهان در تأثیرگذاری نسبت به رسانه‌های غرب داریم و همیشه این کوچک انگاری را تقویت می‌کنیم؛ این در حالی است که یکی از نکاتی که باید رسانه‌ها به آن توجه کنند، این است که باید احساس خودبودن را داشته باشند و خود را باور کنند. او در همین زمینه با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری یادآور شد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه، همین عمل جبهه‌ای است. متأسفانه ما در عمل جبهه‌ای تاکنون موفق نبوده‌ایم و در مقابل هجمه‌های جبهه‌ای طرف مقابل نتوانسته‌ایم عمل جبهه‌ای داشته باشیم؛ در حالی که این روش باید به عنوان بخشی از رسانه، نهادینه و پخته شود. مدیرمسؤول روزنامه جوان سپس به فرمایشات امام (ره) که فرمودند اطلاع‌رسانی به مردم از سویی و ندادن سوژه دست رسانه‌های بیگانه از سوی دیگر کاری سخت و دشوار است، اشاره کرد و این‌گونه بیان کرد که متأسفانه ما گاهی در این قضیه با مشکل روبه‌رو هستیم.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

او سپس در همین زمینه به برخی مسائلی اشاره کرد که رسانه‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مقام معظم رهبری تاکنون سه بار به آن تأکید کردند و آن این که برخی رسانه‌های ما دشمن را بزک می‌کنند. او سپس در تعریف «بزک رسانه‌های دشمن» که مقام معظم رهبری در سخنانشان به آن اشاره کرده‌اند، گفت:‌ بارها به این اصطلاح و تعریف دقت کردم و متوجه شدم بخشی از رسانه‌های ما نگاه ایجابی و سلبی نسبت به دشمنانمان دارند؛ به نوعی که به عنوان مثال برخی مطالبی که فلان مسؤول کشوری بیگانه نسبت به ایران مطرح می کند و مثبت بوده است، در رسانه‌های داخلی پررنگ جلوه داده می‌شود ولی از سوی دیگر عجیب است که در قبال برخی اظهارات منفی، این رسانه‌ها سکوت اختیار می‌کنند. درواقع چیزی که مثبت باشد برجسته می‌شود و اظهاراتی که منفی باشد در رسانه‌هایمان نادیده گرفته می‌شود که این مسائل در نگاه رهبری تلخ است. گنجی در بخش دیگری از سخنان خود در بحث پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه یادآور شد: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، بحث امید است. امیدبخشی در کنار نقد مساله‌ی پیچیده‌ای در رسانه است؛ اینکه مردم احساس یأس نکنند و در عین حال نقاد هم باشیم. نقادی نباید منفعت‌طلبانه باشد. در این شرایط هست که راحت‌تر می‌توان نقد کرد؛ بنابراین اگر نقد توأم با انصاف باشد، نقد صحیحی است. اگر این فرهنگ را زنده کنیم به آن شاکله‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند می‌رسیم. وی در ادامه با بیان اینکه در روزنامه جوان مطالب انتقادی درباره دولت زیاد دیده می‌شود، در عین حال این نکته را حائز اهمیت دانست که یک رسانه وظیفه شرعی هم دارد و آن انتقال اخبار امیدبخش است و در این راستا اقدامات مثبتی که دولت داشته است، هیچ‌وقت در روزنامه جوان نادیده گرفته نمی‌شود. مدیرمسؤول روزنامه جوان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو مساله که مقام معظم رهبری به آن تأکید داشته‌اند مبنی بر وحدت ملی و حفظ عزت و غرور ملی ایرانیان یادآور شد: رسانه‌ها هستند که می‌توانند وحدت ملی را جهت دهند چرا که رسانه‌های خارجی یکی از کارکردهایشان دمیدن در شکاف است. مقام معظم رهبری همچنین برای عزت و غرور ملی ایرانیان جایگاه ویژه‌ای قائل هستند؛ بنابراین حفظ این غرور بسیار مهم است.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

گنجی با اشاره به پوشش نامناسب رسانه‌های ما در مقابل حربه سعودی‌ها خاطرنشان کرد، ما باید بدانیم چگونه این مسائل را پوشش دهیم. متأسفانه این نوع مواجهه در تراز ملت ما نیست. همچنین در مورد مساله تحریم با همه آسیب‌ها و فرصت‌هایی که داشت مقام معظم رهبری بر غرور ملی تأکید داشتند و اینکه نباید شکسته شود. اما متأسفانه می‌بینیم که در برخی رسانه‌ها این مسائل فراموش می‌شوند. در حالی که ما در حوزه رسانه‌های داخل یک اصول در انقلاب اسلامی داریم که اگر آن را وسط بگذاریم و به آن پایبند باشیم عمل جبهه‌ای راحت‌تر می‌تواند شکل بگیرد. در بخش دیگری از نشست پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه، سیدنظام‌الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس در سخنانی مطرح کرد: ما رسانه‌ها به واسطه اینکه همواره در حال نصیحت کردن و اطلاع‌رسانی یک جانبه به مخاطب هستیم، کمتر پیش آمده خودمان را مورد نقد و ارزیابی قرار دهیم. در حالی که کارکرد و کارویژه‌های رسانه مساله مهمی است؛ البته رسانه، امروز معنای گسترده‌ای پیدا کرده است؛ چرا که هر نوع پیام تبدیل به رسانه شده است و تفکیک بین رسانه‌های سنتی و مدرن خیلی سخت شده است. او در همین زمینه توضیح داد: اگر در گذشته شکل‌گیری و تأسیس یک رسانه هزینه‌بر بود، امروز در فضای جدید و با گسترش شبکه‌های مجازی هزینه تولید پیام بسیار پایین آمده است. سرعت تحولات بسیار بالاست و متأسفانه برای این رسانه‌های کوچک و خرد رسانه باید قوانین و چارچوب مشخصی فراهم شود چرا که خیلی از مواقع اخبار و اطلاعات آن‌ها به عنوان منبع رسمی تلقی نمی‌شود اما به اندازه شبکه‌های رسمی دیده می‌شوند و تأثیرگذارند.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

موسوی سپس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تعریف رسانه‌ اظهار کرد: از نظر خیلی‌ها، رسانه مفهومی مدرن و اصول و ساختارهای خاص خودش را دارد. در حالی که این نگاه، نگاه خطایی است. از آنجا که در باورهای دینی ما به طور طبیعی همان چیزی که در عقل حکم می‌کند در شرع هم می‌تواند حکم کند، همه مسائلی که در دنیای امروز وجود دارد به باور ما می‌تواند در چارچوب‌های دینی و اخلاقی ما هم وجود داشته باشد. او بیان کرد: بارها شنیده‌ایم در داخل کشور و از زبان برخی عناصر موجه که در این دنیای جدید نباید هیچ سانسور و بایکوتی وجود داشته باشد و مردم باید بشنوند و انتخاب کنند. آیا در محل تولد رسانه‌های مدرن این چارچوب وجود ندارد؟ این طور نیست؛ تصوری که از آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها و عدم بایکوت و جلوگیری از انتقال پیام منعکس می‌شود، حتی در خود رسانه‌های غربی هم این گونه نیست؛ چرا که اولین حرفی که می‌زنند این است که آزادی اعم از آزادی رسانه حدود و حریم خصوصی دارد که منافع ملی در آن مطرح است.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

او با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید در دنیای امروز به مسئله‌ای به اسم منافع ملی به شدت پایبند باشند، خاطرنشان کرد:‌ در بسیاری از مواقع دیده شده رسانه‌های خارجی بارها به صورت کاملا هدفمند زمانی که احساس کرده‌اند منافع ملی‌شان در خطر است، خبر را بایکوت کرده‌اند؛ به عنوان مثال در حادثه 11 سپتامبر به رغم ادعاهایی که داشته‌اند اجازه ورود به موضوع داده نشد؛ البته خود رسانه‌ها هم آن را پذیرفتند چرا که این رسانه‌ها در سیطره و نفوذ و نگاه خاصی از سرمایه‌داری هستند و مجبور به بایکوت می‌شوند و یا در خصوص جنبش وال‌استریت که پس از جنگ ویتنام بی‌سابقه‌ترین واکنش بود، اما نوع انعکاس آن در داخل آمریکا را اگر دقت کنیم می‌بینیم که رسانه‌ها خودشان مطرح کردند که فعالیت‌های این جنبش را بایکوت کرده‌اند. پس چطور آن‌ها در قبال منافع ملی هماهنگ عمل می‌کنند اما به کشورهای دیگر که می‌رسد، مدعی آزادی بیان می‌شوند؟! مدیرعامل خبرگزاری فارس در همین زمینه گفت: ما در داخل کشور حتی اگر بخواهیم طبق مبانی و معیارهای رسانه‌های غربی عمل کنیم منافع ملی، قانون، چارچوب‌های مدنی و چارچوب‌های اصیلی برای خودمان داریم که انتشار پیام باید در آن چارچوب‌ها باشد. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که این چارچوب‌های فکری انقلاب‌مان کاملا با لیبرال دموکراسی متفاوت است؛ بنابراین کسانی که معتقدند انقلاب اسلامی در دنیای جدید رسالتی دارد از جمله حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی هم باید حرفی برای گفتن داشته باشند. موسوی با اعتقاد بر اینکه در رسانه‌ها چارچوب و طرح نوین و جدی برای حوزه محتوایی نداریم خاطرنشان کرد: متأسفانه انقدر درگیر مسائل روزمره بوده‌ایم که به این مساله فکر نکرده‌ایم در حالی که این چارچوب، یک نیاز است. ما کمتر شاهد نفوذ رسانه‌ای در دنیا هستیم که در این زمینه وزارت ارشاد و وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی عمومی هستند که باید رسانه‌های ما را به این سمت ببرند که فعال باشند. اما متأسفانه هیچ جریان‌سازی نمی‌کنند. مدیرعامل خبرگزاری فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در بحث مساله نقد و شکافی که بین نقد و امید در رسانه‌های ما وجود داشته است و اینکه در این زمینه چه باید کرد؟ توضیح داد: کار اساسی رسانه‌ها تعریف منافع مردم است. اگر رسانه‌ها تریبون گویای مردم نباشند مردم حرف‌شان را کجا بزنند. این مسیر را خود مقام معظم رهبری در چارچوب اعتباری ما مشخص کرده‌اند؛ بنابراین ما باید مشکلات مردم را بگوییم. اگر رسانه‌ای این مشکلات را بیان نکند دیکتاتوری و خفقان در جامعه شکل می‌گیرد. اما آنچه که شرط است در بیان رسانه‌هاست که انصاف را رعایت کنند. مطالبات مردم را بگوییم، اقدامات مسئولان را بگوییم و داوری کنیم و اگر مسئولی معدل‌اش پایین بود حتما باید نقد شود؛ چرا که هم به مردم خیانت می‌کند و هم به نظام. متأسفانه برخی رسانه‌ها آنجا که باید ورود پیدا کنند، ورود نمی‌کنند و گاهی مسائل را بزرگ‌نمایی می‌کنند؛ اینجاست که نفاق رسانه‌ای شکل می‌گیرد.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از نشست خبری پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه، علی متقیان - مدیرعامل ایسنا - در پاسخ به اینکه عمده‌ترین ضعفی که باعث شده است رسانه‌های ما امروز شکل کاملا دو قطبی پیدا کنند چیست؟ بیان کرد: ما رسانه‌ها یک وظیفه داریم؛ وظیفه‌ای که هم ملی است و هم شرعی و آن دیدن درست واقعیت‌ها و صداقت در گفتن است. مدیرعامل ایسنا در همین زمینه گفت: اگر قلم‌ها به این دو اصل پایبند باشند، در آنچه منتشر می‌شود هیچ خلاف واقعی نیست. متأسفانه در حال حاضر با مشکلی که مواجه هستیم این است که از روی علاقه به یک رنگ، به سمت سیاسی‌طلبی کشانده می‌شویم. متقیان یادآور شد: کار رسانه‌ها آگاهی‌بخشی و ارائه تحلیل درست است. کار رسانه این است که واقعیت جامعه را درست بیان کند. اگر رسانه با این نگاه ورود پیدا کرد، آن وقت رسانه ملی می‌شود که فکرش حفظ منافع ملی است. متقیان با بیان اینکه در رسانه‌ها یک خط قرمز وجود دارد و آن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: منافع انقلاب برای ما اصل است. آن وقت است که هر چه می‌نویسیم جهت آن مشخص خواهد بود و دوقطبی‌گرا نمی‌شویم. اگر انقلابی بودیم و انقلابی ماندیم، قطب‌های دیگر ارزشی ندارند. علی گنجی در بخش دیگری از این نشست با این پرسش مواجه شد که همه مطرح می‌کنند انقلابی هستند و دم از انقلابی بودن می‌زنند اما در میدان عمل با مشکل مواجه می‌شوند. وی در این خصوص اظهار کرد: ما اصولی در انقلاب داریم که اگر آن‌ها را وسط بگذاریم این مسائل تمام می‌شود. او سپس تأکید کرد: باید نسبت به مفاهیم اساسی انقلاب هارمونی فهم ایجاد شود. متأسفانه منافع ملی اکنون دچار بحران معناست. مدیرمسؤول روزنامه جوان تاکید کرد: اگر در حوزه رسانه‌ای کشور، رسانه‌ها به فهم مشترکی از مفهوم انقلاب برسند، این دوقطبی‌ها بودن‌ها حل خواهد شد. در ارتباط با خود مفهوم جمهوری اسلامی و ماهیت این دو کلمه، برخی‌ها نمی‌خواهند قرائت مقام معظم رهبری را داشته باشند؛ بنابراین باید درباره این مسائل رسانه‌ها به تفاهم برسند. اگر به این باور برسیم، مسئله ما احزاب، گروه و جناح نخواهد بود. متأسفانه رسانه‌های حال حاضر ما منافع ملی را لحاظ نمی‌کنند. گنجی افزود: متأسفانه بعضی رسانه‌ها خطی را مشی خود را قرار داده‌اند که در چارچوب نظام نیست بنابراین ما در جامعه دچار بحران معنا شده‌ایم.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

مدیرمسئول روزنامه جوان در پاسخ به این پرسش که چرا رسانه‌ها به بحث فساد در جامعه کمتر می‌پردازند، اظهار کرد:‌ مواضع روزنامه جوان و ما کاملا روشن است. ما معتقدیم آنجایی که فساد هست باید گفته شود اما شاید اختلاف در این است که چهره نظام را فاسد نشان دادن که ذهن مردم را مخدوش می‌کند، درست نباشد. سید نظام‌الدین موسوی نیز در همین زمینه درباره نحوه برخورد رسانه‌ای با فساد به این نکته اشاره کرد که با اشاعه فساد و حرکت در پازل دشمن که غیرواقعیت را به واقعیت بکشانیم موافق نیست. مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه داد: در مقاطع مختلف پیام‌هایی که از مقام معظم رهبری در حوزه رسانه دریافت کرده‌ایم این بوده است که حق دروغ گفتن و ظلم کردن به افراد را نداریم. ما باید حریم‌ها را رعایت کنیم. رسانه اگر مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشد یعنی اگر فسادی را مطرح می‌کند یا حرفی را می‌زند نباید دروغ باشد. در غیر این صورت، باید با آن رسانه برخورد شود. موسوی با اعتقاد بر اینکه با سکوت رسانه‌ها در مقوله فساد مخالف است، بیان کرد: اگر در مقوله فساد سکوت کنیم یا به دلیل اینکه چون در جامعه ممکن است شیوع پیدا کند ما زبان به کام ببریم فکر می‌کنم این اقدام از منظر روشی غلط است. فساد آن زمانی گسترش پیدا می‌کند که جامعه و نظام در قبال آن سکوت کنند. البته فساد پاشنه‌آشیل هر دستگاهی است و یکی از وظایف رسانه‌ها این است که گلوگاه‌های فساد را کارشناسی کنند. منتها مقابله با فساد نباید تبدیل به ابزار سیاسی و جناحی شود. او در پایان از رسانه‌ها درخواست کرد، به تفاهمی برسند که اگر کسی فسادش عیان شد همه رسانه‌ها نسبت به آن موضع بگیرند نه جناح‌بندی صورت بگیرد. به گزارش ایسنا، موسوی و گنجی در ادامه با این پرسش از سوی نمایندگان برخی رسانه‌ها مواجه شدند که موضع آن‌ها در قبال نحوه برخورد رسانه‌ای با فساد و جبهه‌گیری‌های سیاسی چیست؟ گنجی اظهار کرد: مساله فساد، مساله جناح‌برداری نیست. هر کسی زمینه‌ای برایش به وجود بیاید پایش می‌لغزد. مشکل ما این است که فساد را به جناح‌های سیاسی پیوند زده‌ایم و در این خصوص اکثر پرونده‌هایی که داریم مربوط به پرونده‌های دولت قبل است. علی متقیان نیز در این خصوص اظهار نظر کرد: متأسفانه با این فسادهایی که می‌بینیم و آن را تبلیغ می‌کنیم، به این دامن می‌زنیم که نظام فاسدی داریم. متأسفانه در حال حاضر در جامعه ما حرمت گناه فساد ریخته شده است و خیلی راحت با آمار و ارقام بازی می‌کنیم. برای ما که حق‌الناس در دینمان از اهمیت بسزایی برخودار است، چگونه شده که این همه فساد بر ما حاکم شده است. مدیرعامل ایسنا در پایان گفت: ‌متأسفانه آمار این ارقام آنقدر بالاست که نمی‌توانیم آن‌ها را بخوانیم و افتخار هم می‌کنیم که آن را مطرح کرده‌ایم. این خبرها همه خبرهای ناامیدکننده‌ای هستند.

نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه رسانه

انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن