تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد افغانی به خاطر اسیدپاشی از سوی همسرش،درگذشت/عامل اسیدپاشی فراری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مرد افغانی به خاطر اسیدپاشی از سوی همسرش،درگذشت/عامل اسیدپاشی فراری است جامعه > حوادث - اعتماد نوشت:مردی که در هنگام خواب توسط همسرش مورد اسیدپاشی قرار گرفت بعد از هفت روز جان سپرد. در این حادثه یک زن افغان هنگامی که شوهرش در بستر بود روی او اسید پاشید.

 به گفته همسايه‌ها اين زن و شوهر افغان مدت‌هاي بسيار زياد با هم در كشمكش و دعوا بودند. گويا صداي دعوا و درگيري آنها در شب قبل از حادثه نيز به گوش مي‌رسيده.
زن از مدتي قبل اسيد را در خانه آماده كرده تا در فرصتي مناسب همسرش را مورد حمله اسيدپاشي قرار دهد. او ظرف اسيد را روي شكم و صورت همسرش ريخته و بعد از حادثه پا به فرار گذاشته است. همسايه‌ها صداي داد و فرياد مرد را شنيدند و براي مداوا او را به بيمارستان مطهري بردند اما شدت جراحت‌هاي ناشي از اسيد روي بدن مرد آنقدر زياد بود كه او بعد از هفت روز در بيمارستان جان سپرد.
تحقيقات تكميلي براي شناسايي و دستگيري همسر اين مرد به وسيله بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران قاضي ايلخاني در حال پيگيري است.
17302


کلید واژه ها: اسید پاشی -




دوشنبه 17 خرداد 1395 - 07:10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن