تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802950272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاضای پخش هر شب معمای شاه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تقاضای پخش هر شب معمای شاه




عبدالرضا اکبری گفت: سریال «معمای شاه» برای اینکه بتواند در بین تماشاگران موفق باشد و امتیازاتی را که داشت به خوبی نمایان کند، باید هر شب از تلویزیون پخش می‌شد که متاسفانه این رویکرد محقق نشد.





خبرگزاری ایکنا: عبدالرضا اکبری گفت: سریال «معمای شاه» برای اینکه بتواند در بین تماشاگران موفق باشد و امتیازاتی را که داشت به خوبی نمایان کند، باید هر شب از تلویزیون پخش می‌شد که متاسفانه این رویکرد محقق نشد.


«معمای شاه» باید هر شب روی آنتن می‌رفت



این بازیگر سریال «معمای شاه» در گفت‌وگو با ما درباره تجربه حضورش در این کار تلویزیونی توضیح داد: وقتی که به این پروژه دعوت شدم، کارگردان از من سؤال کرد تا چه حد با شخصیت تیمسار زاهدی که قرار بود نقشش را بازی کنم، آشنا هستم؟ من نیز به وی پاسخ دادم که تا حدودی با تاریخ معاصر آشنا هستم، ولی با این وجود کتاب‌هایی در اختیارم قرار گرفت تا بهتر با این شخصیت آشنا شوم. با این توضیحات کارم را در این مجموعه آغاز کردم. البته من نیز قبل از این که بازی در کار را قبول کنم از فیلمساز سؤال کردم چرا برای این کار انتخاب شدم؟ وی نیز پاسخ داد که شباهت‌های ظاهری دلیل اولیه برای پیشنهاد نقش‌ها به بازیگران «معمای شاه» است.

وی در پاسخ به اینکه چرا تا این اندازه از این سریال در مطبوعات انتقاد می‌شود؟ این گونه پاسخ داد: این نکته را نمی‌توان کتمان کرد فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن به تاریخ انقلاب پرداخته می‌شود ممکن است حواشی بسیاری داشته باشد، چون ممکن است افرادی وجود داشته باشند که آن تاریخ را دیده باشند. برای همین اظهارنظرها پیرامون این دست موضوعات متفاوت است. این اتفاق به نوعی برای «معمای شاه» روی داده و به نظرم همین عامل، دلیلی بوده تا کار با مخالفت و نقد عده‌ای مواجه شود.

این بازیگر ادامه داد: احساس شخصی من این است که این سریال باید هر شب از سیما پخش می‌شد، چون هفته‌ای یک بار پخش، شاید برای چنین کارهایی مناسب نباشد، ولی اگر روزانه سریال روی آنتن می‌رفت تماشاگر آن را بهتر می‌پذیرفت، البته این نکته وجود دارد که حواشی به وجود آمده هیچ ربطی به کیفیت سریال ندارد، چون انصافاً این سریال به لحاظ طراحی صحنه و لباس، دکور و… نمره بسیار خوبی دارد، ولیکن اگر هر شب روی آنتن می‌رفت امتیازات سریال بهتر دیده می‌شد.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به نظر من «معمای شاه» از پشتوانه بسیار خوب علمی سود برده است، همچنین مشاوران تاریخی که برای این کار انتخاب شده‌اند، همگی جزء چهره‌های برجسته علم تاریخ هستند. با این توضیح اگر کسانی باز هم فکر می‌کنند که در این سریال نگاهی منصفانه به تاریخ نشده، پیشنهاد می‌کنم خود به تاریخ رجوع کنند تا بهتر با واقعیت آشنا شوند. در این زمینه نیز خاطرات حسین فردوست می‌تواند کمک‌های بسیاری به علاقه‌مندان در این حوزه بکند. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به اینکه در صفحات اجتماعی بازیگران این سریال، برخی بازدیدکنندگان کلمات رکیک به عنوان پیام می‌گذارند،‌ گفت: این قبیل رفتارها به هیچ وجه در فرهنگ ملی و دینی ما پسندیده شمرده نمی‌شود، چون ما همگی مسلمان هستیم و باید اخلاقیات را محترم بشماریم، پس چگونه در صفحه شخصی بازیگری که تنها کارش را انجام داده کلمات رکیک می‌گذاریم؟! مطلب دیگر اینکه چنین افرادی را باز هم به تاریخ ارجاع می‌دهم، زیرا باید خود در این زمینه مطالعه کنند تا بدانند آنچه در این سریال بیان شده مطابق واقعیت بوده است.

اکبری در انتهاتصریح کرد: متاسفانه این سریال تا حد زیادی قربانی غرض‌ورزی‌های شخصی افراد شد، چون حداقل من به عنوان کسی که سال‌هاست در تلویزیون و سینما فعالیت کرده، می‌گویم این مجموعه به لحاظ فنی، استانداردهای بالایی دارد، پتانسیلی که منتقدان کار حتی نمی‌خواهند به آن اعتراف کنند، هر چند معتقدم این کار در نهایت خواهد توانست تاثیرگذاری لازم خود را روی مخاطبان داشته باشد.






تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن