تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۷۳۰ سارق حرفه ای در دام پلیس پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۷۳۰ سارق حرفه ای در دام پلیس پایتخت


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۴۸۰ سارق به عنف و ۲۵۰ کیف قاپ در دو ماه نخست امسال در پایتخت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردارسرتیپ حسین ساجدی نیا گفت: ماموران انتظامی تهران بزرگ در مدت دو ماه با انجام چندین عملیات اطلاعاتی، ضمن رصد اقدامات مجرمانه سارقان در مناطق جرم خیز، موفق شدند پس از شناسایی مخفیگاه های متهمان، آنان را دستگیر کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مبارزه با سارقان از دغدغه ها و مطالبات به حق شهروندان است، از اینرو احقاق این حق در اولویت های کاری پلیس تهران بزرگ قرار گرفته است.
سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه این طرح ها از عملیات های جدید پلیس تهران بزرگ و ادامه اجرای طرح امنیت و آرامش در سال 95 است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، همه متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا پس از رسیدگی به جرایم آنها، به زندان منتقل شوند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در سال 94 در برنامه ریزی های صورت گرفته پلیس پایتخت در صدد کاهش وقوع انواع سرقت در تهران بود که خوشبختانه به این مهم دست یافت و برابر تدابیر اتخاذ شده، امسال نیز ضمن اینکه توانستیم وقوع سرقت را کاهش دهیم، در کشف انواع سرقت نیز به موفقیت های خوبی رسیده ایم.

سردار ساجدی نیا افزود: برخورد با جرایمی نظیر زورگیری، خفت گیری، کیف قاپی، گردنبند قاپی و به طور کلی جرایم به عنف که موجب تحریک احساسات شهروندان و افکار عمومی جامعه می شود، یکی از اولویت های مهم پلیس پایتخت در برخورد با جرایم خشن است که به جد در حال پیگیری است.


شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن