تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت به ۴۹ دلار و ۵۰ سنت رسید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نفت به ۴۹ دلار و ۵۰ سنت رسید
قیمت جهانی نفت که در معاملات دیروز از مرز ۵۰ دلار عبور کرده بود امروز کاهش یافت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال در این روز در برابر ۴۹ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.
کد خبر: ۵۹۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ - 27 May 2016


قیمت جهانی نفت که در معاملات دیروز از مرز ۵۰ دلار عبور کرده بود امروز کاهش یافت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال در این روز در برابر ۴۹ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.


به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران نگران اند افزایش قیمت نفت موجب فعال شدن مجدد تولید کنندگانی شود که به دلیل کاهش قیمت ها از بازار کنار کشیده اند و بر مازاد عرضه جهانی بیافزاید، قیمت نفت پس از رسیدن به رقم 50 دلار در روز پنجشنبه، در معاملات آسیایی اولیه امروز کاهش یافت.


در پی بروز اختلالات در عرضه نفت کشورهای کانادا، لیبی و غرب آفریقا که به کاهش روزانه 4 میلیون بشکه ای عرضه کمک کرده است، قیمت نفت دیروز برای اولین بار در طی حدود 7 ماه گذشته از مرز 50 دلار عبور کرد. افزایش تقاضا و کاهش ارزش دلار به تقویت قیمت ها کمک کرده است.


بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا که دیروز 8 سنت کاهش یافته بود، امروز نیز با 7 سنت کاهش به 49 دلار و 41 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت اوایل دیروز به رقم 50 دلار و 21 سنت رسید که بالاترین رقم از اوایل ماه اکتبر تاکنون بود.


قیمت نفت برنت هم امروز با 9 سنت کاهش به 49 دلار و 50 سنت رسید. قیمت نفت برنت دیروز به رقم 50 دلار و 51 سنت رسید که بالاترین رقم از اوایل ماه نوامبر تاکنون بود.


موسسه ای ان زد روز جمعه در یادداشتی نوشت: «قیمت های نفت خام آمریکا و نفت برنت با کاهش عرضه ز مرز 50 دلار عبور کرد، اما همانطور که پیش بینی می شود در این رقم کلیدی با مقاومتی سرسختانه مواجه شده و مجددا کاهش یافت.»


تحلیلگران فنی روز پنجشنبه گفتند، قیمت نفت که نسبت به پایین ترین رقم 12 سال گذشته که اوایل امسال به ثبت رسیده بود، حدود 90 درصد افزایش یافته است، در طی 3 تا 5 هفته آینده با موانع قیمتی برای افزایش هر چه بیشتر مواجه خواهد بود.

























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن