تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798424017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطیلی برنامه «سینمای ایران» و بقای برنامه «هفت»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تعطیلی برنامه «سینمای ایران» و بقای برنامه «هفت»
طبیعتاً در چنین شرایطی با تغییر مجری این برنامه ادامه می‌یابد اما واقعیت آن است که شجاع‌نوری نقشی پررنگ‌تر از یک مجری داشت و محور و ستون برنامه «سینمای ایران» بود. بر این اساس حذف شجاع نوری به منزله کوبیدن میخ آخر به تابوت این برنامه سینمایی است.
کد خبر: ۵۹۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ - 25 May 2016



تعطیلی برنامه «سینمای ایران» و بقای برنامه «هفت»
با کناره‌گیری علیرضا شجاع‌نوری مجری و محور اصلی برنامه «سینمای ایران»، تعطیلی این برنامه اتفاق محتملی است که باید انتظارش را کشید و بدین ترتیب مجدداً برنامه «هفت» موقعیت تثبیت‌شده‌تری خواهد یافت.

به گزارش «تابناک»؛ «سینمای ایران» برنامه سینمایی بود که مدیر پیشین شبکه چهار برای راه‌اندازی حتی دست به قلم برد و استعفاء داد اما مرور زمان نشان داد این برنامه ارزش پرداخت این سطح هزینه مدیریتی را نداشت و برخلاف تصورات اولیه کف انتظارات نیز در این برنامه تازه برآورده نشده و با وجود آنکه پنجشنبه -یک روز زودتر از برنامه هفت- بر روی آنتن می‌رفت و از مزیت سوار شدن بر موج خبرها برخوردار بود، نتوانست مخاطب وسیعی جذب کند.

علیرضا شجاع‌نوری با وجود ارتباطات بسیار وسیع و عمیقی که با اکثر سینماگران داشت و همچنین با وجود تجارب وسیعش نتوانست یک برنامه با ریتم تند و جذاب برای مخاطبان به ارمغان بیاورد و «سینمای ایران» را از «هفت» افخمی پیش بیاندازد و در مقابل بهروز افخمی با وجود نقدهایی که به نوع برنامه سازی‌اش وارد است، توانست توجه طیف قابل توجهی را به برنامه‌اش جلب کند و در رقابت با «سینمای ایران» بازی را برد.


تعطیلی برنامه «سینمای ایران» و بقای برنامه «هفت»



حال با گذشت مدت کوتاهی از استعفای مدیر شبکه چهار و حضور مدیر تازه در راس این شبکه، شجاع نوری نیز عرصه را ترک کرد و آن‌گونه که خبر داد، روز یکشنبه دوم خرداد ماه به مدیران شبکه چهار سیما اعلام کرده که دیگر با برنامه «سینمای ایران» همکاری نکرده و ظاهراً تفاهم لازم برای استمرار این همکاری وجود نداشته که این سینماگر به آن تلویحاً اشاراتی داشته است.

این سینماگر پرسابقه در این ارتباط به مهر گفته است: «با وجود جلسات و گفتگوهای متعددی که در شروع همکاریم با برنامه برای شکل گیری روند آن صورت گرفت، هرچه بیشتر پیش رفتیم اختلاف نوع نگاه من و تلویزیون به سینما فاصله دارتر شد و این مشکل به گونه ای بود که ساختار و محتوای برنامه را متاثر می کرد.»

شجاع نوری در ادامه این گونه به حضورش بر روی آنتن زنده تلویزیون خاتمه داد: «در نهایت مرا به این نتیجه رساند که نخواهم توانست آنطور که در شأن من و بینندگان برنامه است (که هواداران سینمای ایران هم هستند) موفقیت و عزت سینمای ایران را چه در داخل و چه در خارج از کشور انعکاس دهم به همین دلیل تصمیم گرفتم که دیگر با این برنامه همکاری نداشته باشم تا این برنامه با رویکردی که دارد به راه خود ادامه دهد.»

طبیعتاً در چنین شرایطی با تغییر مجری این برنامه ادامه می‌یابد اما واقعیت آن است که شجاع‌نوری نقشی پررنگ‌تر از یک مجری داشت و محور و ستون برنامه «سینمای ایران» بود. بر این اساس حذف شجاع نوری به منزله کوبیدن میخ آخر به تابوت این برنامه سینمایی است. بنابراین این احتمال به صورت جدی مطرح است که در راستای سیاست‌های کلان تلویزیون که یکی از آنها عدم موازی‌کاری است، این برنامه تعطیل شود.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن