تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804789728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان در فوتبال گلستان کم‌کاری کردند/هدفم دعوت به تیم ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازیکن گلستانی تیم فوتبال راه آهن در گفتگو با مهر:
مسئولان در فوتبال گلستان کم‌کاری کردند/هدفم دعوت به تیم ملی است

حامد زمانی 1


شناسهٔ خبر: 3666070 - سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
استانها > گلستان

گرگان – بازیکن گلستانی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی برای فوتبال گلستان کم‌کاری کردند، هدفش را دعوت به تیم ملی عنوان کرد. خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – محمد صالحی: بازیکنان گلستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور کمتر از انگشتان دو دست هستند و اکنون که گلستان تیمی در سطوح بالای فوتبال کشور ندارد، چشم علاقمندان به فوتبال در استان به این بازیکنان است. «حامد زمانی» مدافع چپ تیم راه آهن از معدود فوتبالیست‌های گلستانی است که در لیگ برتر توپ می‌زند و با وجود اینکه عملکرد نسبتا خوبی در نیم فصل دوم داشت، تیمش در هفته آخر با شکست مقابل پرسپولیس به لیگ یک سقوط کرد. این بازیکن ۲۷ ساله در گفتگو با مهر از شروع فوتبالش، حضور در لیگ برتر، سقوط با راه آهن به لیگ یک و اهدافش در فوتبال سخن گفته که متن این گفتگو در ادامه آمده است. * فوتبال را در گلستان از کجا شروع کردید؟ ستارگان گرگان نخستین مدرسه فوتبالی بود که در رده سنی نونهالان برای آن بازی کردم و سپس به مدت چهار سال در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برای شموشک گلستان توپ زدم. * چه چیزی موجب شد که برای ادامه فوتبال به خارج از استان بروید؟ در سن ۱۷ سالگی در تست پاس تهران قبول شدم و دو سال برای رده‌های جوانان و امیدهای این باشگاه بازی کردم که طی این مدت سه عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر تهران کسب کردیم. * پس از انتقال تیم پاس به همدان، چه تصمیمی گرفتید؟ در آن زمان با تیم لیگ یکی تربیت یزد قرارداد بستم، اما باشگاه پاس رضایتنامه من را برای صبای قم صادر کرد و مجبور شدم یک سال برای امیدهای این تیم بازی کنم و پس از آن حدود پنج ماه با تیم نساجی قائمشهر با سرمربیگری نادر دست نشان تمرین کردم که یک روز پیش از پایان نقل و انتقالات به من وعده دادند که چند هفته دیگر قراردادت را امضا می‌کنیم اما قبول نکردم و به تیم آرد گلستان در لیگ دسته دوم پیوستم. * پیوستن به تیم شیرین فراز کرمانشاه پلی برای پیشرفت شما شد، از آن دوران بگویید؟ سه سال در کرمانشاه برای تیم‌های شیرین فراز و راهیان بازی کردم و نمایش خوبی داشتم که موجب شد پیشنهادهایی از تیم‌های راه آهن، سایپا و استقلال خوزستان دریافت کنم و تصمیم گرفتم به راه آهن در لیگ برتر بروم.  

  * دوران پرفراز و نشیبی را در راه آهن گذراندید، در این خصوص توضیح می‌دهید؟ در ۲۳ سالگی برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفتم و در فصل نخست در بیشتر دیدارها در پست‌های مختلف مانند دفاع چپ، هافبک چپ و هافبک وسط بازی کردم، اما در هفته بیست و پنجم رباط صلیبی‌ام پاره شد و مدت زیادی از میادین دور بودم. * جزو آن دسته از بازیکنانی بودید که کارت پایان خدمتت به مشکل برخورد، چگونه آن دوران را سپری کردید؟ با رهایی از مصدومیت، دچار مشکل کارت پایان خدمت شدم و با ابطال کارت پایان خدمتم به مدت یک فصل و نیم برای تیم نیروی زمینی در لیگ یک بازی کردم و از میانه فصل گذشته به راه آهن برگشتم. * از شرایط خودت در نیم فصل دوم با راه آهن بگویید؟ من در تمامی دیدارها به جز بازی با سایپا بازی کردم و بازی‌های نسبتا خوبی هم انجام دادم، فقط در بازی مقابل سپاهان و سایپا نمایشی معمولی داشتم. * فکر می‌کنید حق راه آهن بقا در لیگ برتر بود؟ میانگین سنی تیم ما ۲۴ سال بود و توانایی بقا در لیگ برتر را داشتیم، اما در نیم فصل دوم فرزاد آشوبی نتوانست زیاد بازی کند، علیرضا محمد مصدوم شد و میلاد محمدی هم به لیگ روسیه رفت، باشگاه نیز پول بازیکنان را نداد و بسیاری از مسائل دیگر دست به دست هم داد تا نتیجه نگیریم. در هفته‌های پایانی از نتیجه نگرفتن دیگر تیم‌ها نیز استفاده نکردیم، اما به هیچ وجه انتظار نداشتیم به لیگ یک سقوط کنیم. * مسئولان راه آهن در این فصل دو بار دست به تغییر سرمربی زدند، فکر می‌کنید تغییر کادر فنی چقدر در سقوط راه آهن تاثیر داشت؟ در ابتدای فصل آقای فرهاد کاظمی هدایت تیم را بر عهده داشت و پس از آن آقای تارتار جای ایشان را گرفت و در میانه فصل آقای توپالیدیس جایگزین شد، در مجموع به عقیده من آقای تارتار مربی مناسب‌تری برای راه آهن بود.  

  * اگر در بازی آخر مقابل پرسپولیس پیروز می‌شدید در لیگ برتر می‌ماندید، چه شد که شرایط آن بازی ناگهان تغییر کرد؟ تمرینات بسیار خوبی برای دیدار مقابل پرسپولیس انجام داده بودیم و با یک تاکتیک دفاعی منسجم چشم به ضدحملات داشتیم، اما داور در یک تصمیم اشتباه، خطای بیرون از محوطه جریمه را پنالتی به ضرر تیم ما تشخیص داد و گل پرسپولیس تمام معادلات را بر هم زد و در نهایت  شکست خوردیم. * جو استادیوم آزادی در بازی مقابل پرسپولیس چطور بود؟ صدهزار نفر به استادیوم آمده بودند تا قهرمانی پرسپولیس را ببینند و البته فشار روی پرسپولیس بیشتر از ما بود، زیرا ما با پیروزی با اختلاف یک گل در لیگ می‌ماندیم، اما آنها برای قهرمانی نیاز به برد با اختلاف چند گل داشتند، در مجموع فکر می‌کنم ما توانایی بردن پرسپولیس با اختلاف یک گل را داشتیم، اما داور سر ما را برید. * چند درصد از مبلغ قرارداد را دریافت کردید؟ من از نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم و ۱۰ درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم، قبل از بازی با پرسپولیس نیز باشگاه چکی برای شهریورماه داد که ۷۰ درصد دیگر را دریافت کنیم. * وضعیت قراردادت با راه آهن چگونه است؟ من یک سال دیگر با راه آهن قرار داد دارم. * با توجه به سقوط راه آهن، از تیم‌های دیگر پیشنهادی نداشته‌اید؟ تا این لحظه هیچ پیشنهادی به دستم نرسیده است.  

  * در فوتبال چه هدفی را دنبال می کنید؟ هدفم در حال حاضر رسیدن به تیم ملی است، من اگر در پست اصلی‌ام که دفاع چپ است، بازی کنم، پیشرفت بیشتری خواهم داشت و با توجه به اینکه کارهای دفاعی را به خوبی انجام می‌دهم، امید زیادی برای دعوت به تیم ملی دارم. آرزوی فوتبالی‌ام نیز بازی کردن در لیگ اسپانیا و تیم مورد علاقه‌ام بارسلونا است. * نظرت در خصوص شرایط حال حاضر فوتبال گلستان چیست؟ استان گلستان ظرفیت بسیار خوبی در فوتبال دارد و در چند سال اخیر بازیکنان خوبی پرورش داده است. متاسفانه در حال حاضر هیچ تیمی از استان گلستان در لیگ‌های کشوری نداریم و دلیل این ناکامی، مسئولان استانی و شهرستانی هستند. وجود تیم اتکا فرصت بسیار مناسبی بود تا فوتبال گلستان را به کشور معرفی کنیم، اما کم‌کاری مسئولین موجب منحل شدن این تیم شد. * فوتبال گلستان چگونه می‌تواند به آن روزها برگردد؟ به عقیده من اگر تیمی در لیگ دسته دوم کشور داشته باشیم، می توانیم با بازیکنان بومی به لیگ یک صعود کنیم و برای مدت‌ها تیم را در لیگ یک حفظ کنیم. * حرف پایانی؟ از پدر و مادرم و تمام مربیانی که در طول این سال‌ها برایم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن