تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798576362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیلات ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی به صادرکنندگان کالاهای تولیدی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تسهیلات ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی به صادرکنندگان کالاهای تولیدی استان‌ها > گیلان - مهندس مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اعطای تسهیلات ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی به صادرکنندگان کالاهای تولیدی به کشورهای حاشیه دریای خزر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از مديريت روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلي، مهندس رضا مسرور رئيس هيأت مديره و مديرعامل اين سازمان با اعلام خبر اعطاي تسهيلات ويژه به صادركنندگان كالاهاي توليدي به كشورهاي حاشيه درياي خزر از سوي سازمان متبوع خود اظهار داشت: اين امتيازات در راستاي توسعه صادرات به اين كشورها و تقويت توان رقابتي آنها با رقباي خارجي خود در بازارهاي منطقه صورت مي گيرد.
وي با اشاره به راهبرد سازمان منطقه آزاد انزلي درخصوص توسعه ارتباطات اقتصادي با كشورهاي حاشيه درياي خزر و همچنين برنامه هاي اين سازمان براي تبديل به هاب داد و ستد حاشيه خزر گفت: به همين منظور و در راستاي حمايت از توليدكنندگان منطقه و صادركنندگان محصولات توليدي داخلي به كشورهاي منطقه اين سازمان بسته حمايتي خود را حول ۹ محور عملياتي طراحي نموده و با اجراي آن گام هاي موثري در پشتيباني از اين فعالين برداشته مي شود.
مهندس مسرور با بيان اينكه معافيت از پرداخت هزينه هاي عملياتي منطقه براي صادركنندگان اين منطقه نخستين محور اين بسته حمايتي-تشويقي است، افزود: از سوي ديگر واحدهاي صنعتي منطقه به مدت سه ماه از پرداخت هزينه انبارداري كانتينري براي كالاهاي واحدهاي صادراتي توليد شده در منطقه آزاد انزلي معاف خواهند بود.
وي حضور واحدهاي صادركننده در هيأت هاي تجاري اعزامي و برگزاري دوره هاي آموزشي مربوط به صادرات براي صادركنندگان منطقه را از ديگر محورهاي بسته تشويقي منطقه متبوع خود براي واحدهاي توليدي صادركننده اعلام كرد و گفت: استفاده از تسهيلات صندوق ضمانت صادرات، پرداخت هزينه هاي اجاره غرفه نمايشگاهي به واحدهاي توليدي كه سابقه صادرات از طريق گمرك منطقه آزاد انزلي را دارا هستند بهمراه معافيت از پرداخت عوارض پذيره از محورهاي ديگر بسته حمايتي اين سازمان براي توسعه صادرات به بازارهاي مصرف كشورهاي حاشيه درياي خزر است.
رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي از برگزاري مراسم تجليل از صادر كنندگان نمونه توسط سازمان متبوع خود خبر داد و تصريح نمود: حلقه تكميل كننده اين حمايت ها اتمام زيرساختهاي حمل و نقلي و ريلي در منطقه آزاد انزلي است كه مهمترين آن مجتمع بندري كاسپين است و در عين حال نخستين اجلاس شوراي همكاري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشورهاي حاشيه درياي خزر در سالجاري به ميزباني اين سازمان برگزار مي شود.
مسرور درخصوص اقدامات سازمان متبوع خود در زمينه توسعه مراودات تجار ايراني با كشورهاي حوزه درياي خزر طي سه سال اخير اظهار داشت: برگزاري پانزدهمين اجلاس اتاق هاي بازرگاني حوزه خزر، انعقاد تفاهم نامه هاي همكاري با مناطق ويژه اقتصادي لوتوس آستراخان و اكتائو قزاقستان، اعزام هيات هاي اقتصادي به كشورهاي حاشيه خزر و حضور در نمايشگاه هاي بين المللي منطقه، برگزاري نشست هاي تخصصي با مديران اقتصادي، سياسي و سفراي كشورهاي حاشيه درياي خزر در ايران و معرفي توانمنديها و ظرفيت هاي منطقه از سوي سفرا و رايزنان بازرگاني ايران در اين كشورها بخشي ديگر از اقدامات سازمان براي توسعه و تسهيل مراودات بازرگانان كشورمان و فعال سازي كريدور شمال_ جنوب مي باشد.

کلید واژه ها: استان گیلان - صادرات غیرنفتی -




دوشنبه 3 خرداد 1395 - 17:41:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن