تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799139891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری:ایران امروزی، قدرت اول منطقه است/اگر ایران اقدام نکرده بود حتما داعش امروز در خیلی از کشورهای منطقه حاکم بود/نیروهای مستشاری برای حفاظت از ارزش های دینی و اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جهانگیری:ایران امروزی، قدرت اول منطقه است/اگر ایران اقدام نکرده بود حتما داعش امروز در خیلی از کشورهای منطقه حاکم بود/نیروهای مستشاری برای حفاظت از ارزش های دینی و اسلامی است
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه عملیات بیت المقدس یک معجزه در تاریخ انقلاب بود، گفت: آزادی خرمشهر برای ملت ایران عظمت آورد و بعد از 3خرداد سال 61 معادلات نظامی دنیا را تغییر داد.
روز نو : معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه عملیات بیت المقدس یک معجزه در تاریخ انقلاب بود، گفت: آزادی خرمشهر برای ملت ایران عظمت آورد و بعد از 3خرداد سال 61 معادلات نظامی دنیا را تغییر داد.
به گزارش روزنو، اسحاق جهانگیری در سالروز آزاد سازی خرمشهر و روزی ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، در نهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران افزود: این اتفاق در مقطعی رخ داد که برای خیلی ها باور کردنی نبود که قدرت نیروهای مسلح ایران به حدی برسد که قادر باشد خرمشهر را پس بگیرد. 
وی ادامه داد: جنگی که رژیم بعث عراق از سال 59 علیه ملت ایران شروع کرد، جنگ گسترده ای بود که همه دنیای استکبار در آن سهیم بودند. وقتی انسان به آن حال و هوا می رود، مظلومیت این ملت به یادش می آید و هیچ دلیلی برای آغاز این جنگ نمی بیند جز اینکه این کشور می خواست روی پای خود بایستد.
معاون اول رئیس جمهوری یادآور شد: آن روحیه انقلابی، ایمان و مقاومت ملت ایران بود که توانست به کمک خدا خرمشهر را آزاد کند. خرمشهر وقتی که در سوم خرداد آزاد شد یک اتفاق نادر افتاد و امام(ره) جمله عجیبی فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»
جهانگیری با بیان اینکه بعد از آزادی خرمشهر، معادلات ایران در سال 61 تغییر کرد، گفت: بعد از آزادی خرمشهر توانستیم خودمان را با قدرت جدید عرضه کنیم و از نظر نظامی پیش بینی های کارشناسان نظامی دنیا را تغییر دهیم.
وی گفت: ما در جنگ تحمیلی مظلومانه با صدام به نمایندگی کشورهای دنیا جنگیدیم و سرافراز بیرون آمدیم.
وی در ادامه گفت: متاسفانه ما در منطقه ای قرار داریم که مردم خیلی از کشورهای آن هنوز طعم آزادی و استقلال را نچشیده اند. فکر می کردند که انقلاب اسلامی آغاز یک بیداری بزرگی در جهان اسلام خواهد شد. مردم جهان اسلام دست به حرکت خواهند زد. 
معاون اول رییس جمهوری افزود: امام(ره) طوری انقلاب اسلامی را رهبری کرد که حتی مردم برای مقابله با رژیم که دنبال سرنگونی اش بودند، دست به اقدامات خشن و مسلحانه نزدند و یک راه جدیدی در دنیا ترسیم کرده بود. 
جهانگیری ادامه داد: وحشتی در برخی از کشورهای منطقه و حامیانشان به وجود آمد و این جنگ را تحمیل کردند و طبیعی بود کشوری که در آن انقلاب شده است و نحوه اداره کشور با دهها مساله روبرو است و مسایل داخلی به اندازه کافی بزرگ است که کسی تصور نمی کرد بتواند به یک مساله مهمی به نام جنگ ورود کند.
وی با بیان این که پیروزی در خرمشهر برای ایران قدرت آفرید، گفت: از نظر نظامی ایران به نقطه ای رسید که معادلات غیرقابل پیش بینی کارشناسان نظامی دنیا را بهم زد و توانست خرمشهر را آزاد کند.


**خرمشهر نماد روزهای مظلومیت 
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که خرمشهر نماد روزهای مظلومیت است، افزود: خرمشهر باید همیشه زنده بماند و بنیاد شهید و ایثارگران و نیروهای نظامی، سپاه و ارتش و نیروهای فرهنگی یعنی هنرمندان برای پاسداشت عظمت این ملت و بزرگی این ملت، نمادهایی از جنگ تحمیلی که در راس آنها آزادسازی خرمشهر است را در تاریخ این ملت ثبت کنند و زنده نگه دارند.
جهانگیری ادامه داد: از روزهای سخت این ملت بنویسند و فیلم بسازند. کاری کنند که در تاریخ این بزرگی بماند؛ نگذارند که در پیچ و خم مسایل زندگی و مشکلاتی که گاهی اوقات پیش می آید از این بزرگی ها عبور کنیم.


**ایران امروزی، قدرت اول منطقه است/ایران از دولت های قانونی منطقه دفاع می کند
وی تصریح کرد: امروز ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری و مقاومت ملت، ایران دیگری است . ایرانی است که در منطقه حتما قدرت اول منطقه است و ایرانی است که از این قدرت خویش همواره برای حفاظت و حراست از کشورهای منطقه و دفاع از صلح استفاده خواهد کرد.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که حضور نیروهای ایران در جاهای دیگر تحت عنوان نیروهای مستشاری صرفا برای حفاظت از ارزش های دینی و اسلامی است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه فریب قدرت های بزرگ را خوردند و گروه هایی را با کمک قدرت های بزرگ راه اندازی کردند، پول دادند و حمایت ایدئولوژیک و تسلیحاتی کردند به خاطر این که به قدرت ایران آسیب بزنند.
جهانگیری یادآور شد: ایران نه تنها قادر است از خودش دفاع کند بلکه قادر است از دولت های قانونی منطقه هم دفاع کند، حضور پیدا کند و مانع این باشد که داعش امروز به عنوان یک گروه تکفیری خشن و تروریستی بر بخش های جهان اسلام حاکم شود. 
وی تاکید کرد: اگر ایران اقدام نکرده بود حتما داعش امروز در خیلی از کشورهای منطقه حاکم بود و دولت در اختیار داشت و ائتلاف هایی هم که شکل گرفت بیشتر یک ائتلاف های شکلی بود تا یک اقدام عملی و قطعی برای مقابله با داعش.
معاون اول رییس جمهوری افزود: آن جاهایی که مقابله انجام گرفت نیروهای مشورتی ایران به کمک نیروهای مسلح قانونی دولت ها و مردم عراق و سوریه رفت تا اتفاقی برای مردم منطقه نیفتد و این قدرت حتما یک سرمایه بزرگی برای کل منطقه است. 
جهانگیری یادآور شد: برخی کشورها اشتباه می کنند و در همین جنگ اگر ملت ایران بزرگی نمی کرد خیلی از اینها باید به خاطر حمایت هایی که از صدام کرده بودند، تنبیه می شدند. ولی ملت ایران با بزرگی از همه اتفاقات دوران جنگ عبور کرد.
وی با بیان این که وقتی کویت توسط صدام اشغال شد، کشوری که از مردم این کشور حمایت کرد ایران بود، گفت: باز هم ما به کشورهای مسلمان منطقه کمک خواهیم کرد.


**بعد از جنگ هم دست از سر مردم ایران برنداشتند
معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: بعد از جنگ هم دشمنان دست از سر مردم ایران برنداشتند. هر روز یک بهانه ای درست کردند. یک روز بهانه هسته ای به راه انداختند و جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کردند. به تعبیر خودشان تحریم های فلج کننده علیه ملت ایران وضع کردند تا بتوانند با تحریم ها این ملت و دولت را تسلیم کنند.
جهانگیری با بیان این که مکرر گفتم مهمترین عامل این که غربی ها در مقابل ملت ایران تسلیم شدند، ایستادگی و پایداری ملت ایران بود، خاطرنشان کرد:غربی ها در تحریم ها از هیچ کوششی برای ضربه زدن به ملت ایران دریغ نکردند. جلوی آمدن دارو و مواد غذایی به این کشور را گرفتند و در خارج از کشور افراد فقط به دلیل این که شناسنامه ایرانی داشتند برای آنها محدودیت ایجاد می کردند. فکر می کردند که با این محدودیت ها ملت ایران به دولتشان فشار بیاورد و در برابر خواسته های آنها تسلیم می شود.




تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن