تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819178054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل تشییع شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پیکر شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل تشییع شد
با شعار لبیک یا زینب و لبیک یا حسین پیکر مطهر شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا توسط مردم مؤمن و شهیدپرور اردبیل تا جایگاه ابدی تشییع شد.
در مراسمی که  بعد از پایان آیین سیاسی عبادی نماز جمعه اردبیل برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بر پیکر شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا والامقام نماز اقامه کرده و با شکوه نمازگزاران مصلای اردبیل نماز شهید برگزار شد. بعد از برگزاری نماز شهید در حالی که پیکر مطهر این شهید والامقام در دستان اهالی اردبیل با شکوه و عظمت خاص تشییع می‌شد، نمازگزاران شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر وهابیت، شهادت افتخار ماست، لبیک یا زینب، لبیک یا حسین و شعارهای دیگر انقلابی پیکر مطهر شهید دهقانی‌نیا را از جلوی مصلای اردبیل تا آرامستان غریبان اردبیل تشییع کرده و به خاک سپردند.



شهید پاسدار مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا از دلاورمردان تیپ 37 حضرت عباس (ع) بود که در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) خلعت شهادت را پوشید تا بار دیگر ثابت شود که نظام جمهوری اسلامی ایران از چه مردان مردی برخوردار است که در دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت ذره‌ای آرام نمی‌نشینند.



شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام در حالی که اشک از دیدگانشان جاری بود بر ادامه راه شهدا تاکید کرده و برای پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت در سوریه و عراق آرزوی سلامتی کردند.




تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن