تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام عصر رحمت برای جهانیان است / شبهات مهدوی توسط علما برطرف شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امام عصر رحمت برای جهانیان است / شبهات مهدوی توسط علما برطرف شود
امام جمعه موقت کرمان گفت: در دوران غیبت امام زمان شک وشبه های زیادی درخصوص دین به وجود می آید که باید توسط علمای دینی برطرف شود.

امام عصر رحمت برای جهانیان است / شبهات مهدوی توسط علما برطرف شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت‌الاسلام محمد صباحی   با اشاره به 2 خرداد وهمزمانی آن با میلاد امام زمان(عج)، افزود: ظهور حضرت مهدی(عج) منشا خیرات بسیاری است.

وی  با اشاره به اینکه در روایتی آمده که عبادات در زمان غیبت امام عصر(عج) ثواب بیشتری دارد، بیان کرد: امام صادق (ع) فرمودند عبادت در زمان غیبت ثواب و اجر بسیاری دارد

صباحی با اشاره به  اینکه اساتید و بزرگان باید شاگردان خود را وادار به سئوال کردن کنند زیرا سئوال کردن جایگاه والایی دارد؛ خاطرنشان کرد: بزرگان در طول تاریخ نیز اگر کسی شبهه‌ای در مورد ائمه معصومین(ع) داشتند با سوالات علمی این مسئله را روشن می‌کردند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه یک حرف بسیار غلطی که در دهان همه است که اگر امام عصر(عج) ظهور کند افراد بد را با شمشمیر از بین می برد، تصریح کرد: امام عصر(عج)رحمتی برای جهانیان است و امام زمان (عج) برای هدایت انسان‌ها دل می‌سوزاند و اشک می‌ریزد و اگر شیعه امام زمان (عج) هستیم باید دنبال این حرف‌ها باشید.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به 3 خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 3 خرداد، بیان کرد: در آن زمان دشمنان تصمیم به سقوط نظام و تجزیه ایران را داشتند و اشغال خرمشهر را یک اهرامی برای رسیدن به اهداف خود درست کرده بودند.

وی با تأکید براینکه مردم ایران حماسه آفرین اصلی در سوم خرداد بودند، ادامه داد: رزمندگان اسلام وارد کار شدند و خرمشهر را آزاد و تمام خواب دشمن را نقش برآب کردند و در پایان تمام همت دشمن حفظ صدام شد.

حجت‌الاسلام صباحی با اشاره به گرامیداشت هفته سربازان گمنام، گفت: کار اطلاعات مرتبط با همه است زیرا در همه صحنه‌ها حضور و نقش دارند که امام خمینی(ره) تعبیر جالبی داشت  که نیروهای اطلاعات سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند.

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: خدمتگزاران در اطلاعات تلاش‌های ارزشمندی را در راستای امنیت انجام داده‌اند و همچنین باید شکرگزار نیروهایی باشیم که حافظ امنیت در کشور هستند.




۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن