تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798494930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب یک جریان متوقف نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 انقلاب یک جریان متوقف نیست
انقلاب یک جریان متوقف نیست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اگر در دفاع مقدس از مرزهای کشور دفاع شد امروز مرزهای تقابل با استکبار به دریای مدیترانه و کویر عراق و شام رسیده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی شامگاه چهارشنبه در همایش فصلی ائمه جماعات مساجد شهر مشهد اظهار داشت: مساجد بنا به موقعیت‌های اجتماعی دچار تحول مخاطب می‌شوند که باید اصل مدیریتی نیز براساس آن تغییر کند زیرا روش مدیریتی قبلی در شرایط جدید پاسخگوی جامعه و به ویژه نسل جوان نخواهد بود.

وی ادامه داد: انقلاب یک جریان متوقف نیست به طوری که در خود انقلاب نیز تغییر و تحول مشاهده می‌شود و انقلابی که در سال 57 در ایران به حرکت درآمد امروز توسعه یافته است.

امام جمعه مشهدمقدس گفت: اگر در دفاع مقدس از مرزهای کشور دفاع شد امروز مرزهای تقابل با استکبار به دریای مدیترانه و کویر عراق و شام رسیده است.

وی افزود: امروز به فاصله 20 متری مرز اسرائیل و لبنان تمثال مقام معظم رهبری به سوی اسرائیل نصب شده و صلابت اسلام را به رخ به صهیونیست‌ها می‌کشند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: انقلاب اسلامی رو به توسعه است و هر روز بیشتر می‌شود و در عرصه توسعه و رشد انقلاب به حدی رسیده که دشمن از جلوگیری رشد و بالندگی آن ناتوان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تقارن نیمه شعبان امسال با سالروز آزادسازی خرمشهر یک نماد عظیم از انتظار فرج است که نزدیکی پیروزی و فتح جهانی اسلام را بشارت می دهد.

وی افزود: نمادهای روشنی از توجهات پروردگار به این نظام در هشت سال دفاع مقدس مشاهده شد که آزادسازی خرمشهر از همه روشن‌تر بود.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: نماد تقارن نیمه شعبان با سالروز آزادی خرمشهر بیانگر این امر است که خداوند از حجت خود در برابر تمام لشکر کفر حمایت می کند و از سوی دیگر مردم نیز در سوم خرداد دلدادگی خود را به حضرت ولیعصر(عج) نشان دادند.

وی گفت: این تقارن حامل یک پیام است که لازمه توجه به آن انقلابی سازی همه جریانها از قبیل روحانی، حوزه، دانشگاه، مسجد و در نهایت اسلام است.

امام جمعه مشهد افزود: هر چه انقلاب بیشتر گسترش یابد عمده جهان بیشتر آماده حضور امام زمان(عج) می‌شوند و هر چه بستر انقلاب در قالب عیش و نوش و زندگی آرام برای جامعه بیشتر منقبض شود امام زمان(عج) ظهور نخواهند کرد.

وی گفت: در چنین شرایطی فعالیت در مسجد به اندازه‌ای که فقط چراغ مسجد روشن باشد کفاف نمی‌کند و نمی‌تواند مسجد انقلابی ایجاد کند.

آیت الله علم الهدی افزود: اینکه مساجد باید انقلابی شوند یک شعار و یا تحلیل سیاسی نیست بلکه یک واقعیت اعتقادی است که قرن‌ها انسان‌های حقیقت طلب به دنبال آن بودند و امروز این بستر فراهم شده تا مساجد سنگرهای امام زمان(عج) باشند.

وی ادامه داد: برای انقلابی سازی باید تمام جلسات مذهبی که در محله وجود دارد از قبیل جلسات دعا و قرآن، هیاتهای مذهبی و مانند آن جذب مسجد شوند و محوریت مسجد در محله تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تا مسجدها پایگاه فعالیت‌های مردم نشود نمی‌توان مسجد انقلابی داشت. پس از جذب گروه‌های مختلف محله به مسجد باید آگاه سازی سیاسی صورت گرفته و امام زمان(عج) محور فعالیت‌ها قرار بگیرد.

منبع: تسنیم


95/2/30 - 07:47 - 2016-5-19 07:47:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن