تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجازات سارق مسلح در ملأعام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجازات سارق مسلح در ملأعام
سارق مسلحی كه متهم است مرد طلافروشی را در جريان سرقت از مغازه‌اش به قتل رسانده بود، صبح ديروز در خيابان سي‌متري طلاب مشهد و در ملأ عام قصاص شد.


حادثه سرقت ساعت 10 و 46 دقيقه صبح روز ششم آبان ماه سال گذشته در طلافروشي نگار در خيابان سي‌متري طلاب مشهد اتفاق افتاد. وقتي مأموران پليس در محل حاضر شدند متوجه شدند صاحب طلافروشي كه مردي 34 ساله به نام مجيد بود با چاقو هدف قرار گرفته و به علت شدت جراحت فوت شده است. دو سارق مسلح هم با سرقت بيش از دو كيلو طلا سوار بر خودروي پرايد موفق به فرار شده بودند.

مأموران پليس بعد از بررسي دوربين مداربسته مغازه، تصاوير دو سارق را به دست آوردند و موفق به شناسايي آنها شدند و دو روز بعد از حادثه متهمان را كه حامد و عليرضا نام داشتند، بازداشت كردند.  حامد گفت: مدتي قبل از حادثه تصميم به سرقت از طلافروشي نگار گرفتيم؛ چراكه محل خلوت بود و رفت و آمد كمي انجام مي‌شد. صبح روز حادثه در حالي كه ماسك آلودگي هوا به صورت داشتيم به بهانه خريد وارد مغازه شديم.

 يك انگشتري انتخاب كرديم و به بهانه اينكه يكي از بستگانمان بايد آن را تأييد كند با گوشي از انگشتري عكس گرفتيم و برايش ارسال كرديم. به بهانه اينكه منتظر تأييد نهايي خريد هستيم، رفت و آمدهاي خيابان را كنترل مي‌كرديم تا اينكه در فرصت مناسب هر دو از زير لباس‌هايمان اسلحه كمري كشيديم و از فروشنده خواستيم تسليم شود تا طلاها را سرقت كنيم. اما او مقاومت كرد، به خاطر همين من او را با چاقو هدف قرار دادم كه روي زمين افتاد. بعد هم طلاها را سرقت و با پرايد از محل فرار كرديم. بعد از اقرار دو متهم به سرقت مسلحانه و قتل عمد، هر دو به محل حادثه منتقل شدند و صحنه جنايت را بازسازي كردند. بعد از كامل شدن تحقيقات، پرونده براي رسيدگي روي ميز هيئت قضات دادگاه كيفري استان قرار گرفت و عامل اصلي حادثه به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه و همدست وي به اتهام معاونت در قتل و همدستي در سرقت مسلحانه محاكمه شدند. قضات دادگاه بعد از ختم جلسه، عامل اصلي را به قصاص در ملأعام و حبس و همدست وي را هم به زندان محكوم كردند. صبح ديروز متهم اصلي در محل حادثه به دار مجازات آويخته شد. 





تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن