تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816752052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مدافع‎حرم» شدن شجاعت می‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«مدافع‎حرم» شدن شجاعت می‌خواهد
«مدافع‎حرم» شدن شجاعت می‌خواهد علی فروتن بازیگر مجموعه «فیتیله‌ای‌ها» گفت: ساخت مستندهایی چون «بر بال فرشتگان» از ضرورت‌های سینما و تلویزیون است، چون مردم کشورمان را با شأن و مقام مدافعان حرم بهتر آشنا می‌کند.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی فروتن، بازیگر مجموعه «فیتیله‌ای‌ها» درباره کار جدیدش که یک مستند درباره شهدای حرم است چنین گفت: هم اکنون با همکاری موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه مستندی با نام «بر بال فرشتگان» در حال ساخت است. این مستند با محوریت شهدای حرم تولید می‌شود و من به عنوان گوینده در آن حضور دارم. در این اثر سعی شده با خانواده و همرزمان شهدای حرم گفت‌وگوی غیر کلیشه‌ای انجام شود تا مردم به بسیاری از حقایق دست یابند.
 
وی افزود: برایم بسیار آزار دهنده است که برخی مواقع زمزمه‌های ناخوشایندی را درباره مدافعان حرم می‌شنوم. چون این افراد از جان خود که عزیزترین دارایی انسان است گذشته‌اند تا پاسدار حرم اهل بیت(ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند. حال چگونه عده‌ای می‌خواهند این ایثار را با برچسب‌های مادی خدشه‌دار کنند. من از کسانی که چنین تفکرات ناثوابی را اشاعه می‌دهند یک سؤال دارم و آن هم این است که چه پول و ثروتی ارزش این را دارد که آدم از جان و خانواده‌اش بگذرد؟
 
این بازیگر با تاکید بر آنکه خود را مدیون مدافعان حرم می‌داند، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز به خاطر جانفشانی‌های مدافعان حرم است و برای همین با جان و دل در این مستند حضور خواهم داشت و از هیچ انگ و برچسبی واهمه ندارم، چون می‌دانم که راهم صحیح بوده و هیچ انگیزه مادی پشت آن نیست. 
 
فروتن در تکمیل توضیح فوق تصریح کرد: من تا قبل از همکاری با این پروژه تا حدودی با مدافعان و شهدای حرم آشنایی داشتم، اما حضورم در مستند «بر بال فرشتگان» باعث شد متوجه موضوعاتی شوم که بسیار حیرت‌آور بود. این حیرت نیز تنها به واسطه عظمت وجود این انسان‌های بزرگ است.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «فیتیله‌ای‌ها» در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: من ۱۶ ماه سابقه حضور در جبهه‌های جنگ را دارم، اما با این وجود زمانی که به فداکاری مدافعان حرم فکر می‌کنم بر خود می‌لرزم و اعتراف می‌کنم که حضور در سوریه و ایستادگی در مقابل هجمه‌های ددمنشانه داعش نیازمند شجاعت بسیار است.
 
وی گفت: امیدوارم ساخت مستندهایی مانند «بر بال فرشتگان» سبب شود تا مسئولان به خانواده مدافعان و شهدای حرم توجه بیشتری کنند، چون عموم آنها انسان‌های بی‌توقعی هستند که در مقابل کاستی‌ها لب به شکوه نخواهند گشود، اما وظیفه ماست که قدر ایثار آنها را بدانیم.
 
فروتن در پایان تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌‌ای چون فیلم مدافعان حرم این امکان را به مردم کشورمان می‌دهد تا با واقعیات زندگی مدافعان حرم و خانواده‌هایشان بهتر آشنا شوند؛ بنابراین برگزاری و ساخت فیلم در این حوزه جزء ضروریات است.
 
 


منبع: ایکنا


95/2/28 - 18:02 - 2016-5-17 18:02:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن