تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشایش موزه میراث مکتوب در خوی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: گشایش موزه میراث مکتوب در خوی
در آستانه روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، موزه میراث مکتوب در خوی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل خانه دانش و فرهنگ زریاب با اعلام این خبر افزود: خانه دانش و فرهنگ زریاب به عنوان یکی از اعضای انجمن میراث فرهنگی شهرستان، پیشنهاد تاسیس موزه میراث مکتوب را به این انجمن ارائه کرد که خوشبختانه با موافقت و همراهی اداره میراث فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری آن منعقد شد و این موزه در آستانه روز جهانی موزه در 28 اردیبهشت ماه با حضور مقامات استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

حامد کاظم‌زاده خویی اعلام کرد: اداره میراث فرهنگی با همکاری شهرداری خوی با فراهم کردن محیط و امکانات مناسب، امکان جمع‌آوری، مرمت، فهرست‌برداری و نمایش این میراث ارزشمند را فراهم کرده است.

مدیر عامل سازمان مردم‌نهاد خانه دانش و فرهنگ زریاب افزود: خانه دانش و فرهنگ زریاب اسناد و نسخ خطی بسیار ارزشمندی را که از کتابخانه‌های داخلی و خارجی به دست آورده است به این موزه اهدا کرده و در مدیریت این موزه نیز با اداره میراث فرهنگی همکاری خواهد داشت.

وی با بیان این‌که دبیرخانه موزه میراث مکتوب خوی آمادگی دارد همه‌ اسناد تاریخی، عکس‌های قدیمی و نسخ خطی را در این موزه نمایش دهد، گفت: در صورت عدم تمایل مالکان نسخ و اسناد به اهدای آنها، این دبیرخانه صرفا به فهرست‌برداری و تصویربرداری از آنها اقدام خواهد کرد و از این لحاظ کوچکترین نگرانی برای دارندگان اسناد و نسخ خطی وجود ندارد.

او در پایان از پژوهشگران، استادان دانشگاه‌ها و مردم برای مشارکت در هر چه پربارتر شدن این موزه دعوت کرد.



تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 16 May 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن