تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولات ايراني به كام برندهاي اروپايي!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: محصولات ايراني به كام برندهاي اروپايي!
هرچند مزيت‌هاي قيمتي و كيفيت محصولات پزشكي ايراني دليلي براي صادرات اين محصولات به 40 كشور دنياست، اما...
هرچند مزيت‌هاي قيمتي و كيفيت محصولات پزشكي ايراني دليلي براي صادرات اين محصولات به 40 كشور دنياست، اما به گفته دبير اتحاديه صادركنندگان، كشور‌هايي همچون آلمان و ايتاليا كه علاقه‌مند به محصولات ايراني هستند، از «برند» خود روي محصول ايراني استفاده و سپس آن محصول را در بازار خود يا بازار‌هاي صادراتي عرضه مي‌كنند.

محمدرضا كمپاني در گفت‌و‌گو با ايسنا، با بيان اينكه سالانه 25 ميليون دلار تجهيزات پزشكي از طريق اين اتحاديه صادر مي‌شود، گفت: گرچه نمي‌توان آمار دقيقي از ميزان صادرات تجهيزات پزشكي ارائه كرد، اما آمارها توسط شركت‌هاي صادركننده حاكي از آن است كه سال گذشته 13 ميليون دلار تجهيزات پزشكي صادر شده و در كنار آن نيز حدود 12 ميليون دلار صادرات قطعات تجهيزات پزشكي را به كشور‌هاي هدف داشته‌ايم.

وي با اشاره به اينكه عمده اقلام صادراتي شامل دستگاه مانيتور قلب، انكيواتور، كوتر جراحي و... افزود: به دو صورت در حال انجام صادرات هستيم؛ در وهله اول بازار‌هايي هستند كه پس از شناسايي، محصول صادر مي‌شود و گونه ديگر صادرات اين است كه با راه‌اندازي خط توليد و آموزش مونتاژ محصولات بعد از ارسال پارت‌هاي محصولات توليدي در بازار هدف صورت مي‌گيرد.

دبير اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان تجهيزات پزشكي با بيان‌اينكه در حال حاضر 30 تا 40 درصد اقلام مورد نياز كشور در داخل توليد مي‌شود، گفت: ميزان توليد 25 ميليون دلاري تجهيزات پزشكي در داخل كشور در مقابل واردات يك ميليارد دلاري اين محصولات رقم ناچيزي است كه براي ايجاد توان مناسب صادراتي نياز است ايران كه پيش از اين به عنوان يك واردكننده تجهيزات پزشكي شناخته مي‌شد، نام خود را به‌عنوان يك توليدكننده در اين صنعت جا بيندازد.

وي با بيان‌اينكه اين اتحاديه تلاش مي‌كند با شركت در رويداد‌هاي بين‌المللي توانايي‌هاي توليدي خود را به جهان معرفي كند، تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم با حضور پررنگ در نمايشگاه‌هاي جهاني در قالب پاويون‌ها و نمايشگاه بين‌المللي، به همراه شركت‌‌هاي  توانمند داخلي ديگر براي جذب بازار و مشتري‌هاي خارجي، بازارهاي صادراتي در اين حوزه را توسعه دهيم.

منبع : ايسنا



تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن