تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دِپ، رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دِپ، رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌شود




جانی دپ به زودی در نقش ستاره اصلی درام سینمایی «افسارگسیخته» (The Libertine) به کارگردانی برت راتنر جلوی دوربین می‌رود. راتنر که ساخت مجموعه فیلم‌های «ساعت شلوغی» را در کارنامه دارد، پروژه جدید خود را با اقتباس از زندگی دومینیک استروس کان سیاستمدار فرانسوی و رییس سابق صندوق بین‌المللی پول کلید خواهد زد.





وب‎سایت آی سینما: جانی دپ به زودی در نقش ستاره اصلی درام سینمایی «افسارگسیخته» (The Libertine) به کارگردانی برت راتنر جلوی دوربین می‌رود. راتنر که ساخت مجموعه فیلم‌های «ساعت شلوغی» را در کارنامه دارد، پروژه جدید خود را با اقتباس از زندگی دومینیک استروس کان سیاستمدار فرانسوی و رییس سابق صندوق بین‌المللی پول کلید خواهد زد.


جانی دپ در نقش رئیس سابق صندوق بین‌المللی پول



بن کاپیت فیلمنامه «افسارگسیخته» را با الهام از زندگی دومینیک استروس کان نوشته و شخصیت محوری اصلی فیلم یک سیاستمداری فرانسوی (جانی دپ) است که به اتهام آزار و اذیت جنسی محکوم به حصر خانگی می‌شود.  

استروس کان که از سال 2007 تا 2011 ریاست صندوق بین‌المللی پول را بر عهده داشت، بعد از متهم شدن به آزار جنسی یک خدمتکار هتل، از مقام خود استعفا داد. مقامات بلافاصله، دستور حصر خانگی اقتصاددان و عضو حزب سوسیالیست فرانسه را صادر کردند اما بعدتر، ابهامات پیش‌آمده در مورد صحت ادعاهای خدمتکار و نبود شواهد کافی باعث شد مسیر این پرونده تغییر کند.

اوت سال گذشته، «برادران وارنر» امتیاز فیلمنامه کاپیت را خریداری کرد اما در حال حاضر، این پروژه به منظور عرضه به خریداران خارجی در بازار فیلم جشنواره کن رونمایی شده و از همین حالا، شماری از پخش‌کنندگان خواستار کسب حقوق «افسارگسیخته» هستند.

رسوایی جنجال‌آمیز استروس کان در گذشته نیز دستمایه ساخت فیلمی سینمایی به کارگردانی فرا‌را قرار گرفته بود؛ «به نیویورک خوش آمدید» با بازی ژرارد دپاردیو در نقش شخصیت محوری فیلم، اولین‌بار در جشنواره کن 2014 روی پرده رفت.

جالب آن که دپ در سال 2004 در فیلمی با همین عنوان («افسارگسیخته/ The Libertine») بازی کرده بود که تولید مشترک استرالیا و بریتانیا بود. بازیگر 52 ساله اخیرا با بازی در نقش وایتی بالگر خونخوارترین تبهکار تاریخ بوستون امریکا در تریلر جنایی «عشاء شیطانی» با تحسین منتقدان روبه‌رو شد.






تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن