تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: در مبارزه با قاچاق کالا جدی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جهانگیری: در مبارزه با قاچاق کالا جدی هستیم


معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: قوای سه گانه از اراده هماهنگ و مستحکمی برای مبارزه با تخلفات و سوء استفاده ها برخوردار هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر اسحاق جهانگیری افزود: جلسات ستاد نیز در این دوره بصورت مرتب و مستمر برگزار شده و تمرکز اصلی ستاد نیز بر شناسایی و جلوگیری از زمینه های اصلی وقوع فساد و تخلفات بوده است.
 دکتر جهانگیری درجلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی که به ریاست وی برگزار شد گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد انسجام و همدلی میان قوای سه گانه درتمامی زمینه ها و به خصوص درمبارزه با مفاسد اقتصادی بوده ایم و در تمامی جلسات ستاد، مقامات ارشد هر سه قوه حضور جدّی و مؤثر داشته اند.
معاون اول رییس جمهورگفت: قوای سه گانه از اراده هماهنگ و مستحکمی برای مبارزه با تخلفات و سوء استفاده ها برخوردار هستند وتمرکز اصلی ستاد نیز بر شناسایی و جلوگیری از زمینه های اصلی وقوع فساد و تخلفات بوده است.
وی همچنین گفت: علی رغم آنکه هنوز وارد دوره رونق اقتصادی نشده ایم اما این گزارش نشان می دهد که مطالبات غیرجاری بانک ها کاهش چشمگیری داشته است و بخشی از آن نیز وصول شده است که جا دارد از دست اندرکاران این کمیته قدردانی شود.
دکترجهانگیری با تاکید براینکه باید بروز فساد و وقوع تخلفات را به حداقل ممکن برسانیم بر ضرورت تمرکز ویژه بر موضوع پیشگیری از تخلفات تاکید کرد و گفت: از دستگاه های اجرایی خواسته ایم که کارگروه پیشگیری تشکیل دهند وخوشبختانه در این مدت، شاهد وقوع تخلفات جدی نبوده ایم. البته در این دولت هیچ خط قرمزی درمبارزه با فساد وجود ندارد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش بانک مرکزی درباره اعلام ورشکستگی برخی از بدهکاران کلان بانکی تصریح کرد: اقدامات جدید بدهکاران بانکی نشان می دهد که افراد سوء استفاده گر و متخلف همواره تلاش می کنند تا راه های جدیدی برای دستیابی به اهداف خود پیدا کنند.
وی افزود: زمانی در کشوراعلام ورشکستگی برای بنگاه های اقتصادی ننگ و عار محسوب می شد، اما متأسفانه امروز قبح اینکار شکسته شده و به راهی برای فرار از پرداخت بدهی تبدیل شده است.
دکتر جهانگیری با اشاره به اقدامات بدهکاران کلان بانکی گفت: باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه داشته باشیم و در این میان انتظار می رود قوه قضاییه نیز تمرکز جدی در این خصوص معطوف نماید.
وی افزود: البته در این میان برخی بنگاه های اقتصادی به دلیل شرایط اقتصادی با مشکل مواجه شده اند و قادربه پرداخت بدهی های خود نیستند که باید حساب این افراد را از سوء استفاده گران جدا کنیم و به آنان در راه اندازی واحدهای تولیدیشان کمک کنیم تا بتوانند بدهی های خود را پرداخت نمایند. برنامه دولت درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، حمایت از واحدهای تولیدی خرد ومتوسط است.
دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به گزارش رییس کل دیوان محاسبات کشور در خصوص پرونده حقوق چند ده میلیون تومانی مربوط به بیمه مرکزی، از دیوان محاسبات خواست در صورت مشاهده هرگونه پرداخت خارج ازعرف در دستگاه های دولتی، مراتب را جهت رسیدگی و برخورد به دولت اطلاع دهند.
 


سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن