تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعواي خونين بر سر غنایم دزدی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دعواي خونين بر سر غنایم دزدی
مجرم سابقه‌داري كه هنگام تقسيم اموال دزدي همدست خود را به قتل رسانده بود، بازداشت شد و به جرمش اقرار كرد.
مجرم سابقه‌داري كه هنگام تقسيم اموال دزدي همدست خود را به قتل رسانده بود، بازداشت شد و به جرمش اقرار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 15 عصر روز بيست و ششم آبان ماه سال گذشته بود كه جسد مرد جواني در خيابان حصار كشف شد. بررسي‌هاي مأموران كلانتري 173 قيامدشت بعد از حضور در محل مشخص كرد كه جسد متعلق به مردي 30 ساله به نام مسعود.ب است كه با ضربه چاقو به گردنش كشته شده است.
بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي براي بازداشت عامل يا عاملان قتل دست به تحقيق زدند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه مسعود از مجرمان سابقه‌دار است كه بارها به اتهام سرقت بازداشت و به زندان افتاده بود. در تحقيقات همچنين مشخص شد كه او روز حادثه همراه مجرم سابقه‌دار ديگري به نام يزدان ديده شده است. يزدان وقتي مورد بازجويي قرار گرفت، اين ادعا را انكار كرد و گفت قبول دارم كه مسعود را مي‌شناسم، اما مدتي بود كه از او خبر نداشتم تا اينكه فهميدم كشته شده است. او در تحقيقات بعدي حرف‌هايش را تغيير داد و گفت: روز حادثه همراه مسعود بودم، اما در جريان قتل او نقش نداشتم. اما يزدان در تحقيقات فني ماجراي قتل را بر ملا كرد و گفت كه دوستش احد چگونه مرتكب قتل شده است. او توضيح داد: روز حادثه همراه مسعود به دزدي رفتم و مقداري سرقت كرديم و براي تقسيم راهي پاتوقمان شديم. در حال تقسيم اموال دزدي بوديم كه احد از راه رسيد و گفت كه او هم سهم مي‌خواهد، در حالي كه اصلاً در سرقت حضور نداشت، به خاطر همين با او مخالفت كرديم. اما احد تهديدمان كرد و مشاجره بين ما بالا گرفت. وقتي مشاجره بالا گرفت، احد چاقو كشيد و ضربه‌اي زد كه به گردن مسعود برخورد كرد. مسعود كه روي زمين افتاد، احد هم پا به فرار گذاشت. من هم از ترس فرار كردم.
بعد از اقرار يزدان بود كه سوابق احد. ف، مجرم 38 ساله بررسي و مشخص شد كه او به مصرف شيشه و كراك اعتياد دارد و از مجرمان سابقه‌دار است كه هشت بار به اتهام جرائم مرتبط با سرقت و مواد مخدر بازداشت شده و به زندان افتاده است.
از آنجا كه احد محل زندگي مشخصي نداشت، تلاش‌ها براي شناسايي مخفيگاه او به جريان افتاد تا اينكه مخفيگاه وي محدوده ميدان تره‌بار مركزي شناسايي شد و پانزدهم ارديبهشت ماه به دام افتاد.
احد در اولين بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرد و گفت براي سهم‌خواهي مرتكب قتل شده است.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «با توجه به اعتراف احد به ارتكاب قتل، قرار بازداشت موقت وي از سوي قاضي صادر شد و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي و تكميل پرونده در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن