تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814857814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعواي خونين‌افغان‌ها بر سر 500 هزار تومان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دعواي خونين‌افغان‌ها بر سر 500 هزار تومان
دو برادر افغان كه هم‌وطن خود را به خاطر طلب 500 هزار توماني به قتل رساندند، بازداشت شدند

دو برادر افغان كه هم‌وطن خود را به خاطر طلب 500 هزار توماني به قتل رساندند، بازداشت شدند و به جرمشان اقرار كردند.
به گزارش خبرنگار ما، اين حادثه شامگاه نهم ارديبهشت‌ماه در فاز ششم بازار آهن اتفاق افتاد. بررسي‌هاي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بعد از حضور در محل نشان داد كه مردي 23 ساله كه تبعه افغان بود با ضربه چاقو هدف قرار گرفته و بعد از انتقال به بيمارستان فوت شده است. بررسي‌هاي بيشتر نشان داد كه صابر با ضربات چاقوي دو برادر افغاني به نام‌هاي همايون - 24 ساله - و محمد- 22 ساله- كشته شده است، بنابراين دو متهم بازداشت شدند.
دو برادر در بازجويي‌ها به جرمشان اقرار كردند. همايون گفت ما 500 هزار تومان از صابر طلب داشتيم، اما حاضر به پرداخت بدهي‌اش نبود. امروز هم سر اين موضوع مشاجره كرديم و خواستيم بدهي‌اش را بدهد، اما گفت حاضر به پرداخت پول نيست، به خاطر همين او را با چاقو هدف قرار داديم.
دو برادر پس از انتقال به اداره دهم صراحتاً به درگيري منجر به جنايت و قتل صابر اعتراف و انگيزه خود را از درگيري، طلب 500 هزار توماني از مقتول اعلام كردند.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از دو متهم در اداره دهم پليس آگاهي در جريان است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن