تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803989390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنخ 5 باند مخوف در دست زن افسرده


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرنخ 5 باند مخوف در دست زن افسرده
هوشياري قاضي بعد از ديدن زني افسرده در راهروي دادسرا منجر به كشف چند باند مخوف سرقت شد.

سرنخ 5 باند مخوف در دست زن افسرده
هوشياري قاضي بعد از ديدن زني افسرده در راهروي دادسرا منجر به كشف چند باند مخوف سرقت شد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل قاضي سيد محمود محمدي، داديار شعبه اول دادسراي ناحيه 34 ويژه سرقت هنگام عبور از راهروي دادسرا متوجه زن جواني شد كه افسردگي در صورتش موج مي‌زد. زن جوان روي نيمكت نشسته و به نقطه‌اي خيره شده بود كه بازپرس به وي نزديك شد و بعد از كمي حرف زدن او را به دفتر كارش فراخواند. قاضي كه احتمال مي‌داد اين زن به خاطر گرفتار شدن در دام تبهكاران دچار افسردگي شده باشد، او را تحت مشاوره قرار داد. زن جوان كه خيلي نا اميد به نظر مي‌رسيد، ابتدا حرفي نزد، اما در نهايت حرف‌ها و مشاوره‌هاي قاضي خيلي زود جواب داد و زن جوان لب به سخن گشود. او در حالي كه اشك پهناي صورتش را پوشانده بود، گفت: آقاي قاضي خسته‌ام و امروز براي دادخواهي به دادسرا آمدم و با ديدن اين همه متهم و شاكي نا اميد شدم، اما حرف‌هاي شما دوباره به من اميد به زندگي داد. وي در شرح ماجرا گفت: دختر نوجواني بودم كه پدر و مادرم از هم جدا شدند. پس از آن بود كه از خانه فرار كردم. مدتي سرگردان داخل كوچه و خيابان بودم تا اينكه با پسر جواني آشنا شدم. او به من ابراز علاقه كرد. محبت‌هاي او مرا دلگرم كرد، به طوري كه فكر كردم سرپناه خوبي به دست آورده‌ام. پسر جوان قول ازدواج داد و من باورم شد. مدتي با هم ارتباط داشتيم تا اينكه مرا صيغه كرد و قرار شد مدتي بعد ازدواج كنيم، اما وقتي فهميد حامله‌ام ناگهان ناپديد شد و ديگر از او خبري نيافتم. دوباره همه چيز را از دست داده بودم و احساس كردم سرپناهي ندارم به همين دليل اين بار راهي تهران شدم تا كاري براي خودم پيدا كنم. تهران شهر هزار رنگي بود كه تازه واردي مثل من را كه زن جواني بودم، بدون سرپناه و علاوه بر آن بچه‌اي داشتم بدون شناسنامه زود اسير خودش كرد. روز‌ها به سختي مي‌گذشت تا اينكه در تهران هم با مرد جواني آشنا شدم و وقتي به خودم آمدم، متوجه شدم در دام تبهكاران حرفه‌اي گرفتار شده‌ام. ديگر راه بازگشتي در كار نبود. در اولين گام آنها مرا معتاد به مواد مخدر كردند تا براي هميشه اسير آنها باشم. در اين مدت با چندين باند خلافكار كه همه يكديگر را مي‌شناختند و با هم همكاري داشتند، همكاري كردم. هر روز كه مي‌گذشت، زندگي‌ام سياه‌تر مي‌شد تا اينكه از خلاف كردن خسته شدم و تصميم گرفتم زندگي تازه‌اي را با بچه‌ام شروع كنم. وقتي آنها متوجه تصميم من شدند، ابتدا مرا تهديد كردند اما فايده‌اي نداشت تا اينكه به شدت كتكم زدند و اموالم را به زور گرفتند به همين دليل امروز به دادسرا آمدم تا كمك كنيد از دست اين خلافكاران نجات يابم.
 
  شناسايي 5 باند خلافكار

پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي سيد محمود محمدي براي بررسي در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره آگاهي قرار گرفت.
پس از اين زن جوان با راهنمايي كارآگاهان پليس براي شناسايي باند خلافكاران ارتباطش را با آنها ادامه داد. مأموران پليس كه به صورت نامحسوس زن جوان را تحت نظر داشتند پنج باند خلافكار را شناسايي كردند.
 
  باند توليد مواد مخدر صنعتي

يكي از باندهاي مخوف باند توليد مواد مخدر شيشه و پايپ بود كه اعضاي اين باند در سطح گسترده‌اي در تهران و شهرستان‌هاي اطراف فعاليت داشتند. بررسي‌ها نشان داد اين باند در باغي حوالي تهران اقدام به توليد شيشه و در سطح تهران توزيع مي‌كنند. مأموران در ادامه اعضاي اين باند را دستگير كردند.
 
  سرقت اموال مردان پولدار پس از بيهوشي

باند ديگري كه زن جوان آنها را لو داد، باند زنان خياباني بود كه پس از سوار شدن در خودروهاي افراد پولدار با آبميوه مسموم آنها را بيهوش كرده و اموال آنها را سرقت مي‌كردند.
تحقيقات حكايت از آن داشت كه سردسته باند زنان خياباني مرد جواني است كه نقشه سرقت از مردان پولدار را براي آنها طراحي مي‌كند. مأموران همزمان با دستگيري سردسته، پنج زن عضو اين باند را شناسايي و دستگير كردند. متهمان همگي به جرم خود اقرار كردند. يكي از متهمان گفت: مدتي است به اين شيوه به صورت دو نفري در خيابان‌هاي بالاي شهر از مردان پولدار سرقت مي‌كنيم. وقتي مردان پولدار ما را سوار خودروي خود مي‌كنند در فرصت مناسبي با آبميوه يا غذايي مسموم آنها را بيهوش و اموالشان را سرقت مي‌كنيم.
 
 شناسايي باند كيف‌قاپان حرفه‌اي پايتخت

بررسي و تحقيقات از متهمان اين پرونده نشان داد اين باند با باند كيف قاپان حرفه‌اي پايتخت هم همكاري دارند. مأموران در ادامه تجسس‌هاي فني خود مخفيگاه باند كيف‌قاپان را در حوالي ميدان هفت‌تير شناسايي كردند. شواهد حكايت از آن داشت، سارقان كيف‌قاپ پس از سرقت، كارت‌هاي بانكي سرقتي را در اختيار اعضاي زن اين باند قرار مي‌دادند تا از طلا فروشي اقدام به خريد طلا كنند. مأموران در نهايت پس از تحقيقات لازم، اعضاي اين باند را كه مسلح به سلاح كمري بودند در مخفيگاهشان دستگير كردند.
 
   باند خريد و فروش اموال مسروقه

يكي ديگر از باندهایي كه مأموران با كمك زن جوان موفق به شناسايي و دستگيري اعضاي آن شدند، باند خريد و فروش اموال مسروقه بود. اعضاي اين باند، اموال مسروقه سارقان را پس از خريد به افراد ديگر مي‌فروختند يا پس از اوراق كردن به صورت قطعه‌اي به فروش مي‌رساندند.
   
دستگيري سارقان منزل

كارآگاهان در ادامه تحقيقات خود موفق به شناسايي و دستگيري باند سارقان منزلي شدند كه از مدت‌ها قبل اعضاي آن شب‌ها اموال گرانقيمت منازل را سرقت مي‌كردند.
در نهايت مأموران پليس با راهنمايي‌هاي زن جوان موفق شدند پنج زن و 15 مرد از اعضاي پنج باند تبهكار پايتخت را شناسايي و بازداشت كنند. تحقيقات از متهمان ادامه دارد.
به گفته قاضي سيد محمود محمدي زن جوان پس از همكاري براي درمان به يكي از بيمارستان‌ها معرفي شد و در حال حاضر تحت درمان است و به زودي با كمك دادسرا و مشاوران به زندگي عادي باز مي‌گردد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن